Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työnantajaa pyytää kieltämään politiikasta puhumisen tauoilla?

Vierailija
06.05.2025 |

Yksi kollega puhuu jatkuvasti politiikkaa ja nyt kun valittiin kunnanvaltuustoon, jauhaminen on jokapäiväistä. Häntä ei edes kiinnosta aito keskustelu, vaan lähtökohta on että hän on oikeassa ja koska hän on itse mukana politiikassa, niin tietysti hän ymmärtää enemmän kuin me muut. Suoraan sanominen saattaa auttaa meneillään olevan tauon ajan, puheenaiheen vaihtaminen ei riitä kuin muutamaksi minuutiksi. Työnantaja ei itse vietä aikaa taukotilassa oikeastaan koskaan, joten hän ei ole ongelmasta tietoinen, mutta olen miettinyt että kertoisin asiasta ja ehdottaisin että työpäivän ajaksi tulisi politiikkakielto.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tauolla.

Kyllä voi. Kenenkään ei ole pakko kuunnella jonkin poliittisia palopuheita. Sama koskee myös uskontoa. Yhteinen taukotila pitää olla sellainen, että siellä voi kaikki olla illan aivopesua ja paatosta.

Vierailija
22/23 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan se on vanhempi mies ja pääsi läpi persuista ja sinä olet nuori nainen joka äänesti joko vihreitä tai vasemmistoliittoa?

Suurimmaksi osaksi väärin arvattu. Hän on kyllä vanhempi mies, mutta demari. Minä taas olen keski-ikäinen nainen enkä ole ikinä äänestänyt vihreitä tai vasemmistoliittoa.

ap

Hyvin tehty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs, jos joku paasaisi usko nosta? Saisiko sen kieltää?

Tietenkin saisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi