Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluat äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
06.05.2025 |

Sanotko miehelle suoraan mitä haluat vai yllättääkö miehesi sinut lahjalla? Vai saatko edes lahjaa? Minulla on edessä ensimmäinen äitienpäivä ja pohdin, tulisiko minun sanoa miehelle, mitä haluaisin lahjaksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildon

Vierailija
22/28 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa 5 säkkiä multaa pihalle ja jossei sada, niin mies ja poika vois valtata terassin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin perhe juhlii tietysti tavallaan.  Jos se kakun leipominen on katkeraa jättää leipomatta.  Melkein 60 äitienpäivää takana, on ollut kakuttomia aamuja kekseillä ja leivällä, on ollut kakullisia.   Keskinäisestä sopimuksesta emme kaupalliseen lahjojen ostoon lähteneet, ostettu mitä on tarvittu , esim vähän koruni johonkin "tarpeeseen " 

Sinäkin vuonna kun lapsella pahin hylkimisvuosi, heti naimisiin mentyään, sentään laittoi tekstiviestin "onnea."   Sittemmin taas soittanut.

Vierailija
24/28 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan tuntui kurjalta olla kotiäitinä kolmelle lapselle seitsemän vuotta, mies ei muistanut äitienpäivänä millään lailla. Joo, en ole hänen äiti mut ei selvästi arvosta mun äitiyttä lainkaan. Eron jälkeen lapset meni hoitoon ja kouluun, oli niin ihanaa saada ekaa kertaa kortteja ja lahjoja.

Vierailija
25/28 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivähän on täysin kaupallinen juhla.   Huomaatte sen jo mainoksista, koruja, vaatteita , kukkia, kakkuja, lounaita, matkoja, jopa niitä kodinkoneita.

Kaukana on ajat kun lapset keräsivät valkovuokkoja, äiti oli nukkuvinaan kun isä keitti kahvit ja lapset koristelivat, yllätys, äidin tekemän kakun kaapista.  Koulussa tehdyt kortit ja isältä vain hyvän äitienpäivän toivotus.

Meillä meni äitienpäivät niin että äiti heräsi super aikaisin, lähti koiramme kanssa pitkälle lenkille, isä leipoi kakun alusta asti siskoni ja minun kanssa, valkovuokkoja ei kerätty koska äidistä luonnonkukat on kauneimmillaan luonnossa eikä vaasissa sisällä, kortit annettiin, isä osti aina äidille jonkun lahjan, yleensä korun, kerran osti uuden mikron(äiti ilahtui, siis oikeasti, ei sarkastia). Tämä siis ysärillä.

Isänpäivät meni niin että isän annettiin nukkua pitkään, äiti leipoi alusta asti kakun minun ja siskoni kanssa, kortit annettiin ja äiti aina osti isälle jotakin).

Tää oli ysärillä.

Vierailija
26/28 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Tesla olisi ihan kiva lahja...

Vierailija
27/28 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi  tut kun piti syntyä tähän lapsivihamieliseen, naisia ja äitejä aliarvioivaan maahan. Poiskaan ei enää pääse kun ikääkin jo liikaa. Onneksi kohta kuolema korjaa.

Vierailija
28/28 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa rauhaa.