Mitä työtået ikinä tekisi ja miksi ?
Kysymys otsikossa. Itse en ikinä suostuisi ulosottajan työhön koska asiakkaat usein heitä surkeimpaan asemaan saatettuja.
Kommentit (70)
Aika monia, koska en niihin pystyisi ja ahdistaisi. Kehokaan ei kestäisi. Eli mennään sillä millä voidaan.
Myyjä ruokakaupassa. Puoli vuotta olin, ei enää ikinä. Kunniallista työtä kyllä sinänsä, halpuutettu ja "tehostettu" vaan sellaiseksi että sitä ei kukaan täysijärkinen tee.
Teurastaja, patologi, jalkojenhoitaja, gynekologi.. onhan noita. En kestä eritteitä.
Asianajaja. Siinä työssä on ilmeisesti jotain, joka muuttaa ihmisen kusipääksi.
En tekisi mitään työtä missä olisin osallisena eläintuotannossa eettisistä syistä johtuen.
Museotyöntekijä. Matala palkka oli koulutus melkeinpä miten korkea hyvänsä.
En tekisi mitään asiakaspalvelutyötä. Minulla on sosiaalinen ahdistus ja hikoilen kuin sika ihan normaalissakin kanssakäymisessä.
Painajaisessa olisin asiakaspalvelija ja joku asiakkaankyrväke oikein herkutellen heittäytyisi hankalaksi, kun näkisi miten vaikeaa minulla on.
Roskakuski. Se vaatii voimaa ja liikkumista koko ajan. Katokset haisevat kamalalta, lahoja puukatoksia, hyönteisiä, likaisia ja jätteitä. Auto jyrisee ja ilmassa leijuu hiukkasia. Tosin maalari menee peittämään sitten liat katoksesta lopulta. Molok haisee myös.
Kirurgina olisi kyllä ikävää olla, kun on näin huono hienomotoriikka.
Lähihoitaja. En tunne yhtäkään fiksua sellaista...
Kaikki missä joutuu olemaan isojen ihmismassojen kanssa tekemisissä, esi. kassa, ope, lentoemäntä, tarhatäti, lääkäri, hoitaja, tarjoilija, myyjä, poliisi, taksikuski, aspa jne. Ahdistun vieraista ihmisistä kasvokkain kohdattuna.
Puhelinmyynti. Koko ala perustuu asiakkaan huijaamiseen että hän tarvitsee juuri sen sinun tuotteesi. Puhumattakaan alan lieveilmiöstä kuten dementikolle myydään 10000 euron kattoremontteja and 50 eri lehtitilausta.
Ministeripesti. Työtähän se ei ole. Enkä halua mulkuksi muuttua. Eikä ole nykyään vaadittua psykopaattisuuttakaan niin, että ei edellytyksiäkään mm. valtiovarainministeriksi.
Lastenhoitaja, en kestä sitä mekastusta. Aikaansa kutakin.
Olisi aika vaikea sopeutua työhön jossa ei mistään saa päättää itse tai omia aivojaan käyttää.
Lentokapteeni tai matkustanohenkilökunta. Pelkään lentämistä.
Kiinteistönvälittäjä. En pysty valuttamaan selkärankaa housuihin.