Mitä sitten vaikka SDP hävisi
Tämä on aivan normaali vaalitulos. Jonkun on hävittävä, jotta joku voisi voittaa. Veikkaan, että 4 vuoden kuluttua kokoomus taas on se häviäjä. Näin on ollut historian saatossa aina eli hallituspuolueet menettävät kannatustaan ja oppositio rynnii. Ei tässä ole mitään sen kummempaa. Toivottavasti Kokoomus ei kuitenkaan nyt 4 vuoden aikana aja vain rikkaiden asiaa.
Muuten en ole mikään SDP:n kannattaja, mutta olen sitä mieltä, että tasa-arvon takia Suomessa on hyvä olla myös vasemmistokin.
Kommentit (3)
" Porvarihallinto pelottaa aivan tajuttomasti."
Kerropa, mikä siinä pelottaa? Luuletko, että seuraava hallitus tulee tekemään jotain dramaattisia muutoksia, joista sinun pitäisi olla " aivan tajuttoman peloissasi" ? Kuvitteletko, että esim. tuloerot kasvavat enemmän mitä nyt päättyneellä hallituskaudella?
Aivan turha pelätä. Itse olisin todella pelännyt jos punamultahallitus olisi päässyt jatkamaan. Perustelut: Suomessa on älytön määrä köyhiä ja esim. vanhustenhoito retuperällä. Tällainen tilanne siis hyvinä aikoina...
En usko. Köyhyys ja tuloerot vain kasvavat. Mitä enemmän vielä tulee näitä porvareita sitä suuremmaksi erot tulevat. Toivottavasti SDP pysyy ainakin tuon suuruisena, jotta Kokoomuslaiset pystytään pitämään kurissa. Sehän on opposition tarkoitus. 4 vuoden kuluttua katsotaan, onko ne köyhät vähentyneet. Veikkaan, ettei auta porvarihallitus asiaan.
Minua ärsyttää ainaiset samat naamat. Porvarihallinto pelottaa aivan tajuttomasti.