Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sai juuri sinut lopettamaan alkoholinkäytön?

Vierailija
07.05.2025 |

Mielenkiinnosta haluaisin tietää. Olen itse pohtinut omaa runsasta alkoholin (ja muiden päihteiden) käyttöä viime aikoina paljon.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisuskalut riekaleina,olen ryypännyt 43 vuotta..

Vierailija
2/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeat krapulat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteiden myötävaikutuksella tapahtui tragedia ja kannan vastuuni siitä selvinpäin, työni tehden ja lahjoittamalla osan rahoistani auttaville tahoille. En ole rattijuoppo enkä r a i s k a a ja eikä kyseessä ollut väkivalta.

Vierailija
4/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään - otetaan sille!

Vierailija
5/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo uskonnollisista syistä - vaan ihan muista syistä.

Vierailija
6/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja lääkäri.

7/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Lapsia sain tavata vain selvinpäin.

Vierailija
8/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tajusin olevani humalassa jankuttava typerys. Muitakin syitä/kimmokkeita oli mutta muistan yhä sen tilanteen, kun selvä tai ainakin selvempi kaveri jäi hölinäni jälkeen katsomaan mua silmiin ja sanoi (ihan ystävällisesti) että sinä (nimi) olet kertonut tuon jutun jo x kertaa. Se porautui humalan läpi ja osui sopivasti😄

Vierailija
9/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään - otetaan sille!

Just näin! 🥂 Ainoa asia, mikä pitää järjissään tässä s*tanan oravanpyörässä. En juo ikinä krapulaan asti, enkä väkeviä.

Vierailija
10/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti valita haluanko elää vai kuolla. Juomista jatkamalla ei pystynyt elämää enää jatkamaan ja selvästikin halusin elää. Tarvitsin kyllä paljon apua ja sitä sain, että ei ollut omaa ansiota kokonaan todellakaan

Vierailija
11/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saanut vielä mikään, takana 40 vuotta ryypiskelyä joka viikko pari kolme iltaa kännissä.

Vierailija
12/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä ole lopettanut, mutta hyvän tauon sain kun rahat loppuivat kesken hyvän putken. Vasta vähän yli viikko takana ja olin kyllä eilen pinna kireällä.

Tänään olisi teoriassa mahdollisuus lainata parikymppiä, mutta yritän välttää tämän.

Vierailija
13/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeat krapulat.

Krapulat on niin inhottavia että oli pakko vaihtaa alkoholi vähemmän haitalliseen. 

Vierailija
14/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui alkuunsa kun en huomannut mitään hyötyvaikutusta.

Vierailija
15/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä tajusin olevani humalassa jankuttava typerys. Muitakin syitä/kimmokkeita oli mutta muistan yhä sen tilanteen, kun selvä tai ainakin selvempi kaveri jäi hölinäni jälkeen katsomaan mua silmiin ja sanoi (ihan ystävällisesti) että sinä (nimi) olet kertonut tuon jutun jo x kertaa. Se porautui humalan läpi ja osui sopivasti😄

Siksi holistit hakeutuvat ennen pitkää toistensa seuraan eivätkä tämäntyyppiset asiat toiminnassa enää häiritse. 

Vierailija
16/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi holistit hakeutuvat ennen pitkää toistensa seuraan eivätkä tämäntyyppiset asiat toiminnassa enää häiritse. 

Jos juovalta kysyy kun hän on selvänä et hei kuunnellaanko tänään taas ku Raimo selittää samat tarinat nii vastaus olisi varmasti ei. 

Mutta sairaus johtaa aina juomiseen ja sen lieveilmiöhin, kuten edellämainitut jankutukset, riitelyt jne

Vierailija
17/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeat krapulat.

korjaussarjaa vaan naamariin..ja taas mennään..

Vierailija
18/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mielialalääkettä ja en halua käyttää alkoholia samaan aikaan. Toisaalta ihan hyväkin näin, ei ole pahemmin ikävä koko litkua.

Vierailija
19/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmeat krapulat.

korjaussarjaa vaan naamariin..ja taas mennään..

Sillä vain siirtää krapulan ja mitä kauemmin siirtää niin sitä pahemmat olot siitä seuraa. Oikein pitkään kun ryyppää niin joutuu lopettamaan katkon kautta pillereiden avulla. 

Vierailija
20/21 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimatulehdus

M