Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä.muita,jotka eivät pidä yhteyttä exiin?

Vierailija
07.05.2025 |

Itse en pidä eikä kukaan koskaan olekaan ottanut yhteyttä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi ex on, jonka kanssa olen saanut lapset. En halua olla missään tekemisissä. 

Vierailija
2/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pitää? Jos ei ole mitään yhteistä, niin paras vaan keskittyä omaan elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen exään en pidä yhteyttä. Erosta on 7 vuotta ja hän eron jälkeen alkoi levittämään minun käyttävän huumeita ja olevan maniassa. En tiedä kaikkea mitä hän satuili, mutta hän aiheutti paljon pahaa eräälle minulle tärkeälle ihmiselle näillä saduillaan. Erosin miehestä kun aloin tajuamaan, että kyseinen mies on sairaanpi kuin uskallan kuvitella. Ero vahvisti sen. En koskaan voinut kuvitella, että kukaan pystyy tuollaiseen. Terveiset sinne Espooseen. Jestas kun olisin kuunnellut heti vaistojani. 

Yhden toisen exän kanssa olen erittäin läheinen edelleen. 

Vierailija
4/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä niiden kanssa pitäisi olla tekemisissä?!

Vierailija
5/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt tarpeellisena, toinen jo kuollut.

6/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten asioissa ollaan yhteyksissä.

Vierailija
7/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi pitää? Jos ei ole mitään yhteistä, niin paras vaan keskittyä omaan elämäänsä.

Sama juttu. Olisi ihan suoraan sanottuna kiusallista vaihtaa kuulumisia ja lähetellä joulukortteja exälle, joka on pettänyt ja jäänyt kiinni siitä. 

Vierailija
8/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on exä ja sellaisena pysyy. Ei numeroita tallessa, ei somekaverina ja jos kaupungilla vastaan tulee niin saatan tervehtiä. Vielä ei ole yksikään vastaan tullut. :)

Vierailija
9/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhteyttä kehenkään exääni, paitsi lapseni isään tietenkin lapsen asioissa. 

Vierailija
10/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin monta eksää, että en edes muista enää kunnolla kaikkia. Mitään yhteyksiä ei ole kiinnostanut heihin pitää, sillä elämässä pitää mennä eteen päin.

Jos minut on jätetty, en itkeskele / kysele perään, jos itse jätän, niin vielä vähemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi