Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin uskomaton käytös. Olen hyvää hyvyyttäni ostanut kotiparturin eikä hän meinaa antaa leikata hiuksiaan.

Vierailija
06.05.2025 |

Löysin parilla kympillä tarjouksesta kotiparturisetin. Leikkaan sillä oman pääni. Sanoin myös kaverille, että tästä edes hän ei tarvitse parturia.

Suostuttelun jälkeen kuukausi sitten leikkasin hänenkin hiukset. Lopputulos oli hyvä ja siisti.

Nyt loppuviikosta laitoin viestiä, että kuukausi on jo mennyt, olisi aika leikata hiukset taas.

Kaveri vastasi, että ei sinun tarvitse. Hän menee parturiin. Sanoin, että ei siitä ole vaivaa ja ehdotin maanantai iltaa klo 17.

Hän ei enää vastaillut viikonloppuna. Sanoin maanantaina, että tulen tänään leikkaamaan hiukset.

Ei vastausta.

Klo 17 olin kaverin ovella, riputin kelloa useamman kerran. Ei avausta.

Kaivoin taskustani avaimen ja tulin sisälle.

Minulla on hänen vara-avain.

Asunnossa paloi valot joten arvasin, ettei ole kaukana.

Kiersin asuntoa ympäri kunnes katseeni osui vessan oveen jossa lukko punaisena. Koputtelin ja sanoin, että tulehan ulos. Ihan lapsellista niskuroida parturointia tuolla tavoin. Pian näin lipastolla sakset ja käänsin niiden avulla lukon auki ja avasin oven. Kaveri seisoi vessassa vaatteet päällä.

Sanoin, että nyt leikataan ja hän ei tässä kohtaa enää pyristellyt vastaan vaan käskin hänen istua jakkaralle ja leikkasin hiukset.

En edes veloita tästä mitään. Kiittämättömyys on maailman palkka. Kaveri lähtiessä totesi, että ihan hyvä tästä tuli.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
2/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattoman tarina. Kolkointa on, että jotkut oikeasti tekevät vastaavaa "hyvää hyvyyttään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap vaivautui kirjoittamaan tuon?

Vierailija
4/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin neuloja, ja lankaa, ja pari terävää veistä. Loukkaanuin kun frendi ei suostu kotiklikalleni leikkaukseen. 

Vierailija
5/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sen kämpänkin sitten, kun se lähtiessä totesi ?

Vierailija
6/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
7/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa...Huono, ei vaan surkea🤯

Vierailija
8/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin neuloja, ja lankaa, ja pari terävää veistä. Loukkaanuin kun frendi ei suostu kotiklikalleni leikkaukseen. 

Mitä olisit häneltä leikannut? Kaihin?

Vierailija
9/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööh, mä vaan trollaan päivät pitkät. Ap

Vierailija
10/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap vaivautui kirjoittamaan tuon?

A) Trolli

B) Oikeasti mielestään hyvä ihminen, joka itkee nyt kaverin kiittämättömyyttä ja vilpittömästi odottaa muilta sympatiaa. Näitä rajattomia oman elämänsä äititeresoja on paljon.

Vierailija
11/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajattoman tarina. Kolkointa on, että jotkut oikeasti tekevät vastaavaa "hyvää hyvyyttään".

Ap on trolli.

Vierailija
12/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on ap:n kaltainen "ystävä"?

Minulla käy serkkutyttö ajelemassa hiukset kahden viikon välein. Hän on ammattiltaan parturi-kampaaja mutta ei veloita minulta mitään. Hän myös uskoisi jos sanoisin etten enää halua hänen palvelujaan.

Vierailija
13/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei pidä sinun prturointitaitojasi yhtä hyvinä, kuin sinä itse, mutta ei kehtaa sanoa.   Sinulla on kyllä intoa, mutta ei välttämättä taitoa.

Vierailija
14/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri ei olisi ollut kotona. Olisit puolustautunut myöhemmin: Onko teiltä jotain viety/ varastettu.

Vierailija
15/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko parturoi äitimme hiukset, useamman kerran ja vänkäsi kun äiti kieltäytyi, siihen piti mennä väliin ennenkuin uskoi ettei leikata. Samainen sisko asensi lamppuja - onneksi veli ennätti väliin. Siskolla ei ollut koulutusta kumpaankaan mutta omasta mielestään osasi kaiken.

Vierailija
16/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
17/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juko lauta avain aloittajalta pois 

Sairasta

Vierailija
18/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh hoijaaa

Vierailija
19/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka sanovat tekevänsä jotain "hyvää hyvyyttään", eivät todellakaan oikeasti tee niin...

Ihmeellistä itsensä korostamista.

Vierailija
20/40 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö joutunut sitomaan kaveriasi tuoliin hiusten leikkuun ajaksi ettei lähde karkuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi