Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin Tinderissä viimeksi n. 3 vuotta sitten ja samat naamat samoilla kuvilla pyörii siellä vieläkin

Vierailija
06.05.2025 |

Itse löysin silloin itselleni kumppanin. Nyt kaverini on sinkkuna ja katselin mielenkiinnosta kun hän selasi tarjontaa. Miksi miehet ei päivitä edes kuviaan vuosien saatossa??

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, onneksi itse en kahta vuotta kauempaa ehtinyt pyöriä siellä ennen kuin löysin kumppanin. Mikseivät he kelpuuta ketään?

Vierailija
2/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se jännä käydä katsomassa ovatko siellä vieläkin samat naamat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostakin että vain noin 8% käyttää enää Tinderia säännöllisesti. Ehkä se profiili on vain unohtunut sinne roikkumaan.

Vierailija
4/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni heistä on kuollut eikä kukaan ole poistanut profiilia

Vierailija
5/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin naiset on siellä vuosikausia ja osalla samat kuvatkin. Hauskaa vain se että kun aiemmin olivat etsimässä lyhyitä suhteita ja profiilissa luki feminismi, niin heti kun ikää alkaa kolmosella, niin etsintä vaihtuukin johonkin pysyvään.

Vierailija
6/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan kuten sinäkin.

Vierailija
7/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa päivittää profiilia, miksi turhaan.

Vierailija
8/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostakin että vain noin 8% käyttää enää Tinderia säännöllisesti. Ehkä se profiili on vain unohtunut sinne roikkumaan.

Kyllä näiden kohdalla on usein "äskettäin aktiivinen" -teksti.

Mutta tosiaan, samat naamat samoilla kuvilla siellä pyörii vuodesta toiseen.

Vierailija
9/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni heistä on kuollut eikä kukaan ole poistanut profiilia

30+ ikäluokassa vuosittain noin 1,67% miehistä ja naisista kuolee vuosittain eri syistä. Siellä siis todellakin on ihan kirjaimellisesti kummittelevia profiileja iloisista kasvoista ja menevistä ihmisistä, joita ei enää ole elossa.

Vierailija
10/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,67*

Vierailija
11/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuollaisia on. Toisaalta siellä on myös uusia profiileja sekä vanhoja naamoja uusilla kuvilla.  Tyhmäähän se on vanhoilla kuvilla hakea seuraa. Itse törmäsin Tinderissä mieheen, jota tapailin vähän aikaa, ja hämmästyin kun hänen profiilissaan oli jopa yli 10 vuotta vanhoja kuvia. Kyseessä on kuitenkin aika hyvännäköinen mies, josta saisi ihan hyviä kuvia nykyisinkin. Ja kyllähän niistä hänen kuvistaan tajuaa, että ovat vanhoja kuvia. Enpä tajua tuota itsekään, mutta omapa on asiansa.

Vierailija
12/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin naiset on siellä vuosikausia ja osalla samat kuvatkin. Hauskaa vain se että kun aiemmin olivat etsimässä lyhyitä suhteita ja profiilissa luki feminismi, niin heti kun ikää alkaa kolmosella, niin etsintä vaihtuukin johonkin pysyvään.

Jäivät kuitenkin sulle noin hyvin mieleen jostain syystä - olitko swaipannut oikealle ja jäänyt odottamaan matchia? Itse en ainakaan jaksa miesvirrasta muistaa yksittäisiä naamoja, jotka eivät itseäni kiinnosta, eli en todellakaan muistaisi kenenkään profiileita noin hyvin.

Vierailija
13/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hauskaa tässä on? Eikö tuo ole aika yypillistä, että nuorena halutaan kokeilla ja tutkia kaikkea, ja sen perusteella mudostetaan maku, sitten vakiinnutaan. Mieluumin niin päin, kuin että aloittaa yhden kanssa, eroaa ja alkaa elämään nuoruuttaan keski-iässä.

Vierailija
14/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tuollaisia on. Toisaalta siellä on myös uusia profiileja sekä vanhoja naamoja uusilla kuvilla.  Tyhmäähän se on vanhoilla kuvilla hakea seuraa. Itse törmäsin Tinderissä mieheen, jota tapailin vähän aikaa, ja hämmästyin kun hänen profiilissaan oli jopa yli 10 vuotta vanhoja kuvia. Kyseessä on kuitenkin aika hyvännäköinen mies, josta saisi ihan hyviä kuvia nykyisinkin. Ja kyllähän niistä hänen kuvistaan tajuaa, että ovat vanhoja kuvia. Enpä tajua tuota itsekään, mutta omapa on asiansa.

Vanhat kuvat kannattaisi ehdottomasti poistaa. Niistä tulee vaan jotenkin epäilevä olo, että onko kaikki muutkin kuvat jotain ikivanhoja ja harvaa kiinnostaa jäädä selvittämään asiaa.

Vierailija
15/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näiden kohdalla on usein "äskettäin aktiivinen" -teksti.

Mutta tosiaan, samat naamat samoilla kuvilla siellä pyörii vuodesta toiseen.

Iso osa miehistä yrittää jotenki mainata appia. On useassa apissa ja härskeimmillä on toisissa apeissa jotain pillu-munajuttuja, sitten näissä mistä saa bannit sen perusteella ei paljasteta vielä biossa että pelkkä pervoilu mielessä.

Naisia etsitään monikossa ja jotkut kelpuuttavat nykyään miehetkin. Monella tavalla sairasta porukkaa. Niin joo ja rikollisiakin sielä.

Ei ole kyse siitä, etteivätkö he kelpuuttaisi, vaan tarkoituksenakaan ei ole etsiä parisuhdetta ja/tai ovat itse niin huonoa materiaalia, ettei kukaan suostu suhteeseen heidän kanssaan.

Osa myös varattuja, "unohtanut" profiilinsa sinne, opportunistisia kusipäitä. Avoimia suhteita, pettäjiä... Kaikenlaista. Naisvihaajia. Veikkaan, että parisuhdekelpoisia miehiä tinderin otannasta on joku 3%.  

Vierailija
16/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat kuvat kannattaisi ehdottomasti poistaa. Niistä tulee vaan jotenkin epäilevä olo, että onko kaikki muutkin kuvat jotain ikivanhoja ja harvaa kiinnostaa jäädä selvittämään asiaa.

Minusta ne ovat relevantteja sen kannalta, että jos suunnittelee perheellistymistä, on helpompi arvioida toisen genetiikkaa nuoremmista kuvista. 

Vierailija
17/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa päivittää profiilia, miksi turhaan.

Enkä minä katsoa sitä, miksi turhaan.

Vierailija
18/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäivät kuitenkin sulle noin hyvin mieleen jostain syystä - olitko swaipannut oikealle ja jäänyt odottamaan matchia? Itse en ainakaan jaksa miesvirrasta muistaa yksittäisiä naamoja, jotka eivät itseäni kiinnosta, eli en todellakaan muistaisi kenenkään profiileita noin hyvin.

Mulla ainakin on ihan uskomaton muisti ja helposti jää mieleen jotkut tapaukset.

T. Eri

Vierailija
19/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen on ollu pk-seudun tinderissä yli 10v.

Mikähä sen bodycount on 😂

Vierailija
20/42 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama se on naisillakin... Olen ihmetellyt aivan samaa... Jotkut naiset ovat olleet lähemmäs kymmenen vuotta siellä ja aina samat kuvatkin... Lisäksi ihmettelen miten oikeasti joku pyörii vuosikausia tinderissä eikä huoli tai ota kumppania...mä oon varattu itse, mutta välillä käyn varmistamassa että onhan markkina-arvo säilynyt... Mies