Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naisille tällä palstalla tulee ajatus että miehet eivät pääsisi treffeille?

Vierailija
06.05.2025 |

Mistä se sellainen ajatus tulee että miehet eivät pääsisi treffeille tai miehet eivät koskaan saa ketään ja naiset ottavat miehiä kuin woltista... Tiesittekö että se on oikeasti aivan jotain muuta, ainakin jos mies osaa ja tietää mitä haluaa. Mulla meni eilen illalla koko työpäivä vähän pilalle sen takia että 6 eri naista laittoi kokoajan viestiä ja tuli kaksi uutta mätsiäkin ja niiden kanssa jutellessa, sellaiset wa keskusteluiksi edenneet siihen lisäksi, näitähän on nopeasti kymmeniä joita pitäisi miellyttää. Aamulla soittelin yhden kanssa jonka kanssa jo aiemmin mätsit ja olis halunnu vkl treffeille ja nyt pyytää uudestaan, on pari muutakin jotka haluais treffailla. Totuus on se että minulla ei ainakaan riitä aika näihin naisiin ja suurin osa näistä pikkuhiljaa kuihtuu pois. Kuitenkin tulee se mätsi varmaan keskimäärin kerran päivässä, joskus voi tulla 5 päivässä.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on kaikki palstaincelien ulinat naisten väitetystä "nirsoudesta" todistettu vääriksi. Voivat siis lopettaa sen vinkumisen. Kiitos, ap!

Vierailija
42/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse kertovat tällä palstalla, etteivät pääse treffeille. Nytkin on etusivulla parikin aloitusta aiheesta.

Tällä palstalla olevista miehistä varmaan jotain 70-85% on sellaisia rumia mega-nössö-luusereita, jotka vaan vonkuu ja vikisee, en saa naista, en saa töitä, en saa mitään, enkä kyllä pese hampaitakaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johtusko siitä että miehet tulee tänne siitä ulisemaan niin että se kävisi kokopäivätyöstä. :D

Yliksellä sama uliuliuli, mutta keskenään.

Vierailija
44/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siitä, kun joku äijä jaksaa viestitellä viikosta toiseen, ja ehdottaa treffejä, ja nainen keksii milloin minkäkin syyn, miksi sovittu näkeminen peruutetaan ihan kalkkiviivoilla.

Miten minusta tuntuu siltä että minä kyllä jaksan keskustella pitkäänkin... Mutta nimenomaan naiset ovat niitä jotka pyytävät treffeille ja uudestaan ja uudestaan, minä olen se joka ei innostu heti... Tapasin yhden naisen kolme vuotta sitten ja siitä lähtien varmaan maksimissaan kahden kuukauden välein hän laittoi mulle viestiä ja flirttaili että voisit tulla käymään, nyt sitten suostuin... Ihmettelen että miksi ihmeessä kolme vuotta voi mies kiinnostaa sillä tavalla. Mutta nainen vakuutteli ettei ole koskaan kenenkään miehen kanssa käynyt samanlaisia keskusteluja kuin mun kanssa tai yhtä henkilökohtaisista asioista... Siis eihän näistä pääse irti edes. Ap

Yllättävän vähän naiset siis vaativat kiinnostuksen heräämiseen, mutta joidenkin miesten mielestä on helpompaa olla yrittämättä ollenkaan ja inistä mieluummin netissä, että he ovat yhteiskunnan uhreja, koska naista ei tule kokonaan yrittämättä.

Vierailija
45/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hommahan on niin että miehet päättävät kuka naisista pääsee parisuhteeseen heidän kanssaan. Naiset päättävät sen kuka miehistä saa seksiä. Suurin osa siitä että naisten "valinnan varasta" on sen päättämistä kenelle antavat ilmaista seksiä, kun niin moni mies ei viitsi maksullisella käydä. Ei siinä ole lopulta paljon kehumista.

Mutta ei ainakaan minun tarvitse heitä kaikkia naisia naida, jotka kanssani seksiin suostuisivat. Huh! Siinä joutuisi aika koville jo, välillä joka päivä eri nainen olisi. Ei se ole ollenkaan niin... Se nainen jonka kanssa tulee juttuun muutenkin ja sen seurauksena sellainen olo että tuon kanssa haluan, pääsee pitkälle. Ihan sama miltä nainen näyttää nii ei kyllä sen perusteella saa munaa tältä mieheltä. Eikä silläkään että alkaa jutella vain seksistä. Kyllä mä oon aika pitkälle aina ihan itse valinnut kenen kanssa seurustelen, kenen kanssa menen naimisiin, kenen kanssa teen lapset, kenen kanssa rakennan kodin, kenen kanssa eroan, kenet tapaan tinderistä ja ketä en halua tavata, eikä sitä ole ikinä tarvinnut valita yhdestä. Joskus mulle nätti blondi yh äiti sanoi että et tuu ikinä saamaan yhtä nättiä naista kuin hän on, että et tajua kuinka vaikeaa miesten on saada naista. Sen jälkeen oon kyllä saanut niin paljon että huhhuh. Ap

Vierailija
46/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan deittailu on hyvin pitkälti sitä, että treffeillä käy miehistä komeimmat 20% ja naisista kauneimmat 80%. 

80% miehistä ja 20% naisista elävät vuodesta toiseen yksin. Parisuhderintamalls ei tapahdu mitään, kiitos Tinderin. 

Vierailija
47/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siitä, kun joku äijä jaksaa viestitellä viikosta toiseen, ja ehdottaa treffejä, ja nainen keksii milloin minkäkin syyn, miksi sovittu näkeminen peruutetaan ihan kalkkiviivoilla.

Miten minusta tuntuu siltä että minä kyllä jaksan keskustella pitkäänkin... Mutta nimenomaan naiset ovat niitä jotka pyytävät treffeille ja uudestaan ja uudestaan, minä olen se joka ei innostu heti... Tapasin yhden naisen kolme vuotta sitten ja siitä lähtien varmaan maksimissaan kahden kuukauden välein hän laittoi mulle viestiä ja flirttaili että voisit tulla käymään, nyt sitten suostuin... Ihmettelen että miksi ihmeessä kolme vuotta voi mies kiinnostaa sillä tavalla. Mutta nainen vakuutteli ettei ole koskaan kenenkään miehen kanssa käynyt samanlaisia keskusteluja kuin mun kanssa tai yhtä henkilökohtaisista asioista... Siis eihän näistä

Miltä sinusta tuntuisi jos joutuisit näyttelemään ja teeskentelemään vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen herättämiseksi?  Ainiin, naisillehan tämä on täysin normaalia toimintaa, mitään aitoa heissä ei olekaan.

Vierailija
48/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu siltä että minä kyllä jaksan keskustella pitkäänkin... Mutta nimenomaan naiset ovat niitä jotka pyytävät treffeille ja uudestaan ja uudestaan, minä olen se joka ei innostu heti... Tapasin yhden naisen kolme vuotta sitten ja siitä lähtien varmaan maksimissaan kahden kuukauden välein hän laittoi mulle viestiä ja flirttaili että voisit tulla käymään, nyt sitten suostuin... Ihmettelen että miksi ihmeessä kolme vuotta voi mies kiinnostaa sillä tavalla. Mutta nainen vakuutteli ettei ole koskaan kenenkään miehen kanssa käynyt samanlaisia keskusteluja kuin mun kanssa tai yhtä henkilökohtaisista asioista... Siis eihän näistä

Lopulta todella vähän... Vain rohkeasti heittäytyminen juttelemaan ja kohta huomaat että juttu on täysin niin päin että oot itse hiljaa ja silti se nainen ottaa jatkuvasti yhteyttä ja yrittää päästä lähemmäksi...ap

Vierailija
49/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuosta vingu kuin se miesten jakojäännösporukka

Se jakojäännös vaan tahtoo olla isompi porukkaa kuin jaettava.

Vierailija
50/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten muut naiset saavat yhteydenottoja. Itse sain eilen 10 tunnissa yhteydenottoja 72 eri mieheltä. Tänäänkin tähän mennessä jo 38 yhteydenottoa ja näistä viikonlopuntreffeille valitsen ainakin 2. Eli aika moni ei pääse treffeille... N29

Miksi olet pyyhkinyt oikealle tuollaisen määrän miehiä? Eihän ne muuten pysty viestiä laittamaan. 

Vierailija
51/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hommahan on niin että miehet päättävät kuka naisista pääsee parisuhteeseen heidän kanssaan. Naiset päättävät sen kuka miehistä saa seksiä. Suurin osa siitä että naisten "valinnan varasta" on sen päättämistä kenelle antavat ilmaista seksiä, kun niin moni mies ei viitsi maksullisella käydä. Ei siinä ole lopulta paljon kehumista.

Näinhän se on. Ei nää tän kanavan naiset pääse naimisiin jonku töölöläisen juristimiehen kanssa.

Vierailija
52/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ymmärrä matematiikkaa että heteroista aivan yhtä moni mies pääsee treffeille kuin nainenkin. 

Aivan yhtä moni mies saa besää kuin nainen bibulia. 

Taas voisi väitää, että yksi mies saa ja kymmenen naista. 9 miestä jää ilman. Tätähän kiltit miehet hokee.

Vierailija
53/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten muut naiset saavat yhteydenottoja. Itse sain eilen 10 tunnissa yhteydenottoja 72 eri mieheltä. Tänäänkin tähän mennessä jo 38 yhteydenottoa ja näistä viikonlopuntreffeille valitsen ainakin 2. Eli aika moni ei pääse treffeille... N29

Miksi olet pyyhkinyt oikealle tuollaisen määrän miehiä? Eihän ne muuten pysty viestiä laittamaan. 

Nainen elää huomiosta ja hyväksynnästä.

Vierailija
54/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän vähän naiset siis vaativat kiinnostuksen heräämiseen, mutta joidenkin miesten mielestä on helpompaa olla yrittämättä ollenkaan ja inistä mieluummin netissä, että he ovat yhteiskunnan uhreja, koska naista ei tule kokonaan yrittämättä.

Ja sitten he ihmettelevät, miksi muut eivät sääli heitä tästä itse aiheutetusta tilanteesta.

Vierailija
55/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ymmärrä matematiikkaa että heteroista aivan yhtä moni mies pääsee treffeille kuin nainenkin. 

Miehille kertyy paljon enemmän kokemuksia kuin naisille, koska naisten markkina-arvo sekä naisten kokemana kiinnostus menevät nollaksi vaihdevuosivaivojen alkaessa, yleensä naisen ollessaan 40+ ikäinen, mutta mies kokee kiinnostusta elämänsä loppuun asti.

Vierailija
56/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minusta tuntuu siltä että minä kyllä jaksan keskustella pitkäänkin... Mutta nimenomaan naiset ovat niitä jotka pyytävät treffeille ja uudestaan ja uudestaan, minä olen se joka ei innostu heti... Tapasin yhden naisen kolme vuotta sitten ja siitä lähtien varmaan maksimissaan kahden kuukauden välein hän laittoi mulle viestiä ja flirttaili että voisit tulla käymään, nyt sitten suostuin... Ihmettelen että miksi ihmeessä kolme vuotta voi mies kiinnostaa sillä tavalla. Mutta nainen vakuutteli ettei ole koskaan kenenkään miehen kanssa käynyt samanlaisia keskusteluja kuin mun kanssa tai yhtä h

Tietysti joudun sitäkin tekemään... Ei se nyt itsestään selvää ole että niitä naisia olisi, kyllä siihen pitää tehdä paljonkin töitä... Mutta se että kun siinä onnistuu ja saa sen naisen huomion niin miehellähän ne markkinat silloin ovat todellakin, jos haluaa niin juttu on enemmän kuin helppo viedä todella pitkälle ja helppo onnistua siinä että nainen alkaa kaivata kun hiljaisuus iskee... Tottakai molemminpuolisuus on suotavaa...

Vierailija
57/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse kertovat tällä palstalla, etteivät pääse treffeille. Nytkin on etusivulla parikin aloitusta aiheesta.

Miten laajasti nuo kuvaavat todellisuutta tai yleisesti miesten arkra on toinen juttu. Suhtautuisin epäillen kaikkiin nimettömän foorumin kommentteihin.

Vierailija
58/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... mutta montako enemmän tapaat miehiä kuin mä naisia? Ja selkeästi sä tapaat eilisiä uusia kumppaneita viikonloppuna... Mä en jaksa suostuu heistä kenenkään kanssa treffeille. Vaikka oon vähän luvannut perjantaille ja olisin voinut tavata vappunakin monena päivänä ja useita joita vain pyytäisin että nyt nii onnistuis kyllä... En mä edes halua treffailla tuolla tavalla... Ap

Vierailija
59/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas voisi väitää, että yksi mies saa ja kymmenen naista. 9 miestä jää ilman. Tätähän kiltit miehet hokee.

Ei vain kiltit

t. se yks mies joka saa naisilta

Vierailija
60/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille kertyy paljon enemmän kokemuksia kuin naisille, koska naisten markkina-arvo sekä naisten kokemana kiinnostus menevät nollaksi vaihdevuosivaivojen alkaessa, yleensä naisen ollessaan 40+ ikäinen, mutta mies kokee kiinnostusta elämänsä loppuun asti.

Niin, ja miehet eivät kelpuuta kuin pienen osan naisista, mm. rumapainoiset, rumatukkaisten aatetta kannattavat, sonnintalutusrengasta sierainvälissään kanniskelevat, ihonsa tatuoinneilla pilanneet, yh-naiset ja wanhusnaiset jäävät lähes tai aivan kokonaan ilman. Miehessä vastaavat seikat eivät ole kovinkaan tai lainkaan merkityksellisiä miinuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän