Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hermo, kun mies ei osaa ottaa ohjeita vastaan seksissä

Vierailija
05.05.2025 |

Aina, jos kerron mistä tykkäsin ja mistä en niinkään pidä, miehenbreaktio on "joo joo mutta entä mistä mä tykkään"! Siis esim jos sanon, että en tykkää siitä, kun kun "vetää" häpyhuulista suullaan ja imee häpyhuulia voimakkasti, ei tunnu hyvältä, haluaisin mieluummin klitoksen hellää nuolentaa, niin loukkaantuu tuosta ohjeesta. Ei siis tajua, että multa menee fiilikset, kun hänen imuttelunsa seurauksena tuntuu inhottavalta alapäässä.

Välillä reaktio taas on "noi sun ohjeet pilaa kaiken! Mikset voi vaan nauttia, olla hetkessä ja rentoutua". Ööööh... Koska ei tunnu hyvältä mitä sä teet??? 

Välillä meidän seksi on siis ihan loppunut kesken kaiken, kun hän möksähtää kun sanon, miten toivoisin menevän. Ollaan kuitenkin nelikymppinen tuorehko pariskunta, olisin voinut olettaa, että tässä iässä voitaisiin keskustella avoimesti toiveista seksin suhteen. Ajattelisin jopa, että miehet arvostaisi sitä, että ohjeistetaan suoraan ilman, että oletetaan olevan ajatuksenlukijoita. Ja vastaavasti mä ainakin tykkään saada ohjeita ja palautetta! Esim suuseksissä monta kertaa olen kysynyt mistä mies tykkää, mitä voisin tehdä toisin, mut vastaus on "en mä tiiä" tai "no noinkun teet"

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutelkaa seksiin liittyvät mieltymykset, ohjeet, toiveet, raja ja turn-off asiat muulloin kuin seksitilanteissa. Se on ihan väärä hetki kertoa etenkään mistä ei pidä. 

Sen sijaan kehuminen ja hyvät reaktiot (eleet, voihke, liikehdintä, orkku, "älä vaan lopeta", "jatka just noin) seksitilanteessa vahvistaa toivottua käytöstä. 

Vierailija
2/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan hyvin mielelläni vastaan ohjeita naiselta. Tietysti monessa tapauksessa riittää ihan se, että nainen ääntelyllään ja kiemurtelullaan kertoo milloin kosketus on mieleistä.

Tämä ei nyt ole mikään kritiikki aloittajaa kohtaan, mutta omasta elämästäni tunnistan erään toistuvan jutun, mikä hitusen harmittaa. Haluaisin välillä vähän pidemmän kaavan mukaan kosketella naistani. Siten, että ensin hyväilisin käsilläni esim häpyhuulia kiusoittelutarkoituksissa. Monta kertaa kun olen tällaista yrittänyt, naisystäväni vain ystävällisesti ohjaa käteni suoraan klitorikselle. Varmaan ajattelee, etten itse löydä sitä. Fair enough -tämä on sitä mistä hän tykkää, joten tehdään sitten niin. Voitaisiin kyllä kokeilla jotain sitomisleikkiä tms. missä pääsisin tekemään sitä kiusoittelua ilman hoputusta. Ehkä molemmat pitäisimme siitä. 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutelkaa seksiin liittyvät mieltymykset, ohjeet, toiveet, raja ja turn-off asiat muulloin kuin seksitilanteissa. Se on ihan väärä hetki kertoa etenkään mistä ei pidä. 

Sen sijaan kehuminen ja hyvät reaktiot (eleet, voihke, liikehdintä, orkku, "älä vaan lopeta", "jatka just noin) seksitilanteessa vahvistaa toivottua käytöstä. 

Joo, ollaan, tai mä olen myös yrittänyt puhua näistä seksin ulkopuolella. Tuloksetta, tai reaktio on joo joo. Mutta sitten kun ollaan tositoimissa, tekee juuri niitä asioita, joita oon sanonut, että en tykkää. Tai monta kertaa olen sanonut, mitkä kehonosat olisi ihana huomioida esileikissä, esim sisäreidet, mutta ei kertaakaan ole laittanut tätä käytäntöön. Eli tekee niinkuin tykkää, sekin tässä suututtaa.

Ap

Vierailija
4/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton tapaus!

Vierailija
5/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä plösö

Vierailija
6/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan hyvin mielelläni vastaan ohjeita naiselta. Tietysti monessa tapauksessa riittää ihan se, että nainen ääntelyllään ja kiemurtelullaan kertoo milloin kosketus on mieleistä.

Tämä ei nyt ole mikään kritiikki aloittajaa kohtaan, mutta omasta elämästäni tunnistan erään toistuvan jutun, mikä hitusen harmittaa. Haluaisin välillä vähän pidemmän kaavan mukaan kosketella naistani. Siten, että ensin hyväilisin käsilläni esim häpyhuulia kiusoittelutarkoituksissa. Monta kertaa kun olen tällaista yrittänyt, naisystäväni vain ystävällisesti ohjaa käteni suoraan klitorikselle. Varmaan ajattelee, etten itse löydä sitä. Fair enough -tämä on sitä mistä hän tykkää, joten tehdään sitten niin. Voitaisiin kyllä kokeilla jotain sitomisleikkiä tms. missä pääsisin tekemään sitä kiusoittelua ilman hoputusta. Ehkä molemmat pitäisimme siitä. 😳

Voiko olla, että kumppanisi ei yksinkertaisesti pidä siitä mitä teet? Veikkasin näin. Hän ei ehkä uskalla sitä suoraan sanoa, vaikka olisi hyvä kommunikoida. Mulla ainakin häpyhuulien koskettelu tuntuu lähinnä ärsyttävältä, eikä mitenkään hyvällä tavalla. 

En itse tajua tätä, että jos vaikka nuolisin mieheni palleja, ja hän joka kerta ohjaisi minut ystävällisesti palleista munaan, en varmaan parin yrityksen jälkeen yrittäisi nuolla palleja. Tai kysyisin, mistä hän tykkää. En ainakaan haaveilisi hänen sitomisestaan, jotta pääsisin rauhassa nuolemaan palleja.🙄

Vierailija
7/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hankalaa. Lopettakaa sekstailu ja tuijottakaa kännykkää sen sijaan!

Vierailija
8/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla,

Tämä siis ap

Vierailija
9/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jäi vielä mainitsematta, että olen vatsakas sinkku-Rami 57v. Eihän haittaa jos ollaan yhteyksissä?

Vierailija
10/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikea tajuta sun ajatuksen juoksua. Naisesi ei selvästikään tykkää, että räpellät hänen häppäreitään, ja ratkaisusi tähän olisi sitomisleikit? Ällöttävää oikeasti 

Vierailija
11/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia pitää nussia runsaasti ennen kuin sovitaan seurustelun aloittamisesta

Vierailija
12/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että ensin hyväilisin käsilläni esim häpyhuulia kiusoittelutarkoituksissa. Monta kertaa kun olen tällaista yrittänyt, naisystäväni vain ystävällisesti ohjaa käteni suoraan klitorikselle. Varmaan ajattelee, etten itse löydä sitä. 

Aika selvä viesti, ettei pidä häppärien hipelöinnistä vaan suorasta kosketuksesta.

Vierailija
13/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla,

Aamen! Siis nainen ohjaa miehen pois tietyn ruumiinosansa kimpusta, joka jokaiselle fiksulle ihmiselle on selkeä viesti siitä ettei nainen halua että toinen koskee just siitä, ja mies haaveilee että voisi p4kottaa naisen tähän epämieluisaan touhuun?!

Mikä siinä on, ettei miehet voi millään uskoa että NAINEN KYLLÄ TIETÄÄ ITSE MISTÄ TYKKÄÄ JA MISTÄ EI?! Pistää ihan vihaiseksi, ja täydellinen esimerkki apn ukon kaltaisesta ajatusmaailmasta jossa naisen halulla ei mitään väliä. 

Vierailija
14/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko olla, että kumppanisi ei yksinkertaisesti pidä siitä mitä teet? Veikkasin näin. Hän ei ehkä uskalla sitä suoraan sanoa, vaikka olisi hyvä kommunikoida. Mulla ainakin häpyhuulien koskettelu tuntuu lähinnä ärsyttävältä, eikä mitenkään hyvällä tavalla."

Voihan se niinkin olla. Hän on kyllä muuten hyvin rohkea antamaan neuvoja ja sanomaan mistä tykkää ja mistä ei. Itse olen tosiaan tulkinnut sen niin, että hän haluaa kiirehtiä asiaa, mutta tässä keskustelussa saamani ystävällisen palautteen pohjalta aloin nyt epäillä tulkintaani. Kiitoksia siitä.

Vierailija
15/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt ole mikään kritiikki aloittajaa kohtaan, mutta omasta elämästäni tunnistan erään toistuvan jutun, mikä hitusen harmittaa. Haluaisin välillä vähän pidemmän kaavan mukaan kosketella naistani. Siten, että ensin hyväilisin käsilläni esim häpyhuulia kiusoittelutarkoituksissa. Monta kertaa kun olen tällaista yrittänyt, naisystäväni vain ystävällisesti ohjaa käteni suoraan klitorikselle. Varmaan ajattelee, etten itse löydä sitä. Fair enough -tämä on sitä mistä hän tykkää, joten tehdään sitten niin. Voitaisiin kyllä kokeilla jotain sitomisleikkiä tms. missä pääsisin tekemään sitä kiusoittelua ilman hoputusta. Ehkä molemmat pitäisim

Jep, mun miesystävässä ärsyttää nimenomaan tämä "kyllä minä tiedän sua paremmin, mistä sinä tykkäät, kunhan vaan nyt rentoutuisit, niin sitten tykkäsit" 

Todella käsittämätön asenne

Vierailija
16/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ollaan, tai mä olen myös yrittänyt puhua näistä seksin ulkopuolella. Tuloksetta, tai reaktio on joo joo. Mutta sitten kun ollaan tositoimissa, tekee juuri niitä asioita, joita oon sanonut, että en tykkää. Tai monta kertaa olen sanonut, mitkä kehonosat olisi ihana huomioida esileikissä, esim sisäreidet, mutta ei kertaakaan ole laittanut tätä käytäntöön. Eli tekee niinkuin tykkää, sekin tässä suututtaa.

Ap

Kaikilla tietysti on omat mieltymykset ja myös kuvitelmat siitä, mikä voisi toiselle toimia. Ehkä hän kuvittelee jonkun aiemman naisen reaktioiden perusteella tuollaisen olevan kaikista naisista kuuma juttu. Oletko yrittänyt kysyä mistä päättelee tuollaisen toimivan sinulle, pitääkö esimerkiksi kalunsa imusta kovasti ja kuvittelee saman toimivan sinuun? Jatka vain asiasta keskustelua sinnikkäästi, kun ilman muutosta asiassa seksinne ei tuolta osin todennäköisesti parane. 

Vierailija
17/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure sitä penikseen ja sano että nauti hetkestä äläkä valita.

Vierailija
18/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn miesystävä on nelikymppinen. Ei se asenne tuosta enää muutu. Kun ei halua oppia, niin ei opi, eikä mikään keskustelu sitä muuta, todennäköisesti ei tuossa iässä enää terapiakaan. 

Aplla suosittelen suhteen lopetusta, olet antanut jo todella monta tilaisuutta parantaa. 

Vierailija
19/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naiseen. Nainen tietää mitä nainen haluaa :)

Vierailija
20/31 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta kyllä myös kesken seksin pitää voida sanoa jos jokin toiminta on välitön turn off. Itselleni(kin) nimittäin esimerkiksi aloituksessa kuvattu häpyhuulien imeminen suuhun on ollut ihan tosi ikävää, mutta se mies joka niin teki otti palautteen vastaan vain että "höh, ei sitten sellaista" ja jatkoi muilla tekniikoilla.