Onko se niin, että miehet todellakin haluavat naisen, jolla on pitkät hiukset
Nyt kun tuolla deittisivustolla itsellä profiili, niin tulipa vaan mieleen. Itsellä lyhyet hiukset ja ihan kivan näköinen olen ja normaalipainoinen, mutta eipä noita tykkäyksiä tule kuin joko paljo vanhemmilta tai nuoremmilta miehiltä. Vai onko se sitten tuo välimatka, kun täälä Pohjosemmassa Suomessa asustelen?
Kommentit (56)
Sanoisin että sellaiset miehet, joilla on jo alussa voimakkaat mielipiteet naisen ulkonäöstä, eivät tule pitämään siitä naisesta myöhemmin, vaikka hän olisi millainen missi. Syytä en osaa tähän sanoa, mutta kokemuksesta olen havainnut. Eli jos mies aluksi valittaa naisen hiuksista, niin vaikka ne hiukset muuttaisi miehen mieleisiksi, hetken päästä hän valittaa naisen kengistä. Kannattaa siis skipata ne miehet heti alkuunsa.
Minä saan ilmeisesti ne kaikki miehet, jotka tykkää miesmäisistä naisista. Itse olen naisellinen pitkähiuksinen vaalea. Kaikki miehet, jotka tiedän haluaa lyhythiuksisen miesmäisen naisen. Aina sanotaan myös, että miehet tykkää vaaleaveriköistä, varsinkin välimeren miehet, esim Italia, Espanja, Pohjois-afrikka. No, kerran tapasin arabimiehen, joka inhosi vaaleita hiuksia naisella ja tykkäsi tummista hiuksista. Että näin minun elämäni...
Itse tykkään miehistä, mutta silti pitkät hiukset naisella viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa muista miehistä sanoa, mutta minusta seksikkäin naisella hiusmalli on ponnari. Muilla on varmasti omanlaisensa makumieltymykset.
Tämä voisi olla myös itseni kirjoittama.
Mutta se ponnarihan on vain tapa pitää hiukset kiinni. Pituus voi olla mitä vain todella pitkän ja polkkatukan väliltä.
Nykyinen mieheni haluaa että minulla on pidemmät hiukset. Exäni sen sijaan piti siitä että minulla oli korkeintaan polkkapituiset hiukset. Mutta kyllähän se taitaa olla niin että suurin osa miehistä pitää pidemmistä hiuksista.
Ja minä itse päätän minkä pituiset hiukseni ovat. Kunhan nyt vaan vastasin kun kysyttiin.
En pysty sanomaan kaikkien miesten puolesta, mutta minua viehättävät pitkät, vähintään lapaluille yltävät hiukset. Nykyisellä panokaverilla on sellaiset aivan blondit. Ne ovat päivisin yleensä joko ylös sidotulla ponnarilla tai yhdellä tai kahdella palmikolla. Kun mietin seksiä vuosikymmenten aikana, kaikilla on ollut vähintään olkapäille yltävät hiukset. Blondeista pikimustiin ja yksi ehta punapää.
Eipä se tukka ole kuitenkaan pääasia vaikka päässä onkin. Tärkeintä on koko nainen. Ulkoisista tekijöistä minulle houkuttava myös pyöreä pylly.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttukkaiset naiset näyttöä lesboilta tai feministeiltä. Ei kiinnosta kummatkaan.
Haha, minulla hiukset vyötärölle saakka ja usein kukkamekko ja korkkarit, olen myös ns. telaketjufeministi. Pus.
Lyhythiuksisen naisen kanssa on melkein sama, kuin olisi jätkän kanssa sängyssä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko sinä miehen, jolle hiusten pituus on merkittävä tekijä (oletan tässä että olette kumminkin yli 15-vuotiaita ettekä mitään lapsia)?
Niin, eli mitä väliä mitä tuollaiset miehet haluaa.
Tuolla asenteella ei ole ihmekään jos seuraa ei tahdo löytyä. Miehet pitävät tietyistä asioista ja naiset pitävät tietyistä asioista ja jos vastapuoli ei halua mitenkään myötävaikuttaa omaan viehättävyyteensä, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa.
Kertonee ehkä isomminkin nykyajan ajattelutavasta, jossa ei vahingossakaan haluta olla toiselle mieliksi millään tavalla. Tosi hyvä lähtökohta pariutumiselle, onko ihme että se on kriisissä?
Hiukseni ovat lantioluihin saakka ja jos mies sanoisi, että leikkaa polkkatukka, niin en leikkaisi. Ei sovi kasvonpiirteisiini ja en muutenkaan halua hiuksia, joita pitää laittaa aamuisin.
En muutenkaan oikein ymmärrä miksi pitäisi itseään muuttaa toista varten ulkonäöllisesti? Eikö juuri siihen ulkonäköön ihastuta ensimmäiseksi ja jos ei se miellytä, niin ei suhdetta edes synny? Toisen ulkonäön kontrollointihan on myös yleistä narsistien toimesta, se on parisuhteessa vallankäytön väline.
Olishan se pitkätukka naisella naisellinen.. mutta koska puhutaan naisesta, sitäkin tärkeämpi ominaisuus on päänsisin ja luonne, koska vankitornin prinsessan pituinenkaan tukka ei kompensoi pirullista tai mt-ongelmaista tms päänsisäistä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhythiuksisen naisen kanssa on melkein sama, kuin olisi jätkän kanssa sängyssä. :D
Sun kannattaa perehtyä vähän tarkemmin miesten ja naisten anatomisiin eroihin.
Kun näitä kommentteja lukenut, niin voi todeta, että suurin osa miehistä haluaa naisen, jolla on pitkät hiukset. Näin se vain on.
Miehissä ulkoisesti
kaljusta pitkätukkaan ja kaikkea siltä väliltä
Karisma
Vetovoima
Tyyli
Siltä kovasti vaikuttaa kun ympärilleen katselee. Kyllä sen toisaalta ymmärtää. Itsekin pidän miehistä, joilla on pitkät ja vahvat hiukset.
Kun puhutte lyhyistä tai pitkistä hiuksista, niin olisi hyvä myös täsmentää mitä niillä tarkoitetaan. Itse miehenä katson, että naisen hiukset ovat lyhyet, mikäli latvat ulottuvat roikkuessaan johonkin korvien tasolle tai ylemmäs. Monet naiset kuitenkin tuntuvat kutsuvan jopa hartiapituisia lyhyiksi, kun taas itse pidän sellaisia puolipituisiksi tai lähes pitkiksi. Tällainen hämmentää keskustelua, kun yksi puhuu aidoista ja toinen seipäistä.