Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-ketju ei kuuntele asiakkaitaan enää ollenkaan

Vierailija
05.05.2025 |

Tällä menolla ei kohta riitä heille asiakkaitakaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, ovat YLIMIELISIÄ. S-ketju on MONOPOLI Suomessa, voivat olla YLIMIELISIÄ ja myydä kallista ruokaa. Itse olen vähentänyt asiointia S-ryhmän liikkeissä. Tuotteet ovat kalliita ja sitten saadaan pikku bonus takaisin, kun maksetaan ylihintaa tuotteista. Olen laittanut heille myös paljon palautetta, laittakaa muutkin ja lopettakaa  asiointi. 

Vierailija
2/7 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Juuri vastasin s-ryhmän asiakaskyselyyn, että mitä kodin It-älytekniikkaa haluaisin ostaa s-ryhmästä?

Vastasin, että en todellakaan yhtään mitään. Sitä varten on eri toimijat. S-kyykytysmonopolip.askamarketista haen lauantaimakkaraa ja reissaria, kun on pakko valita kahden huonon välillä: Ässän ja koooon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman, ovat YLIMIELISIÄ. S-ketju on MONOPOLI Suomessa, voivat olla YLIMIELISIÄ ja myydä kallista ruokaa. Itse olen vähentänyt asiointia S-ryhmän liikkeissä. Tuotteet ovat kalliita ja sitten saadaan pikku bonus takaisin, kun maksetaan ylihintaa tuotteista. Olen laittanut heille myös paljon palautetta, laittakaa muutkin ja lopettakaa  asiointi. 

No en kyllä lopeta, kun tässä kaupungissa prisma on selvästi halvempi kuin cittari tai lidl. Lidlistä en edes saa läheskään kaikkia tarvitsemiani tuotteita ja lisäksi haluan jättää ne vähätkin euroni kotimaahan. Siksi ostan kotimaisesta ketjusta ja suosin kotimaisia tuotteita. Ostan tuotteita aika paljon myös suoraan tuottajilta. 

Vierailija
4/7 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ap nyt vähän perustella tuota kantaansa? Millä tavalla se näkyy, ettei asiakkaita kuunnella? Minun kokemus ja mielipide on ihan päinvastainen.

Vierailija
5/7 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että Prismassa käydessäni minua kuunnellaan. He saavat jo tiedot ostokäyttäytymisestäni, miksi vielä pitää kuunnella, mitä sanon lapsilleni tai juttelen tutuille lihatiskillä kohdatessamme.

Vierailija
6/7 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin mennyt maku ko. kaupasta coopin ja muiden kikkailujen takia . Myös asiakaspalvelu on niin ja näin .Ennen tykkäsin käydä .Tuotteet huonontuneet ja kallistuneet ja kallistuu kokoajan.

Vierailija
7/7 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimieliset on siellä osastovastaavat ja päälliköt.