Arto Satonen kommentoi vihdoin Kela-kohua: "En hae enää mitään"
Kelan ovet eivät auenneet kokoomuksen uskolliselle puurtajalle. Satonen sanoo, ettei aio pyrkiä enää mihinkään.
Kommentit (126)
"Olen jaksanut tätä työtä, koska koen, että olen oikealla asialla. Olen valmistautunut tietämättäni tämän salkun hoitamiseen jo vuosia sitten", työministerin salkun tänään jättänyt Arto Satonen (kok.) tuumii.
Ei muuta kuin kierrätyskeskukseen töihin 9€/päivä.
Kiitos. Hoidit työministerin pestin kunnialla. Viet läpi monia tärkeitä uudistuksia.
Hänelle pitää laittaa karenssi kun ei noudata suunnitelmaansa.
Arto on tämän vaalikauden päättyessä 60-vuotias, joten hänellä on halutessaan mahdollisuus jäädä eläkkeelle mikäli hän ei lähde ehdolle seuraaviin eduskuntavaaleihin tai tippuu eduskunnasta niissä.
Nyt Arto tietää miltä työttömiltä tuntuu.
Miten niin valmistautunut vuosikausia hoitamaan tätä salkkua, työministerinkö?
Satonen siis jatkaa edelleen kansanedustajana.
Niin viattoman poikamaista hymyä kasvoillaan. Mutta pettynyt, murjottaa :( en leiki teidän kanssa
Kansa tulee muistamaan Satosen ponnistelut isänmaan puolesta.
Miten kävisi, jos työtön sanoisi: En hae enää mitään töitä
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin kierrätyskeskukseen töihin 9€/päivä.
Satonenhan on kansanedustaja.
Hän siirtyy ministerin tehtävistään, eduskuntaan, kokoomuksen kansanedustajaksi.
Ja hänrn tilallalleen hallitukseen, siirtyy kansanedustaja Matias Marttinen.
Ministerin kierrätyksestä pääteettiin, jo hallituksen alussa.
Myös PS kierrättää ministereitä.
Ville Rydman 2 v. ja nyt lähtee takaisin kansanedustajaksi.
Rydmanin tilalalle, elinkeinoministeriksi tulee kansanedustaja Sakari Puisto.
Vierailija kirjoitti: Nyt Arto tietää miltä työttömiltä tuntuu.
Eikö hän ole kansanedustaja.
Yle tarvitsee Satosta. Ylen pääjohtajan paikka tulossa hakuun. Palkka on ollut 35 000 eur/kk. Satonen on kyllä sopivin. Pätevyydellä ei ole merkitystä.
En ymmärrä miksi kohtelu eri töissä ja työnhakijoissa on niin eriarvoista tasa- arvoisessa Suomessamme.
Työkyvyttömyyseläkeläinen?