Olin Tinderissä viimeksi n. 3 vuotta sitten ja samat naamat samoilla kuvilla pyörii siellä vieläkin
Itse löysin silloin itselleni kumppanin. Nyt kaverini on sinkkuna ja katselin mielenkiinnosta kun hän selasi tarjontaa. Miksi miehet ei päivitä edes kuviaan vuosien saatossa??
Kommentit (42)
Itse en ole eläessäni toistaiseksi ollut tinderissä, vaikka sinkkuna olsiin ollut jo useamman vuoden sen kohderyhmää.- Itse tein vastaavansuuntaisen havainnon joskus eräällä tunnetulla treffisivustolla. - Ja kun kuvien lisäksi profilikuvien yhteydessä ollut profilikuvaukset olivat monesti hyvinkin hienosti ja puoleensa vetävästä kirjoitettu, niin tuli jotenkin epötodellinen olo. Noin hienoja naisia noin puoleensa vetävän näköisä ja miten hienosta ja kauniisti kertovat itsestään ja kuvaavat mitä etsivät!
Ei ole todellista! - En uskaltanut lopulta laittaa viestiä yhdellekään kun tuli liian epämääräinen tunne, että he tai ihan liian monen heistä täytyy olla vain maksettuja mainoksia tai puhtaasti huijareita,
- Joo. Ei liene yllätys että edelleen olen sinkkuna.....
Tosin nykyään Tinder siirtää profiilit automaattisesti näkymättömään tilaan ellet ole 3 kuukauteen käyttänyt sovellusta. Itsellä on muutaman kerran tehnyt niin kun niin harvoin jaksaa sitä selata.
Sama se on näilä muillakin alustoilla.
Eivät kaikki ole siellä välttämättä aktiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa myös varattuja, "unohtanut" profiilinsa sinne, opportunistisia kusipäitä. Avoimia suhteita, pettäjiä... Kaikenlaista. Naisvihaajia. Veikkaan, että parisuhdekelpoisia miehiä tinderin otannasta on joku 3%.
Ja miehet itkee kun vain top 5% miehet kelpaa. Todellakin vähintään 95% Tinderin miehistä on roskaa
Olisiko tuo syy miksi en ole itse Tinderissa; vaikka toisaalta voisinko erottua siellä erottua edukseni? En tiedä. Ei ole kokemusta, Ihmettelen vain kuka tai millainen se naine tai mies, joka kokee voivansa leimata Tinderin mieheistä useamman kuin yhdeksän kymmenestä olevan roskaa.... Kyse on kuitenkin käsittääkseni viime vuosina yhdestä suosituimmista seuranhaku apeista.
Itse käytän Tinderiä nykyään vain ulkomailla seuran etsimiseen.
Kotimaassa ei jaksa selata kun en kuitenkaan jaksaisi deittailla ketään.
Jotkut naiset ovat todella hypergamisia ja jäävät siksi yksin.
He eivät itse ole kuin 5/10 mutta vaativat 8/10 miestä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki ole siellä välttämättä aktiivisia.
Tätä miehenä kenties vähän yksinkertaidena miehenä en oikein ymmärrä. Tehdään huolellisesiti hyvä ja puoleena vetävä deitti profili kuten edellä kuvaamani ihan liian monen naisen profili. Okei ei Tinderiss vaan neti deiitisivustolle ja sitten "unohdettasiin" se ja käytäsiin siellä vain hyvin harvoin. Mikä pointti tuossa on? Halu olla esillä? Odottaa, että jos vuosien kuluessa sattusi se ainakin 97% täydelliestä kumppaniehdokkaasta lähestyneeksi niin sitä enne voisi itse keskittyä vain odottamaan hänen yhteydenottoaan; mitä sitten vaikka siihen menisi jokunen vuosi, Mutta joo. Jotenkin tuo tuntuu minulle vieraalta. Vaikka toisaalta, Olenha muutoinkin sinkku, enkä missäämn muuallakaan etsi erityisen aktiivisesti ja tavoitteellisesti kumppania, joten kai minä itsekin olisin potentiaalinen deittiapille profilin epäaktiivinen ylläpitäjä; jos nyt edes sasiin aikaiseksi, että sellaisen ensin tekisin
Miten pääsen eroon fiiliksestä, että olen epähaluttava mies? Matcheja minulla on noin 100, tykkäyksiä yli 300. Koen kuitenkin itseni epähaluttavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se jännä käydä katsomassa ovatko siellä vieläkin samat naamat.
Ja samalla muut ajattelevat samaa sinusta. :D
Olin Tinderissä silloin tällöin muutaman kerran vuosien aikana. Muistan yhden miehen, todella hyvännäköinen (mielestäni) ja hänellä oli samoja harrastuksia kuin itselläni. Mätsäsimme joka kerta, hän ei laittanut koskaan viestiä ja kun itse laitoin, ei vastannut mitään. Sitten viimein viimeisellä kerralla hän laittoi viestiä, kävimme ulkona. Treffeillä selitti vain itsestään, saattoi pitää todella pitkiä monologeja. Minulta ei kysynyt mitään, eikä kommentoinut juttujani jos johonkin väliin ehdin jotain sanoa. Selitti hyvin, miksi oli jatkuvasti etsimässä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ovat todella hypergamisia ja jäävät siksi yksin.
He eivät itse ole kuin 5/10 mutta vaativat 8/10 miestä.
Niin. Ero on siinä, että tuo 5/10 nainen pärjää ja tulee hyvin eritavoin toimeen kun taas monelle yhtä tasokkaalle (tai tasottomalle) 5/10 miehelle yksinolo ja naiseton elämä on lähes mahdotonta. Ja moni heistä kaivaa samanaikaisesti maata omien jalkojensa alta kun syyttävät ja halveksivat sitten naisia siitä, että heillä (näillä miehillä) ei ole ollut mahdollisuutta saada nais-seuraa elämäänsä.
Sinkkumies
😂 säälittävää joka deittipalstalla sama! Jopa 10 v. vanhoja kuvia. Sama teksti jne. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Joten en käytä, en deittaile, turhaa touhua.
Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa näissä sovelluksissa.
On ihmisiä, jotka eivät käy syystä tai toisesta viihteellä eivätkä kohtaa arjessa sopivia kumppaniehdokkaita Sitten vain odotetaan sitä ihmettä, että netin kautta löytyisi sopiva kumppani.
Mutta se rima eli vaatimustaso pitäisi laskea alas, jos mielii jonkun löytää
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin naiset on siellä vuosikausia ja osalla samat kuvatkin. Hauskaa vain se että kun aiemmin olivat etsimässä lyhyitä suhteita ja profiilissa luki feminismi, niin heti kun ikää alkaa kolmosella, niin etsintä vaihtuukin johonkin pysyvään.
Satusedän sepustukset.
Vierailija kirjoitti:
Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa näissä sovelluksissa.
On ihmisiä, jotka eivät käy syystä tai toisesta viihteellä eivätkä kohtaa arjessa sopivia kumppaniehdokkaita Sitten vain odotetaan sitä ihmettä, että netin kautta löytyisi sopiva kumppani.
Mutta se rima eli vaatimustaso pitäisi laskea alas, jos mielii jonkun löytää
Itse elän mieluummin sinkkuna kuin laskisin rimaani mitenkään merkittävästi.- Luulen, että moni (erityisesti nainen) toimii vastaavalla tavalla, Ja miksei toimisi? Tämän päivän Suomessa kun voi elää myös sinkkuna monin tavoin hyvää ja laadukasta elämää mutta ei hyvän ja laadukkaan sinkkuelämän tarvitse toimia lopullisena kohtalona; jos tulee sopivan oloinen kumppaniehdokas kohdalle ja jolle itse olisin suunnilleen yhtä paljon jotain vastaavaa, niin voin toidennäköisesti nopeastikin muuttaa mieltäni, ainakin kokeilellakseni, että saattasimmeko yhdessä edetä ja kulkea ja kenties muodostaa parisuhteen yhdessä.
Tosisn sanoen En oikein usko, että sopivin kumppanini minulle tulee "liian palon" rimaa laskemalla kuten hän ei tule kohdalleni omalla uhriutumsiellani tai ketään sinkkuudestani syyttämällä.
Eli voin haluta yhtäaikaa haluta löytää ja kohdata oman mahd. tulevan kumppanini mutta elää samanaikaisesti, ainakin enimmäkseen tyytyväisenä sinkkueleooni
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Luin jostakin että vain noin 8% käyttää enää Tinderia säännöllisesti. Ehkä se profiili on vain unohtunut sinne roikkumaan.
Tämäkin. Jos mitä tahansa sovellusta käyttää passiivisesti, niin eipä sen sisällön päivittäminen ehkä edes tule mieleen.
Enemmän ihmetyttää ap, joka todellakin muistaa kolmen vuoden takaisia profiileja. Itse hädin tuskin muistan nykyisen kumppanini kuvan, mutten esim. profiilitekstejä.
Käytän sitä itse vain työmatkoilla. Tarpeeksi kaukana kotoa, ettei vaimo saa tietää, jos joku kaverinsa sattuisi näkemään mun profiilin.
Mä lopetin sen yli 3 vuotta sitten. Profiili saattaa olla siellä.
Ja miehet itkee kun vain top 5% miehet kelpaa. Todellakin vähintään 95% Tinderin miehistä on roskaa