Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^*ELOISAT alkuviikosta vko 12*^*

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, en ole varmaan ikinä täällä näin aikaisin ollut:) Nyt on tahti toinen kun kopsut ovat majoittuneet. Täällä on jo karsinat siivottu ja hevoset mussuttavat aamiaistaan ulkona. Eemelikin oli aivan ihmeissään kun saikin heti herättyään nousta ylös...

Vähän aikaa silti kestää että oma sisäinen kelloni ymmärtää tämän rytmin.

Ja räntäähän se sataa taas!! Olin jo ihan valmistautunut kesän tuloon!

Jaah...pojalla menee hermot lattialla..Aamun toinen aamiaiskattaus käyntiin siis!

Ilmasta huolimatta, Loistavaa Päivää kaikille!

keru ja eemeli

Vierailija
2/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vähän levoton yö taas.. noh kyllä se siitä.kauhea tuuli joten pidän eskarilaisen kotona kun en viitti sitten tuonne tuuleen lähtee taistelee vaunujen kanssa.

eipäs mulla mitään ihmeellistä,mut VÄPÄ on tosiaan karannut jonnekkin :(

palailen myöhemmin,on vielä silmät ristissä..

k.h.p ja nitisevä iida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pylly tuota keliä!!! Hattivatteja sataa taivaalta ja tuulee niin että peruukki meinaa irrota.... Ei kauhean hyvä aloitus tälle viikolle. :( Ulos ei ole mitään asiaa ja mamman hermo kireellä.... Lapset lähtivätkin tänään ajoissa päikkäreille....;) Typykkä se on ruvennut niiiin levottomaksi öisin että oi ja voi. Päätä kivistää, mikä kyllä varmaan osin johtuu tosta kelistäkin.

Mutta jee! Oma ehdokas pääsi läpi eilen! Enpä muista että ennen olisin näin jännittänyt ehdokkaan läpipääsyä, mutta nyt kyllä oli ihan " fiiliksissä" eilen. ;) Tämä läpimennyt ehdokas on " oman kylän miehiä" ja miehen vanha luokkakaveri, että ehkä senkin takia tuli jännättyä enempi.

Joo..... Eipä tänne sen enempiä kuulu. Missähän kaikki tosiaan luuraa??? Onko tuuli viäny mennessään?! ;) Nyt ei juttu luista joten poistun taustalle väijymään....

oinas ja nukkuvat himpulat

Vierailija
4/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä onkin hiljaista tänään...

Eilen satanut lumi näyttää sulavan aikamoista vauhtia, kun vettä sataa. Minusta saisi nuo lumet sulaakin pois ja kevät saapua.

Lapset tosin olivat innoissaan eilen, kun saivat rakentaa lumilinnaa.

Monenlaista galluppia on ollut, mutta tämä lahopää ei nyt taida muistaa ainuttakaan.

Meillä täällä elellään tasaisen rauhallista elämää. Tällä hetkellä jokaisella lapsella tuntuu olevan rauhaisa elämänvaihe meneillään. Toiseksi nuorimman tahtoikä alkaa olla taaksejäänyttä. Eetu on edelleen rauhaisa ja iloinen vauva. Edelleen vain pakki toimii vaikka kakkonen yrittää kovin opettaa hänelle ryömimistä ja konttaamista. Mutta pölpöttelee sitten senkin edestä.

Tästä sitten tuohon täälläkin pyörineeseen aiheeseen, että mitenkäs niitä tyttöjä tehdään... Niinkuin me kaikki tiedämme, että eihän niitä voi tehdä. Lahjaksi heitä saamme ja minä olen ainakin aina toivonut vain elävää lasta. Kyllä minäkin sain monta kertaa odotusaikana kuulla että kai sinä nyt jo poikaa toivot. Siihen sitten vain totesin että minä toivon vain, että saamme elävän vauvan meidän perheeseen.

Nyt poistun ruokkimaan tuota kullannuppua.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

myry kera Eetun(8kk)

Vierailija
5/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olikin tänään suhellusaamupäivä :) Ensin piti olla varttia yli 8 fysioterapiassa ja sitten kympiltä olikin jo neuvola. Kiirettä piteli siinä sitten.

Kasvu on vähän tuolla poijaalla taantunut: pituutta nyt 72cm ja painoa 8,65kg ja mie kon luulin, että se ainaki kymmenen kiloa painaa...;D

Nyt kun sitten on tuo ojennus saatu kondikseen tuolla pojalla, niin seuraava reenattava onkin sitten keskilinjan ylitys :O Aina jotain pitäs harjotella. No tuota on kuitenkin helpompi harjottaa, kuin tuota ojennusta.

Viime yö oli (*) tuolta ja syvältä! Jaakko heräsi yhdeltä ja aivan silmä sirkeänä huuteli sängyssään pystyssä! Ah, ja kun minä juuri olisin ollut sikeimmässä unessa... Ei auttanut kun ruveta tassuttelemaan, tosi huonoin tuloksin. Puolentoista tunnin jälkeen oli pakko luovuttaa ja antaa maitoa, että kai se sitten on nälkä!

Tytöistä ja pojista: myryä peesaan tässä asiassa. Kaikken tärkein, niikuin varmasti kaikille vanhemmille on tuo lapsen terveys. En oikeasti ole osannut tyttöä odottaa/kaivata, näitähän ne sitten olivat poikia kaikki :) Kyllähän mielessä joskus piipahtaa, että millaisen tytön sitä olisi näillä eväillä aikaansaanut ;)

Kahden ensimmäisen pojan jälkeen, äitini sanoi, että no tyttöhän sen piti olla. Otin asian huumorilla, kun tosiaan näitä on aika vaikea määrätä tietynlaisiksi :) Vaikka naikkarilla ollessani, yhdelle naiselle (3 poikaa) oli työkaveri todennut, että onko miehessäsi jotain vikaa, kun pelkkiä poikia...mielenkiintoinen vika sinänsä ;D

Eria & munakkaat

Vierailija
6/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kele mikä keli! No, poika kyllä nukkuu päikkyjä vaunuissaan hyvin kelistä riippumatta, onneksi. Yöt on melko rikkonaisia täälläkin edelleen, viime yönä kolmannesta heräämisestä otin viereen että sais loppuyön nukuttua jotenki ja tissiä kun sai niin taas vähä aikaa oltiin tyytyväisiä. Tuskin nälkäänsä huutelee kun päivällä ja illalla syö aina hyvin. Olisin kyllä jo valmis lopettaan yösyömiset, mutta ei taida löytyä voimia yötassutteluihin tällä hetkellä....Onko teillä kellään onnistunut yötassuttelu ja miten pitkään meni että viesti meni perille et öisin ei ole tarjoilua? Olis kiva kuulla miten ison työn takana se yösyöpöttelyn lopetus onkaan ollut, vai oliko sittekin helppoa kun heinänteko!:)

Hommia olis siivouksesta, pyykinlaitosta verhojen ripustamiseen mut ku ei nappaa ei sitten yhtään täl hetkellä! No oon sentään imuroinu yläkerran tänään ja laittanu koneen pyörimään, mut vastenmielistä tuntu olevan kaikenkaikkiaan:/ Kai se ois otettava itteensä niskasta kiinni ja taas ryhdistäydyttävä. Kaikille pirteää päivää toivotellen häviän takavasemmalle

väsynyt emppusimppu ja myrskyssä nukkuva Elmeri

Vierailija
7/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää netti tuntuu tänään pelittävän yhtä hitaasti kun mun ajatus täl hetkellä. No, onneks sivut aukes..

Emppusimpun teksti oli suoraan kun mun kirjoittamaa, väsyttää niiiin kovin ja toi keli tekee olotilaan viel oman ketutuksensa : ( Meillä kans vielä yöllä syöpötellään, liekö siitä johtuvaa, että tuntuu että olen kokoajan ihan rättipoikkiväsynyt! Täytyis nuita vitamiineja ees muistaa popsia, josko se vähän auttais.

Onneksi oli esikolle tänään kaveria, kun äitikaveri kävi lapsineen kyläilemässä. Heillä pari viikkoa mein poikaa vanhempi vauva - kuinka erilaisia voivatkaan olla temperamentiltaan vauvelit!! Mein poika kun ei paikoillaan ole oikein koskaan viihtynyt, mennä touhottaa kokoajan johonkin suuntaan..

Niin, pumpulille piti vielä sen verran - että nyt mulle selvis missä asustelet - oon myöskin lapsuudessa/nuoruudessa kymmenisen vuotta asunut saman kunnan kirkonkylällä :)

Nyt täytyy mennä tuota kahvia juomaan- että sais jotakin tehtyä!

Väsähtänyt Hallas

Vierailija
8/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä inhottaa tuo keli, olin jo niin asennoitunut, että lunta/räntää ei enää tänä talvena nähdä täällä etelässä. Pohjoisessa pääsiäisen aikaan sitä kyllä varmaan vielä riittää...

Viime yönä se sitten tapahtui, mitä olen odottanut/toivonut jo pitkään. Eli sain nukuttua kokonaisen yön (tai en ainakaan muista heränneeni kertaakaan) ensimmäisen kerran pojan syntymän jälkeen! Hassua tässä on se, että poika kyllä on nukkunut jo reilun kymmenen kertaa kokonaisen yön ilman syömistä/muuta heräämistä, mutta minä olen tähän asti heräillyt totuttuun tapaan parin tunnin välein ja ihmetellyt, kun toinen vaan nukkuu :) Mitään tassuttelua ei meillä tarvittu noiden kokonaisten öiden saavuttamiseksi, ainoastaan paljon kiinteää ruokaa :) Heti huomasi viime viikolla, kun pojalle maistui ruoka huonosti, että täytyi sitten yöllä herätä syömään.

Meillä on ensimmäisille päiväunille meneminen venynyt nyt koko ajan, mutta ihan ei poika vielä jaksa valvoa lounaalle asti, vaan aamupäivällä täytyy ottaa pienet tirsat. Kolmien päiväunien mahduttaminen päivään tuntuu välillä vaikealta, mutta ihan selvästi hän ei vielä pärjää kaksilla unilla. Jotain siirtymistä unissa on kuitenkin havaittavissa ja ei varmaan mene enää kauaa, kun kaksiin uniin siirrytään.

Jep, nyt kotitöiden kimppuun, plääh!

Eloeppu

Vierailija
9/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Pitkästä aikaa¿

en ole kehdannu käydä täällä kun ei tämä tietokone ole mikään maan mahtavin ja jotenki aina kun näille sivuille tulee niin tökkii,vissiin niin paljon tietoa..??!

muillakin vissiin menossa juuri nuo yöheräilyt,hampaitako lie tulossa vai mikä on..meilläkin oskari muutamana yönä heränny 4aikaan ja huutanu,mut on sit ku viereen ottanu niin nukkunu 1,5-2,5 tuntia..

7kk neuvolassa oli pituutta 69cm ja painoa 9,6kg,kiltti ja reipas poika on..ryömitty ollaan jo 2kk ja nyt sitten ollaan alettu nousemaan joka paikkaan,huhhuh,saa koko ajan olla selän takana..mutta kyllä on pojalla kiire päästä liikkeelle enkä mä ala kuite estelemäänkään.

ostettiin vielä tuo kävelypöytä,hirveetä vauhtia rullaa eteenpäin(nyt kun oppi miten sillä pääsee..). Jos ei sitä laita sinne istumaan niin sitten se nojaa siihen ja kävelee sen kans. Mutta on se helpompi kun sen saa vähäksi aikaa laitettua siihen, niin saa itse hommailtua jotain kun muuten se on koko ajan nousemassa johonki/jotakin vasten!

Työtkin alkais jo 2kk päästä,ihan kyllä hirvittää jättää poika hoitoon mutta ei se auta kun eihän noilla kotihodontuilla elä!

On kyllä ulkona ihan p***a keli!onneksi on lasitettu parveke niin oskarin sai kuite sinne nukkumaan.

Pakko vähän hehkuttaa kun olen ollu 10vk keventäjissä ja painoa on lähteny 10,2kg,ihanan kevyt olo ja kiva kokeilla vanhoja farkkuja kun alkavat olla kaikki isoja! Ei auta kun laittaa myyntiin ja uusia vaatekaappi=D en kyl ole painanut vuosiin näin " vähää" , mutta vielä pitäis joku 5kg puottaa niin olisin NIIIIIIN onnellinen!

mut nyt alan kokkailemaan kun tuo poikakin vielä nukkuu..

Mites muuten onko teillä jo vauvakuume päällä?? mulla alkais jo hieman olemaan mutta ajattelin odottaa jotta oskari ei ole enää vauva ja ymmärtää vähän paremmin asioita, ja olis kyllä kiva kun pystyis kunnolla kommunikoimaan¿

Jmi82 ja oskari 7kk

Vierailija
10/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eijei mammaseni... tää vaan on niiiiiin pirun väsyny ettei oikein ees ehdi konetta avata. Mun arki on nykyään nukkumista, syömistä ja penskojen huudattamista :P

Olo on jo hieman kohentunu, mutta mahakivut vaivaa (suolistoperäset, heh, mulla nää raskaudet on aina läheisissä tekemisissä suoliston kanssa :D), välillä kramppaa niin hirveesti että itku meinaa tulla, kiitos siis tämän ekstra suolaisen ja rasvaisen ruokavalioni. Ja sitten verta aina tihuuttaa alaosastosta, välillä jo olin ihan varma et nyt menee kesken, mutta vielä siellä vissiin joku polskuttaa..

jaajaa että täällä on ollunna SALAPOLIISEJA :D... noh, kun np ultra takana niin kuoriudun sitten täältä valeminän alta esiin, ellen sitten rakastu tähän nykyiseen hahmooni.

Ja tosiaan KIITOS kaikille onnitteluista!

Teillä on ollunna taas niin hirveesti galluppeja etten mie muista puoliakaan.. mutta yritetään...

TATSKAA ei ole, mutta haaveissa se on aina ollu... en vaan tiedä mitä haluisin ja minne :D (eli saiskos yhden tommosen ja tommosen sinne voi koko selkään viritellä...) LÄVISTYKSIÄ on ollu kaksi...

KIRJOJA kulutan jos vaan aikaa on... lähinnä fantasiaa ja rikosromskuja

TELKKARI (oliko siitä mitään?? :D) meillä lähtee tällä viikolla vek, joten sitä ei sitten juuri katsella.

UTELIAAT simmut täällä palstalla ei niinkään häiritse, enkai mie muuten ois kaikkia likasia yksityiskohtia miun veskisynnytyksistä teille kertont... mutta jos joku päättää msnään yhteisön pystyyn pistää niin mie olen kyllä ihan taatusti messissä, ois kiva vähän vilauttaa näitä meidän pesueen naamatauluja jne...

SUKUPUOLI ei mitään väliä mitä tulee, kunhan vaan tää on poika heh he hee... vitsi vitsi... huono semmonen joo... pitäskö poistaa...... mutta en kyl toisaalta ymmärrä sitä keskustelun ydintä mitä tuosta on käyty.

juu nyt alkaa vellomaan, eli on ilmeisesti välipalan aika :S

väpäskä

Vierailija
11/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie en oikeestaan ees tiedä mitä se on :S... mamma kun tosiaan on paksuna pelkästä kädessä pitelystäkin ;).. eli kuumeilla ei ehdi... no ehkä tän jälkeen sitten kun saapi luvan olla vimppa.

Vierailija
12/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas tökkivät nää sivut tänään :(

Kiva kuulla JMI:stä.

VAUVAKUUME: eipä oikein ole näkynyt sellasta. Mies on ilmoittanut, että meille ei tule enää pikkuisia. Näissäkin on jo kaksi liikaa, kuulemma. Ei kyllä mullakaan ole mitään intoa edes ajatella uutta vauvaa. Huh. Ehkä vielä joskus jos saisi edes yhden kerran nukkua kokonaisen yön. Raskausajan alusta lähtien en ole nukkunut yhtään kokonaista yötä. Ei kiitos, ei moista rupeamaa mulle enää. Sitä paitsi mä olen jo niin vanha, että kyllä nää taitaa olla tässä. Ellei sitten joskus iltatähteä. Mut sitten pitäis kai laittaa mies vaihtoon, kun se ei enää halua ;D

VÄPÄ:lle hurjasti voimia pahan olon ja suolisto-ongelmien kanssa;)Teillekö tulee sitten 3 alle 3-vuotiasta? Eikun oliko teillä jo esikoisen 3-v synttärit, muistanko oikein?

Mitäs vielä. Väsyttää, kun piti eilen valvoa vaali-iltaa ja pääsin nukkumaan vasta 1 pintaan ja tietty sitten tuo kersa päätti aloitaa aamun kuudelta. Siihen univäliin mahtui onneksi vain yksi herääminen. Silti on vähän kun olis jyrän alle jäänyt.

Mitenkäs meidän allergikot? Peeveli ja Pate ja muut? Oletteko vallan jumittuneet sinne allerkeliapalstalle?

Eloeppu: hienoa kuulla, että yö meni noin upeasti.

Meillä lentelee vauva jatkuvasti nenullee :( Istuessaan haluaisi jatkuvasti lähteä liikkeelle ja kumartuu eteenpäin yrittäen ehkä konttausasentoa??? Siittä kuitenkin lennähtää nokalleen. Pari naarmuakin on tullut jo naamariin. Mä olen sille kertonut, että PITÄÄ RYÖMIÄ, mutta eihän tää usko ;) Nyt jo jästipäinen.

TATSKAgalluppi: ei ole, joskus olisin halunnut laittaa (ex-poikaystävällä oli niitä paljon), mutta nykyään ei nappaa.

UNISTA: Meillä nykyään useimmiten kahdet unet päivällä. Se on vähän ongelma, jos herätään näinkin aikaisin kuin tänään, eli kuudelta. Tyttö heräsi tuossa vähän ennen kolmea toisilta päiväunilta ja nyt pitäisi jaksaa iltaan. 5-6 aikaan sitä ei saa millään nukkumaan kolmansille unille ja jos taas nukkuisi 7:n aikaan vielä päikkäreille, niin sitten valvoisi yli puolen yön...

Apuaa, kakkavaurio. Gottago!

Jamssa + tytsy 7kk

Vierailija
13/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄÄ. Olipa mukava saada vieraita maanantaipäivälle, kun noin kauhea ilmakin oli. Toivottavasti menee nopiasti pois, yök. Inhoan sadetta ja loskaa!

TYTÖN TAI POJAN TOIVOMISESTA. Minusta on ihan normaalia toivoa tyttöä tai poikaa. Sehän on sanomattakin selvää, että jokainen toivoo elävää tai tervettä lasta, mutta poikaa tai tyttöä voi silti toivoa siitä huolimatta. Minusta se, että " pääasia että lapsi on terve" , ei ollenkaan poissulje sitä seikkaa, mitä sukupuolta toivoo lapsen olevan. Ihmiset eivät yleensä kehtaa sanoa toivovansa toista sukupuolta, jotteivat vaikuttaisi jotenkin pinnallisilta, mutta usein vanhemmat silti toivovat jompaa kumpaa vaikkeivat sitä edes itselleen uskalla myöntää. Saahan sitä aina toivoa, mitä pahaa siinä on! Ja minä kyllä tiedän tosiasiat: Se, mitä tulee, otetaan vastaan. Mutta ei ihmisen unelmia noin vain kumota. Mies toivoi ensimmäisestä poikaa, ja minä tiedän, että ainakin yhden tytön halusin! Jos en tyttöä olisi sitten saanut, niin varmasti en olisi poikia silti vähempää rakastanut. Kyllähän sitä äitinä rakastaisi lastaan, vaikka se ei olisi terve, vaikka jokainen tervettä toivoo.

TATUOINNIT. Minulle riittävät miehen tatuoinnit, itse koristaudun mielelläni kyllä kaikin muin mahdollisin keinoin!

KIRJAT. Luen paljon jo ammatinkin puolesta, viimeksi luin Viikkoja, kuukausia. Kaikkiruokainen olen, pitää lukea välillä roskaa, että osaa myös arvostaa hyvää kirjallisuutta! Kesällä luen aina dekkareita, muulloin kaikkea muuta. Finlandia-palkitut pitää tietysti aina lukea, mutta Remekseen en vielä ole kyllä koskenut. Kai sekin pitää joku päivä kokea! Yritän lukea myös sitä, mitä ihmiset paljon lukevat, vaikka ei muuten tulisi luettua, avartaa. Joskus myös yllättyy positiivisesti. Olen kyllä vähän snobi tässä asiassa, mutten läheskään niin snobi kuin monet kollegat.

Aurinkoa taas odotellessa,

Pikkuodessa ja neiti 7kk

Vierailija
14/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä leivoin ajan kuluks puolukkapiirakan ja siihen tein vanilijakastikkeen :P avot että tuli hyvää:P:P

tää päivä onkin menny koomaillessa..mitään järkevää en oo saanu aikaan..

mutta nyt iltapuuhiin ja sitä rataa..

Vierailija
15/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on menneet sinne sisäpiiriin kirjoittelemaan ;)

Eria

Vierailija
16/32 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin omaa napaa. Kirjoittelin aikaisemmin siitä tärinästä ja olimmekin jo tänään lääkärillä, kun tuo poika on kuumeillut ja viime yönä tuli aivan älyttömiä yskänkohtauksia, niin vietíin päivystykseen, niin kysäisin sitten samalla siitä tärinästä. Se lääkäri meinas mun kuvailemien oireitten perusteella, että ei oo mitään vakavaa ( eli voidaan sulkea epilepsia melkoisella varmuudella pois). Vielä mennään lastenlääkärille, mutta melkoisen asiantuntevalta tuokin vaikutti. Eli oli tosi hyviä uutisia!!!

PIKKUODESSA: kirjoitit tosi hyvin tosta sukupuoli asiasta!!!

Munkin ehdokas muuten pääsi läpi eilen =) Siisti homma, ei mennyt ääni turhaan!

Tsemppiä kaikille huonosti yönsä nukkuville!! Meillä kanssa ollut nyt pari huonompaa yötä, kun pika kipuillut noita hampaan alkuja. Muutenhan meillä alkoi jo yöt oleen hyvällä mallilla, eli jo muutama koko yökin on saatu nukkua.

ja ELOEPULLE onnittelut kokonaisesta yöstä. Toivotaan, että sama malli jatkuu!

JMI82 ja VÄPÄ: Oli kiva kuulla teistä. Väpälle jaksuja raskausoireiden kanssa. ja JMI:kö se kyseli vauvakuumeesta?? Kyllä täällä alkaa olemaan kuumetta ilmassa =)

TYöpaikkahaastatteluni meni ihan ok, yhen kämmin tein ja oon sitä tässä harmitellut koko viikonlopun. Mutta parin viikon päästä aikoivat soitella, että ottavatko mut hommiin. Palkka oli ainakin ihan tuntuva opiskelijalle, että sen puolesta menisin mielellään töihin. Toisaalta olis kiva olla Sakun kans kotonakin, mutta sitten on ärsyttävää, ku rahat koko ajan vähissä.

Noista päiväunista vielä että meillä nukutaan kolmet joskus jopa neljät unet päivän aikana. Aamulla ensin 10 aikaan tunnin tirsat, sitten puol1 mennään pitkille päikyille, pari-kolme tuntia, sitten kuuden aikaan tunnin tirsat ja vielä ysiltä puolen tunnin unoset (nämä jää toisinaan pois) ja puol 11 unille.

Juu, mutta mä kiiruhdan nyt töllön ääreen ja tenttiinkin pitäis alkaa lukeen.. moro!

Ikarus

Vierailija
17/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pino oli vajonnut kolmossivulle, ollaanko sitä nyt sitten niitä kolmossivun tyttöjä ;D

Yö meni taas ihan ahterilleen, tuo poika tuntuu nyt lisäävän noita syömisiään, mutta eikö se voisi syödä päivällä enämpi, ettei tarvitsis yöllä alkaa murkinoimaan?

Nyt on juusto niin jumissa, että taidan lähteä keittämään kahvia, jos siis vielä siihen kykenen :)

Eria kera suursyömäri Jaakon

Vierailija
18/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosii ollaan :D taitaa olla joku sisäpiiri juttu kun täällä ei oo ketään.. eikö me päästä mukaan *hakkaa kalikalla pöytään :D*

Vierailija
19/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on järkännyt itelleen ja muksuille niin paljon ohjelmaa tähän yh-arkeen, etten ehdi mietiskelemään miehen poissaoloa. Mutta enpä kyllä ehdi sitten täälläkään asioimaan. Kohta tulee vieraita ja iltapäiväksi mennään mun vanhemmille, jossa Keskari viettää parhaillaan laatuaikaa.

Pitäkää pinoa pinnalla, palailen kunhan kerkiän!

Vai että sisäpiiri? Tuskin. Mun veikkaus on, että puolet jengistä on laulamassa karaokea Kimin upean voiton kunniaksi. Toinen puoli taas vaalien jälkikrapuloissa maiskuttelemssa voiton makeutta tai nielemässä tappion kalkkia. Mun ehdokas meni läpi ja pari muutakin, joiden toivoin ensikertalaisina menevän, kuten sen Oinaksen kylänmiehen. Joten erittäin hyvä saldo!

Nyt leipomaan. Jumittaa muuten nämä sivut kamalasti, joten saattaapi sekin olla syy hiljasuuteen. Pidä sinä ainakin Eria täällä jöötä, jos sulla peli toimii.

Pumpuli

Vierailija
20/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan nyt tosta räntäsademyrskystäkään niin paljon nauttii ettei koneelle ehdi..

Olipas kiva kuulla Väpäskästä..Mie niin jotenkin tunnen sielunsiskoutta, kun silloin elokuussa molemmat harvasen päivä synnytettiin vessassa...:)Parhaimpina päivinä monta kertaa!

Eipä oikein muuta:) Yö ihan kohtuu hyvä tilanteen huomioon ottaen (eemelillä on ihan törkeä yskä!!) mutta nää päivät meinaa enemminkin olla syvältä kun tuo ei syö ja sitten huutaa nälkäänsä...HUOH!

Nyt tuputtamaan pojalle edes jotakin!

Koittakaahan ryhdistäytyä!

keru ja eemuli