Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka ei tiedä milloin pitäisi tehdä mitään

Vierailija
07.05.2025 |

Kysessä 30v mies, ei tee kotitöitä tai ruokaa jos en pyydä. Minun piti pyytää koko ajan mitä pitäisi tehdä ja silti ei lähde heti tekemään. Tai hän on luvannut että joo kohta hän siivoo keittiö ja hän vain kävi siellä ja käveli pois pelaamaan tietokonetta.

Milloin mies rupee tajuamaan? Että meillä on yhteinen koti ja vastuus. Kotityötkin pitää tehdä yhdessä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö apn mielestä miehen tehdä heti siten kuin sinä itse tekisit... Jos niin katso itseäsi peilistä...

Todellakin pitäisi tehdä, jos ei itte tajua.

Vierailija
22/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän siitä tulisi, jos miehet alkaisi päättämään milloin siivotaan, jne?🤔

Haaste heitetty, nyt jokainen mies laittamaan naiselleen viestiä, että tänään meillä siivotaan ja harrastetaan seksiä. 

Mihin sitä naista tarvitaan siinä siivoamisessa? Ja seksiä on päivittäin, niin ei tarvitse erikseen kalenteroida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yksi syy miksi tykkään asua yksin ja saan olla oman elämäni herra. Ei jaksaisi koko ajan olla jotakin tekemässä ja jonnekin menemässä.

Tässä ei olekaan kyse yksinasumisesta vaan yhdessä asumisesta, jossa toinen ei kanna korteensa kekoon.

..... juuri sillä sekunnilla, kun nalkuttaja asian haluaisi tapahtuvan.

Vierailija
24/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon ap:n ja muiden palstamammojen tasosta että ne saa vain tuollaisen miehen.

Säälittävää

Vierailija
25/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma. Kerroin vaimolle kun asutaan pienellä paikkakunnalla että ketkä tytöistä päiväkodissa ja alakoululla ei halunut pihaleikeissa ottaa minua mukaan kotileikkeihin kun olin kuulema tyhmä.

Niin hän sättii näitä naisia nyt somessa. Siitähän se tulee jos ei oteta toista mukaan kotileikkiin, niin ei osaa myöhemminkään leikiä kotia. Mulle pitää kaikki neuvoa alusta lähtien ja unohdan aina kaiken.

Ketään ei saisi jättää pois leikeistä. Vaimo ymmärtää mua tosi paljon koska olen hiljainen ja kiltti perusluonteelta ja työkaveritkin kiusasi aikoinaan. Siis ihan miehet.

Kun oon niin hiljainen ja sellainen kiva ja annan aina muille periksi. Kovaa puhetta on somessa saaneet ne naiset. Osa ei kuulemma edes muistanut kuinka inua ei otettu mukaan leikkeihin

Vierailija
26/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän siitä tulisi, jos miehet alkaisi päättämään milloin siivotaan, jne?🤔

Haaste heitetty, nyt jokainen mies laittamaan naiselleen viestiä, että tänään meillä siivotaan ja harrastetaan seksiä. 

Mihin sitä naista tarvitaan siinä siivoamisessa? Ja seksiä on päivittäin, niin ei tarvitse erikseen kalenteroida.

Nainen tuo häviävän pienen osan talouden tuloista ja sitten jättää kotityötkin miehelle, juotuaan ensin lasin mehua sotkien seitsemän lasia siinä operaatiossa.

Vierailija
27/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on yksi syy miksi tykkään asua yksin ja saan olla oman elämäni herra. Ei jaksaisi koko ajan olla jotakin tekemässä ja jonnekin menemässä.

Tässä ei olekaan kyse yksinasumisesta vaan yhdessä asumisesta, jossa toinen ei kanna korteensa kekoon.

..... juuri sillä sekunnilla, kun nalkuttaja asian haluaisi tapahtuvan.

Yleensä se sekunti on ollut aika pitkä ennen kuin nalkutus alkaa. Ala tekee ennen.

Vierailija
28/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa asiasta, mistä on kyse. Sitten voitte yhdessä sopia, kuinka toimitte jatkossa. 

Jos kyse on siitä, että sinä päätät yhtäkkiä, että tämä asia kuuluu tehdä juuri nyt ja oletat, että mies sen tekee, niin eihän se niin toimi. Voit silloin tehdä itse. 

Mutta jos mies ei tee mitään käskemättä eikä oikein käskemälläkään, niin tarvitte jonkin toimintamallin, johon sitoudutte. Siinä voi olla jotain toiminnanohjausongelmaakin taustalla. Jos on sellaista, niin sopikaa vaikka tietyt, toistuvat päivät, milloin mikäkin asia tehdään ja kuka tekee. Pitäkää lista näkyvillä. Voit muistuttaa jo edellisenä päivänä, että huomenna meillä on siivouspäivä tms. 

Ehkä löydätte toimivan tavan, tai sitten ei. Jos on muuten hyvä ja mieluinen mies, niin kannattaa ainakin yrittää. 

Vierailija
29/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies tekee ilman pyytämättä. Mieheni imuroi ja tekee ruokaa. Tänään teki kanaa ja perunaa oli tosi hyvää. Kävi kaupassakin vielä. Ihanaa kun voi itse keskittyä omiin juttuihin eikä tarvii miettiä että tekeekö mies oman osuuden kotona.

Vierailija
30/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies tekee ilman pyytämättä. Mieheni imuroi ja tekee ruokaa. Tänään teki kanaa ja perunaa oli tosi hyvää. Kävi kaupassakin vielä. Ihanaa kun voi itse keskittyä omiin juttuihin eikä tarvii miettiä että tekeekö mies oman osuuden kotona.

Hänet oli varmasti lapsuudessa otettu mukaan leikkeihin ja erityisesti kotileikkeihin. Kaikkia kilttejä poikia ei otettu mukaan. Jäivät yksin seisomaan lentopallokentälle täysin apaattisessa asennossa kuin keskitysleirivangit konsanaan. Katse siintyi metsään kaihoisasti. Sinne mistä lasten ääni kuului.

Ei otettu mukaan.

Vierailija
31/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

En mäkään tiedä, teen kaiken aina sitte joskus 😃

Kevväämmällä. Syssymmällä.

Vierailija
32/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teet miten nainen haluaa tai olet kusipää.

Vierailija
33/35 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan naiset ymmärtää, että nalkuttamalla ei tilanne ainakaan parane. Ja miksi kaikki pitää tehdä aina sillä sekunnilla kun nainen päättää? Ja miksi ap ei eroa miehestään, kun noin kovasti ahdistaa? Äläkä nyt ainakaan kuvittele tilanteen paranevan parin kolmen muksun jälkeen.

No, se "nalkutus"on merkki siitä että naista vielä kiinnostaa. Kun se loppuu, tulee se surullisen kuuluisa "ero tyhjästä" ja mies ihmettelee minkä ihmeen takia nainen jätti, meillähän meni niin hyvin.

Vierailija
34/35 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan naiset ymmärtää, että nalkuttamalla ei tilanne ainakaan parane. Ja miksi kaikki pitää tehdä aina sillä sekunnilla kun nainen päättää? Ja miksi ap ei eroa miehestään, kun noin kovasti ahdistaa? Äläkä nyt ainakaan kuvittele tilanteen paranevan parin kolmen muksun jälkeen.

No, se "nalkutus"on merkki siitä että naista vielä kiinnostaa. Kun se loppuu, tulee se surullisen kuuluisa "ero tyhjästä" ja mies ihmettelee minkä ihmeen takia nainen jätti, meillähän meni niin hyvin.

Nalkutus myös aiheuttaa miehen puolelta eron aika nopeasti ja helposti, kun mitta täyttyy. Riippuu ihan temperamenteistä.

Vierailija
35/35 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole kyse siitä etteikö toinen hoitaisi osuuttaan, vaan siitä ettei mies tee asioita täsmälleen kuten nainen on ajatellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan