Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Airfryerin ostaminen/saaminen parasta mitä sun elämässä on tapahtunut?

Vierailija
05.05.2025 |

Kerro vilpitön mielipiteesi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan panot Kanariansaarilla huh mitä aikaa.

Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
22/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti olisi elämäni mennyt jos noin olisi! Pitäisi laittaa lopullinen ratkaisu harkintaan, jos mieleeni tulisi, että Airfryeri saaminen tai ostaminen on parhainta, mitä minulle on elämässäni tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä huono kuin mikro, en omista kumpaakaan enkö ikinä osta. Kuumennettua muovia, missä ruoka menettää ravintoarvonsa. Yäk. 

Vierailija
24/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako käydä, kuten aikanaan leipäkoneelle?

Meillä noita muotivitkuttimia ovat ostaneet nyt jo eläkkeellä olevat vanhempani. Itse en ole niistä ikinä erityisemmin innostunut...

Ei vaan innosta niin paljon, että ostaisin itselleni. No, jäävät sitten perinnöksi nurkkiin😆

Sinä taidat olla niin nuori, että et muista tai ole syntynytkään, kun mikroaaltouunit yleistyivät. Tämä keskustelu fryereistä on lievää siihen verrattuna, senhän piti säteilyttää kaikki mahdollinen lähistöltä, eikä esim. syöpäpotilaat tai siitä parantuneet saaneet kuulemma käyttää sitä ollenkaan. Ei siinä tietenkään saanut vauvanruokia lämmittää jne.

Vierailija
25/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, tykkään syödä ja airilla tulee nopeesti makkispekkikset tai nakkispekkikset.

Vierailija
26/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh, ei nyt ihan parasta. Oon itsekin tosi hyvä tekemään ruokaa ilman sitä, mutta sain joskus lainaan sellaisen härvelin ja myönnän kyllä, on se ihan hyvä. En yhtään ihmettele, että siitä on tullut niin suosittu.

En kuitenkaan itse ole sellaista ainakaan vielä hommaamassa. Mutta voin suositella silti. Ainoo miinus on että se on niin suurikokoinen. Mulla on pieni kämppä, se on isoin syy miksen halua sellaista ainakaan vielä. Ei ole kaappitilaa sille ja mua ärsyttää jos se on koko ajan jossain pöydällä tilaa viemässä. 

Vierailija
27/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole jotain muovia. Nami nami niitä myrkkyhöyryjä, joita siitä kuumana irtoaa.

Ja oi sitä kuumentuneen muovin käryä, oli se vaan niin ihanaa. Peittosi esimerkiksi savusaunan ja tuoreen koivuvihdan tuoksun Saimaan rannalla. Ihan heittämällä. Epäilemättä.

Vierailija
28/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
29/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvä keksintö. Nyt tulee tehtyä paljon kasviksia sillä. Ei tarvitse uunia lämmittää yhden kasvisannoksen takia. 

Vierailija
30/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta on se hyvä ja käytännöllinen vehje, lähes joka päivä lämmitän sillä jotain. Mikron on käyttö on jäänyt vähille viime aikoina.

En omista mikroa enkä airfryeriä. Turhia laitteita molemmat.

Se karrelle paistettu karsinogeeninen ruoka on varmaan maukkaampaa sinun mielestäsi, varmaan luulet sen olevan terveellisempääkin.

Vierailija
31/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä huono kuin mikro, en omista kumpaakaan enkö ikinä osta. Kuumennettua muovia, missä ruoka menettää ravintoarvonsa. Yäk. 

Sinun pannulla paistetun ruoan karsinogeeninen pinta on sitten terveellisempää, vai?

Vierailija
32/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heh, ei nyt ihan parasta. Oon itsekin tosi hyvä tekemään ruokaa ilman sitä, mutta sain joskus lainaan sellaisen härvelin ja myönnän kyllä, on se ihan hyvä. En yhtään ihmettele, että siitä on tullut niin suosittu.

En kuitenkaan itse ole sellaista ainakaan vielä hommaamassa. Mutta voin suositella silti. Ainoo miinus on että se on niin suurikokoinen. Mulla on pieni kämppä, se on isoin syy miksen halua sellaista ainakaan vielä. Ei ole kaappitilaa sille ja mua ärsyttää jos se on koko ajan jossain pöydällä tilaa viemässä. 

Keittiön tasoilla sitä pidetään eikä kaapissa, hankalaa sitä on kaapista käyttää. Raivaa jotakin muuta sinne kaappiin.

Vierailija
33/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole jotain muovia. Nami nami niitä myrkkyhöyryjä, joita siitä kuumana irtoaa.

Ja oi sitä kuumentuneen muovin käryä, oli se vaan niin ihanaa. Peittosi esimerkiksi savusaunan ja tuoreen koivuvihdan tuoksun Saimaan rannalla. Ihan heittämällä. Epäilemättä.

Joko kuvittelet vain, tai jos sulla oli haiseva laite, on se todnäk ollut viallinen. Ei meillä vaan mitenkään muovi haise fryeristä.

Vierailija
34/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla niin nuori, että et muista tai ole syntynytkään, kun mikroaaltouunit yleistyivät. Tämä keskustelu fryereistä on lievää siihen verrattuna, senhän piti säteilyttää kaikki mahdollinen lähistöltä, eikä esim. syöpäpotilaat tai siitä parantuneet saaneet kuulemma käyttää sitä ollenkaan. Ei siinä tietenkään saanut vauvanruokia lämmittää jne.

Hassu oletus, jälleen kerran.

Olen vanha sielu, lähes 50v. ruumiissa...

Vitsikästä on juuri se, että olen näissä laitejutuissa vanhanaikaisempi kuin vanhempani.

Minusta tuo kapine on muun lisäksi ruma, enkä sellaista esteetikkona halua kotiini🙈

Vierailija
35/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko kuvittelet vain, tai jos sulla oli haiseva laite, on se todnäk ollut viallinen. Ei meillä vaan mitenkään muovi haise fryeristä.

Vaikka sä noin intohimoisesti fryeriä puolustatkin, ei se mun kokemusta muuta. Jos teillä ei muovi haise, se ei tarkoita, ettei se haise kenelläkään. Meillä laite haisi jo ihan uutuuttaan, ja koska emme tykänneet muovin mausta ja hajusta, laitoimme sen pois. 

Vierailija
36/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiön tasoilla sitä pidetään eikä kaapissa, hankalaa sitä on kaapista käyttää. Raivaa jotakin muuta sinne kaappiin.

No kun ei niitä keittiön tasojakaan juuri ole pienessä kämpässä.

Vierailija
37/37 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö sinulla ruoista ravintoarvot myös uunissa paistaen? Airfryer = kiertoilmauuni, jos et toope ole sitä vielä älynnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi