VIDEO: GTA VI trailer 2
Kommentit (67)
Päähenkilöt vaikuttaa tyypillisen spedeiltä. Muuten ihan ok näköinen.
Grafiikka näyttää vähän liian hyvältä ollakseen totta. Tuskin ainakaan konsoliversio näyttää noin hyvältä. Ehkä PC:llä täysillä asetuksilla voi näyttää tuollaiselta.
2 traileri sen nyt viimeistään vahvisti eli klassisella rakkaustarinalla mennään Bonnie&Clyde, 2 päähahmoa.
Ainakaan en itse muista, että oltaisiin aikaisemmissa tarinamoodeissa käytetty 'rakkaus'tarinaa. Kuitenkin aika yleinen tarinankerronta joka vetoaa yleisöön. Peli tulee olemaan varmasti loistava, ei ole yksikään ollut huono.
Olisi kiva, jos vihdoinkin, VIHDOINKIN, voitaisiin harrastaa seksiä GTA:ssa. Se on jännä kuinka saamme ampua, mutta seksi aina sensuroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva, jos vihdoinkin, VIHDOINKIN, voitaisiin harrastaa seksiä GTA:ssa. Se on jännä kuinka saamme ampua, mutta seksi aina sensuroidaan.
Strippareillakin aina vaatetus?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten jännä huomio. Väkivalta kyllä on ok, mutta penetraatiota ei saada näyttää. Peliteollisuus voisi oppia paljon japanilaiselta hentai-peliteollisuudelta. Se, että seksi olisi mini game ja siinä olisi erilaisia variaatioita olisi loistava lisäys.
Mitenköhän toi sitten vedetään tarinassa, eli alussa ollaan toi äijä ja jossain vaiheessa pelataan naisella vai saako sen valita alussa, onko mahdollisuus pelata kahteen pekkaan tarina läpi, yks ohjaa naista toinen tota äijää 🤔
No mitä v..ua palstanainen muka peleistä ymmärtää?:D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kylläkin mies. ~AP~
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Saisi aikaan melkoisen raivon vasemmistolaisissa, jos pelissä voisi harrastaa seksiä. ~AP~
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai no sitte eri asia. Pelit ovat miesten juttu. Näyttää todella hienolta tuo traileri. Ite pelaamassa just vitosta ennenko kutonen julkastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Saisi aikaan melkoisen raivon vasemmistolaisissa, jos pelissä voisi harrastaa seksiä. ~AP~
Seksiä tulee joka tuutista ihan tarpeeksi muutenkin, ei sitä peleihin tarvita. Toki olisi niissä mukava raiskailla naisia:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai no sitte eri asia. Pelit ovat miesten juttu. Näyttää todella hienolta tuo traileri. Ite pelaamassa just vitosta ennenko kutonen julkastaan.
Ite taas ajattelin pelata IV:n lähiakoina, koska sen tarina on sarjassa paras ja peli on realistisempi. ~AP~
En aio ostaa tätä. 13 vuotta on vaan liian pitkä aika. En halua tukea tällaista bisnestä.
Äijä tulee kuolemaan pelin lopussa ja nainen odottaa lasta. Ennalta arvattavaa siis luvassa. Arthur Morganin kuolema tuli kyllä yllätyksenä, luulin että hän saa heitettyä Micahin sieltä kielekkeeltä alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Seksiä tulee joka tuutista ihan tarpeeksi muutenkin, ei sitä peleihin tarvita. Toki olisi niissä mukava raiskailla naisia:D
Haista dorka vttu.
Julkaistaan kuulemma vuonna 2030. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
2 traileri sen nyt viimeistään vahvisti eli klassisella rakkaustarinalla mennään Bonnie&Clyde, 2 päähahmoa.
Voi ei, nyt moderni yleisö hylkää pelin.
Gaming, gaming, gaming until we see the sun!