Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka kuormittuu puheluiden puhumisesta?

Vierailija
07.05.2025 |

Inhoan kun linjat kohisee, en ole varma kuulinko oikein ja vaikea hahmottaa millon puhua ja millon olla hiljaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
2/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne puhelut ihan hanurista.

Vierailija
4/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa pitäisi saada turhat puhelut pois. Asioiden hoito niin helpoksi ettei tarvitse kysellä tai selitellä.

Vierailija
5/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle perusintrovertille vaikeaa.

En osaa tehdä peinistä jutuista suurta draamaa kuin hetkittäin

Vierailija
6/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormitun ihan mistä tahansa reaaliaikaisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä. Viestittely on ok kun voi vastailla omaan tahtiinsa.

Vierailija
7/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan puhua puhelimessa ellei ole todella tuttu ja läheinen kyseessä. Olen introvertti ja puhuessa minulle ilmeet on erityisen tärkeitä. Kommunikoin paljon myös itse eleillä ja ilmeillä.

Vierailija
8/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan puheluja. Kerran yritin hoitaa jotain asiaa ja joka saa tanan kerta aspa alkoi puhumaan päälleni. Jossain vaiheessa hermostuin siihen ja sanoin, että saisinko puhua nyt vihdoin. Väitti, että ääni tulee viiveellä. 🙄 

Vierailija
9/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kuormitun ihmisistä, jotka kuvittelevat että ystävyyssuhteita luodaan ja ylläpidetään näpyttämällä viestejä ees sun taas.

Ärsyttäviä ovat ne jotka olettavat että kaikki seuraavat ja kommentoivat heidän someaan. Pahimmillaan tulee paheksuntaa ja loukkaantuminen jopa siitä että itse someta.

Puhelimessa puhuminen on normaalia elämää.

Vierailija
10/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ihmisistä on tullut näin outoja?

Vierailija
11/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan puhelimessa puhumista. Hoidan sähköpostilla ja tekstareilla kaiken mahdollisen. 

Vierailija
12/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin puhelun sisällöstä. Jos on vain turhanpäiväistä jaarittelua ilman mitään asiaa, niin silloin ei todellakaan jaksa keskittyä kuuntelemaan saatikka että keksisi jotain sanottavaa.

Vierailija
13/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puhelut kuormittivat jo 1970-luvulla ja kuormittavat edelleen.

Vierailija
14/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapaillaan, niin voi paremmin keksiä jutunaihetta ympäristöstäkin.

Vierailija
15/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä! Puhelujen puhuminen ja asiointi puhelimella on nopeaa, helppoa, ja voi puhumalla saada selväksi asiat sekä kuulumiset. Näpyttelemällä pitää lyhennellä joten tulee paaaaaljon väärinymmärryksiä, ja ylipäätään aikaa tuhraantuu joutavaan. Sähköpostilla kirjoitetut pidemmät kirjoitukset repivät hermoja puuttuvien jaottelujen ja välimerkkien vuoksi. Puhumaan oppii puhumalla.

Vierailija
16/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kuormitun helposti kuormittuvien ja siitä valittavien ihmisten seurasta. Itsekin kuormitun helposti, mutta en valita siitä. -m48

Vierailija
17/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on raskasta. Pystyn kyllä siihen mutta ei se kivaa ole. 

Vierailija
18/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan puheluita. Puhun työkseni, joten puhun hyvin ja puhun paljon. Ja vapaa-ajalla todellakin vihaan puheluita. 

Vierailija
19/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä! Puhelujen puhuminen ja asiointi puhelimella on nopeaa, helppoa, ja voi puhumalla saada selväksi asiat sekä kuulumiset. Näpyttelemällä pitää lyhennellä joten tulee paaaaaljon väärinymmärryksiä, ja ylipäätään aikaa tuhraantuu joutavaan. Sähköpostilla kirjoitetut pidemmät kirjoitukset repivät hermoja puuttuvien jaottelujen ja välimerkkien vuoksi. Puhumaan oppii puhumalla.

Miksi kuvittelet, että kyse olisi osaamisesta? Nautitko itse kaikista asioista, jotka osaat hyvin?

Vierailija
20/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan. Soittajat mumisee, asiat menee nopeasti, ei saa selvää, puhelu alkaa tyyliin Hei tässä Anni-Kristiina Alamyksenpää-Hirvistiinantytär täältä Yläkainuun metsätutkimuksen molekyylibiologian osastolta terve! Soittajan nimi, asia ja yhtiö menee siis yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos siinä samassa hetkessä eikä ole mitään hajua kuka soittaa ja miksi. Ja pitää keskeyttää kaikki tekeminen kuuntelemaan toisten jaaritteluja ja tyhjänpäiväisyyksiä.

Lähettäisivät vain kaikki sähköpostina asiansa ja kysymyksensä. Pahimmat lähettää viestin kysyen olisiko aikaa soittaa??? No ei ole (kun en halua). Tykkään tekstipohjaisesta kommunikaatiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi