Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka kuormittuu puheluiden puhumisesta?

Vierailija
07.05.2025 |

Inhoan kun linjat kohisee, en ole varma kuulinko oikein ja vaikea hahmottaa millon puhua ja millon olla hiljaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä! Puhelujen puhuminen ja asiointi puhelimella on nopeaa, helppoa, ja voi puhumalla saada selväksi asiat sekä kuulumiset. Näpyttelemällä pitää lyhennellä joten tulee paaaaaljon väärinymmärryksiä, ja ylipäätään aikaa tuhraantuu joutavaan. Sähköpostilla kirjoitetut pidemmät kirjoitukset repivät hermoja puuttuvien jaottelujen ja välimerkkien vuoksi. Puhumaan oppii puhumalla.

Mutta kirjoitettu viesti pysyy. Ei tarvitse jälkeenpäin väitellä, että kumpi sanoi niin ja kumpi näin. 

Vierailija
22/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ihmisistä on tullut näin outoja?

Itse olen syntynyt 70-luvulla ja inhonnut aina puhelimessa oloa. Eikä siihen totu, kuten joku väittää. Myöskään esiintyminen ei ole mukavaa, vaikka sitä joutuisi tekemään työkseen. Itsekin puhun puhelimessa, pidän esityksiä ja johdan palavereja, mutta inhoan joka sekuntia ja olen sen jälkeen täysin loppu. Ihan normaalia kuitenkin introvertille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asian osaa hyvin se ei stressaa, siihen ei tarvitse kiinnittää isompaa huomiota, eikä sitä tarvitse sen kummemmin miettiä. Senkun vain tekee. Aivan sama onko kyseessä puhuminen puhelimessa, auton renkaiden vaihto, ohjelmiston ajo laitteisiin, tai vaikka sähkökaapin asennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä