Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä naisille tällä palstalla tulee ajatus että miehet eivät pääsisi treffeille?

Vierailija
06.05.2025 |

Mistä se sellainen ajatus tulee että miehet eivät pääsisi treffeille tai miehet eivät koskaan saa ketään ja naiset ottavat miehiä kuin woltista... Tiesittekö että se on oikeasti aivan jotain muuta, ainakin jos mies osaa ja tietää mitä haluaa. Mulla meni eilen illalla koko työpäivä vähän pilalle sen takia että 6 eri naista laittoi kokoajan viestiä ja tuli kaksi uutta mätsiäkin ja niiden kanssa jutellessa, sellaiset wa keskusteluiksi edenneet siihen lisäksi, näitähän on nopeasti kymmeniä joita pitäisi miellyttää. Aamulla soittelin yhden kanssa jonka kanssa jo aiemmin mätsit ja olis halunnu vkl treffeille ja nyt pyytää uudestaan, on pari muutakin jotka haluais treffailla. Totuus on se että minulla ei ainakaan riitä aika näihin naisiin ja suurin osa näistä pikkuhiljaa kuihtuu pois. Kuitenkin tulee se mätsi varmaan keskimäärin kerran päivässä, joskus voi tulla 5 päivässä.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuti ruikuti inkkelit pitäis kaikki lähettää siperiaan.

Vierailija
22/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on Ylermin päivä. Ylermi Lindgren oli kihloissa 76 kertaa, ja oli oikein kunnon naisten naurattaja. Naisia riitti yllin kyllin, vaikka olikin mies. Mutta nainen ei edes osaa miestä naurattaa, mikä selittää sen, että tälläkin palstalla on lukuisia munanpuutteessa olevia vanhoja piikoja. 

Naiset ei ole munanpuutteessa. Meillä on miehet ja dildot ja molemmilta saa aina. 💅

Itsensä kusettaminen on halpamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan käsitys tulee siitä kun aika moni mies täälläkin valittaa ettei treffeille pääse? Voisko olla?

Voi olla... Mutta kyllä tavallisellekkin miehelle on kysyntää aika kivasti jos vähän haluaa ymmärtää mitä naiset haluavat. Mitä kuviksi laittaa, yksikin vääränlainen kuva pilaa kaiken. Mitä kirjoittaa itsestään ja miten alkaa juttelemaan... Naiset tykkää kun juttelee heti tosi syvällisesti asiasta kuin asiasta eikä vain pintapuolisesti. Nopeasti alkaa tulla vastauksia että olen täysin samaa mieltä ja tykkäyksiä viesteihin... Ja siinä jos jossakin on nimenomaan miehen markkinat tehdä vaikutus naiseen... Ap

Vierailija
24/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hommahan on niin että miehet päättävät kuka naisista pääsee parisuhteeseen heidän kanssaan. Naiset päättävät sen kuka miehistä saa seksiä. Suurin osa siitä että naisten "valinnan varasta" on sen päättämistä kenelle antavat ilmaista seksiä, kun niin moni mies ei viitsi maksullisella käydä. Ei siinä ole lopulta paljon kehumista.

Vierailija
25/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse kertovat tällä palstalla, etteivät pääse treffeille. Nytkin on etusivulla parikin aloitusta aiheesta.

Kaksi trollia jotka tehtailee noita keskusteluja kokoajan. Taitavat muutenkin olla oikeasti katkeroituneita naisia.

Vierailija
26/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että valittavat täällä etteivät pääse treffeille.

Vierailija
27/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt paikalla on se kuuluisa kaikki naiset vievä mies. Käykää palstamiehet kimppuun. Nyt on tilaisuus taistella omasta reviiristä.

Ihmismies eroaa muista elämistä niin että mies ei taistele naisista muita miehiä vastaan, vaan turhautunut ja parittomaksi jäänyt mies hyökkää naisten kimppuun.

Mies eroaa muista eläimistä myös niin että pahoinpitelee ja tap paa naisia. Mikään muu eläinlaji ei tapa lauman naaraita. Miehissä on mennyt evoluutio täysin pieleen.

Vierailija
28/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Nainen kelpaa miljoonalle miehelle antamaan seksiä ilmaiseksi. Heti kun pyytää jotain vastineeksi miehet häviävät eikä ole enää niitä miehiä mistä valita.

Vierailija
29/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan käsitys tulee siitä kun aika moni mies täälläkin valittaa ettei treffeille pääse? Voisko olla?

Voi olla... Mutta kyllä tavallisellekkin miehelle on kysyntää aika kivasti jos vähän haluaa ymmärtää mitä naiset haluavat. Mitä kuviksi laittaa, yksikin vääränlainen kuva pilaa kaiken. Mitä kirjoittaa itsestään ja miten alkaa juttelemaan... Naiset tykkää kun juttelee heti tosi syvällisesti asiasta kuin asiasta eikä vain pintapuolisesti. Nopeasti alkaa tulla vastauksia että olen täysin samaa mieltä ja tykkäyksiä viesteihin... Ja siinä jos jossakin on nimenomaan miehen markkinat tehdä vaikutus naiseen... Ap

No näinhän se on, ei se tuon vaikeampaa ole. Kyllä me naiset tuo tiedetään :D -edellinen

Vierailija
30/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse kertovat tällä palstalla, etteivät pääse treffeille. Nytkin on etusivulla parikin aloitusta aiheesta.

Kaksi trollia jotka tehtailee noita keskusteluja kokoajan. Taitavat muutenkin olla oikeasti katkeroituneita naisia.

Noita-akoilla ei ole miestä. Jostain kumman syystä noita-akat eivät kelpaa miehille.

Vierailija
31/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt paikalla on se kuuluisa kaikki naiset vievä mies. Käykää palstamiehet kimppuun. Nyt on tilaisuus taistella omasta reviiristä.

Ihmismies eroaa muista elämistä niin että mies ei taistele naisista muita miehiä vastaan, vaan turhautunut ja parittomaksi jäänyt mies hyökkää naisten kimppuun.

Mies eroaa muista eläimistä myös niin että pahoinpitelee ja tap paa naisia. Mikään muu eläinlaji ei tapa lauman naaraita. Miehissä on mennyt evoluutio täysin pieleen.

No voi kyynel. Mene terapiaan jos ahdistaa.

Vierailija
32/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siitä, kun joku äijä jaksaa viestitellä viikosta toiseen, ja ehdottaa treffejä, ja nainen keksii milloin minkäkin syyn, miksi sovittu näkeminen peruutetaan ihan kalkkiviivoilla.

Miten minusta tuntuu siltä että minä kyllä jaksan keskustella pitkäänkin... Mutta nimenomaan naiset ovat niitä jotka pyytävät treffeille ja uudestaan ja uudestaan, minä olen se joka ei innostu heti... Tapasin yhden naisen kolme vuotta sitten ja siitä lähtien varmaan maksimissaan kahden kuukauden välein hän laittoi mulle viestiä ja flirttaili että voisit tulla käymään, nyt sitten suostuin... Ihmettelen että miksi ihmeessä kolme vuotta voi mies kiinnostaa sillä tavalla. Mutta nainen vakuutteli ettei ole koskaan kenenkään miehen kanssa käynyt samanlaisia keskusteluja kuin mun kanssa tai yhtä henkilökohtaisista asioista... Siis eihän näistä pääse irti edes. Ap

Vierailija
33/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita-akoilla ei ole miestä. Jostain kumman syystä noita-akat eivät kelpaa miehille.

Mieleen ei tule, että ehkä se noita-akka ei haluakaan miestä? :D

Vierailija
34/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siitä, kun joku äijä jaksaa viestitellä viikosta toiseen, ja ehdottaa treffejä, ja nainen keksii milloin minkäkin syyn, miksi sovittu näkeminen peruutetaan ihan kalkkiviivoilla.

Miten minusta tuntuu siltä että minä kyllä jaksan keskustella pitkäänkin... Mutta nimenomaan naiset ovat niitä jotka pyytävät treffeille ja uudestaan ja uudestaan, minä olen se joka ei innostu heti... Tapasin yhden naisen kolme vuotta sitten ja siitä lähtien varmaan maksimissaan kahden kuukauden välein hän laittoi mulle viestiä ja flirttaili että voisit tulla käymään, nyt sitten suostuin... Ihmettelen että miksi ihmeessä kolme vuotta voi mies kiinnostaa sillä tavalla. Mutta nainen vakuutteli ettei ole koskaan kenenkään miehen kanssa käynyt samanlaisia keskusteluja kuin mun kanssa tai yhtä henkilökohtaisista asioista... Siis eihän näistä pääse irti edes. Ap

Anteeksi, mutta virkettä ei päätetä kolmeen pisteeseen, ihan yksi riittää. Tuollaista tekstiä on rasittava lukea. Taidat olla vanhempi mies?

Vierailija
35/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä erehdy pitämään itseäsi miehenä? Sä olet ruma ja munaton puutarhatonttu, etkä mikään mies.

Vierailija
36/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel. Mene terapiaan jos ahdistaa.

Todistit juuri huomion oikeaksi. Sen sijaan että hyökkäisit aloittajan kimppuun kun hän vie naiset, hyökkäät naisen kimppuun.

Vierailija
37/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sä erehdy pitämään itseäsi miehenä? Sä olet ruma ja munaton puutarhatonttu, etkä mikään mies.

Näin puhuu noita-akka!

Vierailija
38/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ymmärrä matematiikkaa että heteroista aivan yhtä moni mies pääsee treffeille kuin nainenkin. 

Aivan yhtä moni mies saa besää kuin nainen bibulia. 

Useampikin koska yksi nainenhan antaa useammalle

Ja yksi mies voi antaa monelle naiselle. Jos olet jäänyt ilman niin missä vika?

Vierailija
39/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten muut naiset saavat yhteydenottoja. Itse sain eilen 10 tunnissa yhteydenottoja 72 eri mieheltä. Tänäänkin tähän mennessä jo 38 yhteydenottoa ja näistä viikonlopuntreffeille valitsen ainakin 2. Eli aika moni ei pääse treffeille... N29

Vierailija
40/77 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ymmärrä matematiikkaa että heteroista aivan yhtä moni mies pääsee treffeille kuin nainenkin. 

Aivan yhtä moni mies saa besää kuin nainen bibulia. 

Mutta kauniita naisia saa vain 1 promille miehistä ja siitä promillesta jokainen on kyllä varattu, ottavat silti, kun tarjolla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme