Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himoitsen ystävääni niin paljon, että kiveksiäni särkee 24/7

Vierailija
07.05.2025 |

Olen aina ollut vähän ihastunut ystävääni, mutta hän ei ole koskaan osoittanut minulle mitään seksuaalista kiinnostusta.

Viime vuosina tilanne on vain pahentunut. Aina kun tapaamme, niin minun pitää oikein keskittyä siihen, että katsoisi sitä suu auki tai yrittäisi hipelöidä sitä.

Pahinta on kun se pitää minua jonain uskottuna ystävänään ja kertoo kaikki panonsakin minulle. Niiden juttujen jälkeen minun on aina pakko mennä lähimpään vessaan masturboimaan.

Mun tekisi mieleni sanoa sille, että tuo on kiusaamista, kun se vaikka on lähdössä treffeille ja pyytää minulta miehen mielipidettä, että näyttääkö hän hyvältä. Siinä kun se pyörähtelee edessäni ja saan oikein luvan kanssa tsekata sen jalkovälin, perseen, tissit, niin meinaan räjähtää.

Ja sitten jälkeenpäin saa kuulla, jos on menty panemaan.

Mutta noistakin pahemmat on tilanteet, kun se eronnut ja se itkee minun kainalossani ja mun pitäisi lohduttaa sitä. Kun se on siinä painautunut minuun oikein kunnolla ja tunnen kuinka tissit painavat minua vasten ja se hytkyy nyyhkytysten tahdissa. Huh, siinä tahtoo saada orkut saman tien.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha on tilanne. Ehdotan AP:lle, että hommaa jonkun naisen, jota voi panna niin monta kertaa, että alkaa helpottamaan.

Vierailija
2/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha on tilanne. Ehdotan AP:lle, että hommaa jonkun naisen, jota voi panna niin monta kertaa, että alkaa helpottamaan.

Ja mielellään täysin eri tyyppinen ja näköinen kuin tuo himottu ystävä. Muuten voi mennä siihen, että ap sen uuden naisen kanssa tavallaan vain runkkaa se ystävä mielessään.

Paras tapa parantua toivottomista ihastumisista on ihastua johonkin toiseen. Muuten niistä on vaikea päästä irti, jos toista joutuu jatkuvasti näkemään (ellei halua tahallaan pilata välejä ja mennä ns. pakkovierotusreittiä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pihtaat? Nainen selvästi haluaa antaa sinulle jalkovälimajavaa.

Vierailija
4/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö 

Vierailija
5/10 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap paha tilanne, nainen pitää sua killttimiehenä ja ehkä jopa hinurina, ettet vain ole?

Vierailija
6/10 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaa jotenkin että nainenkin voisi olla kiinnostunut sinusta 

Vierailija
7/10 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuulostaa jotenkin että nainenkin voisi olla kiinnostunut sinusta 

Minusta taas kuulosti keksityltä tarinalta ja sen verran hauskalta, että oikein hörähdin ääneen. Saattaa olla naisen kirjoittamakin.

Olkoon keksitty tai ei, niin hauskaahan tuossa on se, että se on molempien sukupuolien painajainen ja taitaa olla vielä melko usein esiintyvä skenaario.

Mies on pettynyt siihen, ettei nainen näe häntä kuin kaverina ja juoksee muiden hunsvottien perässä.

Nainen taas pettyy siihen, kun paljastuu, että mies onkin vain joku merenpohjan mudassa liikkumattomana tilaisuuttaan odottava petokala, vaikka kaverinaan erehtyi pitämään.

Oikeasti minulla on kyllä myötätuntoa molempia kohtaan, mutta tuossa kuviossa tulee niin hyvin esille se miten elämä on kokijalleen tragediaa, mutta sivustakatsojille komediaa.

Vierailija
8/10 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on aina sängyltä tästä kännykkää hipelöiden neuvoa, mutta olisiko mahdollista kysäistä, että voisiko teidän välillänne olla muutakin kuin pelkkää ystävyyttä? Noin fiksusti vain kysäistä.

Vierailija
9/10 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aloitus totta tai ei, niin mulla oli nuorena opiskelijapoikana vähän samanlainen tilanne, kun olin ihastunut solukaveriini. Sillä erotuksella tosin, että hän ei rampannut baareissa eikä tullut kainaloon itkemään menetettyjä miehiä, mutta katseltiin telkkaria vieri vieressä, ulkoiltiin ja vietettiin aikaa yhdessä.

Kerran taisin sen ilmaista, että olisi kiva jos välillämme olisi voinut olla jotain enemmänkin. Siitä hän meni ihan lukkoon, ei välit poikki menneet, mutta ei asiat mihinkään edenneetkään. Tauti parani sillä mitä tuolla edellisetkin ehdottavat, eli tapasin vaimoni, jonka kanssa olen nyt 30 vuotta pysynyt yhdessä.

Ei harmita että näin kävi, tuosta ystävästäni en tiedä. Tiet meillä erkanivat aika pian sen jälkeen kun aloin elää omaa elämääni ja parisuhdettani. Jonkun kerran hänet näin ja taisi hän joskus kyläilläkin niin että olimme kolmistaan. Jotenkin jäi vaikutelma, että hän ehkä oli pohtinut asiaa tykönään ja ehkä sittenkin oli jollakin tavalla katumapäällä, mutta tämä ei koskaan tullut selväksi. Näin hänet kyllä vielä joskus vähän myöhemmin kulkevan käsi kädessä pojan kanssa, tyypin joka varmasti hänelle paljon paremmin sopikin kuin meikäläinen, noin loppujen lopuksi.

Vierailija
10/10 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsin