Naiset, millaisia usein toistuvia himokkaita fantasioita, unia tai kuvitelmia teillä on - aihepiirit?
Siis päivittäin tai ainakin kerran viikossa toistuvia, lähes rehellinen ikä viestiin myös, kiitos.
Kommentit (19)
Fantasioin himokkaasta vanhemmasta miehestä. Oma mies haluton.
N38
Fantasioin seksistä mieheni kanssa niin, että mieheni oiskin vaikka 5 mun miestä kloonattuna panemassa mua. Muita en halua vaan 5 kpl oma mies.
Vierailija kirjoitti:
N38
Ooo..täällä yksi
Melkein päivittäin fantasioin miehestä jolla on hevosen kokoinen kalu ja menee puolituntia että sen saa edes osittain sisään.
N25
Vierailija kirjoitti:
N38
Onko fantasia mukana masturboidessasi ?
On. Fantasioin kuinka hän antaa välillä salaisia hyväilyjä, kuiskaa tuhmuuksia..ja joskus vain fantasioin että nai mua oikein himokkaasti seinää vasten. Painaa kätensä kaulalleni ja kuristaa aktin aikana hellästi hetken. Vois olla kiva olla joskus sidottuna ilmaan ettei vois tehdä mitään mutta muilla on valta tehdä..
Vierailija kirjoitti:
On. Fantasioin kuinka hän antaa välillä salaisia hyväilyjä, kuiskaa tuhmuuksia..ja joskus vain fantasioin että nai mua oikein himokkaasti seinää vasten. Painaa kätensä kaulalleni ja kuristaa aktin aikana hellästi hetken. Vois olla kiva olla joskus sidottuna ilmaan ettei vois tehdä mitään mutta muilla on valta tehdä..
Voisiko se olla seksikeinu missä olisit alasti miesten hyväiltävänä ja miehet vuorollaan kiimaisina ja himokkaina kullit kovana työntyisivät kosteana valuvaan pilluusi ?
Unelmoin ja näen unia miehestä, jolla olisi "homma hallussa" makuuhuone leikeissä ja hän komentaisi minut tekemään seksuaalisia tekoja hänelle itselleen ja myös minulle, eli joutuisin alistumaan pukeutumalla ym. täysin miehelle ja tottelemattomuudesta rangaistaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Unelmoin ja näen unia miehestä, jolla olisi "homma hallussa" makuuhuone leikeissä ja hän komentaisi minut tekemään seksuaalisia tekoja hänelle itselleen ja myös minulle, eli joutuisin alistumaan pukeutumalla ym. täysin miehelle ja tottelemattomuudesta rangaistaisiin.
Ai niin N38
Kerran voisi kokeilla naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se olla seksikeinu missä olisit alasti miesten hyväiltävänä ja miehet vuorollaan kiimaisina ja himokkaina kullit kovana työntyisivät kosteana valuvaan pilluusi ?
En tiedä. En ole ajatellut niin pitkälle..eikä miehiäkään välttämättä tarvitsisi olla yhtä enempää jos sillä yhdellä vain olisi tarpeeksi mielenkiintoa ja halua kiusotella ja aiheuttaa orgasmeja niin pitkään että anelisin lopettaan. Toisaalta mä oon kyl niin himokas että apumiehistä ei varmaan haittaa olis. En tiiä. Mut eipä sen väliä. Fantasioitahan nämä vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin N38
Tottelumattomuudesta saisit anustapin ja piiskaa ennenkuin joutisit dildotettavaksi...
Edellisen miehen kanssa fantasioin lihaksikkaasta, vähän läskistä miehestä. En siis hyvänen aika kun olin intiimisti hänen kanssaan vaan esim. yksin masturboidessa.
Sittemmin olen etsinyt sellaisen miehen ja nykyään fantasioin oikeastaan vain omasta miehestäni. Joskus fantasiaskenaarioista joissa se mies on kuitenkin oma mies mutta tavataan vaikka töissä tai jossain fantasiamaailmassa tai eri aikakautena ja hän ei voi vastustaa minua :3
Vierailija kirjoitti:
Edellisen miehen kanssa fantasioin lihaksikkaasta, vähän läskistä miehestä. En siis hyvänen aika kun olin intiimisti hänen kanssaan vaan esim. yksin masturboidessa.
Sittemmin olen etsinyt sellaisen miehen ja nykyään fantasioin oikeastaan vain omasta miehestäni. Joskus fantasiaskenaarioista joissa se mies on kuitenkin oma mies mutta tavataan vaikka töissä tai jossain fantasiamaailmassa tai eri aikakautena ja hän ei voi vastustaa minua :3
Ai niin joo ikä piti olla. N33
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö dildoa masturboidessasi ja saatko orgasmin herkästi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin N38
Tottelumattomuudesta saisit anustapin ja piiskaa ennenkuin joutisit dildotettavaksi...
Kuuluu unelmiini ja uniini, joten kyllä kävisi 🥰 Unissa minut on usein kyllä lisäksi kiinnitetty jotenkin niin, etten voi muuta kuin olla ja odottaa mitä minulle tapahtuu.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin N38
Kuuluu unelmiini ja uniini, joten kyllä kävisi 🥰 Unissa minut on usein kyllä lisäksi kiinnitetty jotenkin niin, etten voi muuta kuin olla ja odottaa mitä minulle tapahtuu.
N38
Siinä mies himoissaan tarttuisi otteella niin että ohjaisi peniksensä huulillesi ja joutuisit imemään terskan suuhusi samalla kun dildottaisi sinua...
Usein näen unia julkkiksista. Erityisesti muusikoista. Joku itsevarma rokkikukko, sellainen kaunis mutta samaan aikaan miehekäs, tulee ja viettelee.
Uneksin joka päivä että keksitään lääke joka palauttaa libidoni.
- N46, menopaussi takana