Onko mielestäsi seksikästä, jos pukee farkkujen päälle stringit? Kaverini tekee niin,
kun menee laivalle bilettämään. Sillä saa kuulemma takuuvarmasti miehen hyttiin.
Kommentit (17)
Oletteko joskus kuulleet sisaresta joka olisi jäänyt laivalla ilman?
En minäkään.
Sano et on kohta niin pahasti jäljessä et tulee uudestaan muotiin.Kuinka vanha kaveri on?varmaan jo yli 30v. kun nuoremmat ei tota edes muista:ooooo
Mun hytti sun hytti 100% parempi!
eli jos muna laivalla on varma nakki,
niin josap nuo farkkujen päälle vetäistyt stringit olivatkin miseten karkoituskeino kaikessa karmeudessaan.
sitä legenda ei tosin kerro että pääsikö joku mies niiden stringien vai ihan farkkujenkin alle sitten kuitenkin kaikesta huolimatta...
Jos Britney Spearsilla on stringit housujen päällä musavideolla, niin täytyy jokaisella mammallakin olla.
Missähän pellossa mä oon eläny, kun en koskaan ole moista kammotusta nähny:D
kuin kainaloon yltävät mummopuuterit-vois olla jo noloo
ne stringit, sloggit ja mummopuuterit ihan vaan niiden farkkujen alla...
vai pitäiskö lähteä huomenna baanalle likkojen kanssa hipsterit farkkujen päällä, pushupit neuleen päällä ja stayupit bootsien päällä?
kyllä lähtis munaa ja lujaa, vai mitä!
Jo Uuno Turhapuro keksi laittaa sukkahousut farkkujen päälle...
Siellä saa ihan varmasti. Eikä se näissä kuivanmaan baareissakaan vaikeaa ole, jos ei ole miehen suhteen muita kriteerejä.
Nehän on olleet out jo pitkään...
mutta ilmeisesti sulla on musta aukko, joka on imaissut kaikki stringit, kaikki ne joita kiinassa valmistetaan miljoonittain.
Siinä on se syy, mix et oo nähny niitä enää
"Mä olen luullut että stringien teko on lopetettu."
on ne strigulat sitten housujen alla tahi päällä. Jos nimittäin ei mitään vatimustasoa miehelle aseta. Koska av-mammat tehdään yhdessä retki laivalle ja testataan tätä hommaa? Jos vielä viehätysvoimaamme lisätäksemme laitamme sloggi-rintsikat maripaidan päälle ;-)
Yksi laittais päälleen stringit ja farkut, toinen maripaidan ja rintsikat ja yksi voisi valella itsensä linnunkakalla. Arvaan että kaikki saisi.
testat miten tää toimii kun mies tulee kotiin perjantaina ;-)
veikkaan että voi naurattaakin kovaa, että "miten vitussa sulla on tollaset pellehousut farkkujen päällä?"
sitten testitulokset te jotka näitä kokeilette ;)
Kun minä olin nuori niin piti kyllä ensin kysyä että "mun hyttiin vai sun hyttiin?"