Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmistä, joka ei halua seksiä tai parisuhdetta toisen ihmisen kanssa?

Vierailija
05.05.2025 |

Hän on kaiken lisäksi mies, kyllähän miehet haluvat seksiä!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myöntänyt tappion...naiset leikkiköön ihan vaan keskenään. Minä väsyin ihmisuhdepeleihin.

Se ei ole peli. Se on ihan vain lajityypillistä sanallista viestintää. Sinä olet niitä jotka vain murahtelee?

Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä. 

Feminismin edellisissä aalloissa yritettiin saada maailma ymmärtämään, että naiset ovat yhtä hyviä kuin miehet. Seuraavaksi pitäisi saada se vakuutettua siitä, että he voivat olla myös yhtä perseestä kuin miehet.

Vierailija
22/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan vaan halua niitä sinun kanssasi. 

Eikö kaikki naiset saakaan parisuhdetra/seksiä sormia napsauttamalla?

Halkeileeko tasoteorian valesokkeli?

Heikkotasoinen nainen saa vain niin heikkotasoiselta mieheltä, ettei kiinnosta. Tai sitten voi päästä rinnakkaisauhteeksi, mikä ei useimpia kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mikä vaivaa? 

Oma käsi vaivaa, tietenkin.

Vierailija
24/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko haluta parisuhde? Onko pakko haluta asunontovelka? Onko pakko haluta lapsia? jne...

Onko pakko haluta ettei joudu naisten sylkykupiksi? 

Vierailija
25/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatpa ap:n vanhemmat tehneet samanlaisen ratkaisun, niin hänen ei tarvitsisi nyt vaivata päätään toisten asioilla.

Vierailija
26/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mikä vaivaa? 

Oma käsi vaivaa, tietenkin.

Vaivaa, vatkaa ja vaahdottaa, noin ikäänkuin selkeyttääkseni asiaa.

Vierailija
27/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 -vuotias leskimies. Parisuhdetta enkä lapsia halua. Seksi kyllä maistuu. Siksi hankin heti vaimon kuoltua vasektomian.

Vierailija
28/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta haiskahtaa hiukan narsistiselta ajatus, että mies voi olla kunnollinen ainoastaan silloin kun on naisen kanssa.

Tämähän tarkoittaisi että homomiehet eivät ole minkään arvoisia - eivätkä heteronaisetkaan, harvoinpa hekään parisuhteessa naisten kanssa!

Mutta siis ajatus että ihminen on arvokas ainoastaan "aateloituna" naisen läsnäololla - eikö kuulostakin narsistiselta?

Vierailija
29/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mitä ei ole sitä ilmankin oppii elämään ja sitä paitsi ei niistä omista tarpeista ja niiden tyydyttämisestä tarvitse koko maailmalle eikä itse asiassa kenellekään ulkopuoliselle huudella. Moni meistä on yksineläjätyyppi eikä vain koe parisuhde-elämää ja sitoutumista omaksi tavaksi olla ja elää. 

Vierailija
30/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat satuttaa niin monin keinoin.Mieluummin olen yksin kissani kanssa. Rauha vallitsee.

Vierailija
31/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat satuttaa niin monin keinoin.Mieluummin olen yksin kissani kanssa. Rauha vallitsee.

Vielä rumempaa kuin kyky satuttaa, on HALU satuttaa. Tälle kuvottavuudelle kiusaajat ovat sokeita.

Vierailija
32/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myöntänyt tappion...naiset leikkiköön ihan vaan keskenään. Minä väsyin ihmisuhdepeleihin.

Se ei ole peli. Se on ihan vain lajityypillistä sanallista viestintää. Sinä olet niitä jotka vain murahtelee?

No, toki voisin opetella ulkoa myös naisia mielistelevän puhetavan, mutta valitsin toisin. 

Vierailija
33/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoittaa ihmisryhmää, joiden diagnoosina on Realismi. Realistit ovat kyllä kokeilleet ap:n ihmettelemiä asioita aikaisemmin elämässään. Realismiä potevalla on taipumus laittaa asiat kahteen vastakkaiseen ns. vaakakuppiin.

Kun asiat ovat vaakakupeissa, realisti arvioi ne ns. Puhtaalta Pöydältä, näin miettien: Okei, tuo voisi olla hetken ihan kivaa, mikä ettei, mutta siitä pitäisi sitten maksaa niin, että tuo _______ lojuisi tuossa silmissä päivät päästään, ja sen juttuja pitäisi lisäksi kuulla/ sietää/ kommentoida? Kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
34/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olet jo luopunut toivostaa, niin.... anna elämäsi Jeesukselle ja liity hyvään seurakuntaan. Siellä on paljon nuoria naisia, jotka kaipaavat puolisoa. Sieltä minäkin löysin hyvän puolison. Tosin kannattaa olla tarkkana, ettei valitse väärää ihmistä, jonka kanssa elämä menee vaikeaksi. Voit jopa yllättyä miten paljon seurakunnassa on tarjontaa naisista. Voit joutua tilanteeseen, jossa sinusta kilpaillaan. Uskoon tulemiseen täytyy tietysti olla painavammat syyt kuin puolison löytäminen, mutta ainakin uskoville seurakunnsn pitäisi olla oikea paikka pariutua, ja josta löytyy samanhenkisiä ihmisiä.

Vierailija
35/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perustaa nyt parisuhde, kun on todettu että 2025 Suomi/NATO on sodassa.

Vierailija
36/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi olla esim. aseksuaali, tai hän ei ole kohdannut ihmistä, jonka kanssa haluaisi seksiä. Eivät kaikki miehet pane kaikkea, mikä liikkuu.

Vierailija
37/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei halua seksiä. Kuitenkin hän haluaisi asua yhdessä.

Vierailija
38/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei kiinnosta, mutta seksi kiinnostaa. Jälkimmäinen toteutuu vaihtelevasti, mutta on täysin yksityisasia ja harrastan sitä vain sellaisten kanssa, ketkä ajattelevat siitä samoin. Sivusta katsoen vaikutan varmasti aloituksen kaltaiselta mieheltä, enkä yllättyisi lainkaan, jos kyseinen mies olisi kanssani samanlainen. Minunkin naispuoleiset kaverit takuulla ihmettelevät, koska eivät tiedä tekemisistäni mitään. En koe mitään tarvetta kertoakaan, enkä heistä ole sillä tavalla kiinnostunut, joten väkisinkin heitä pohdituttaa.

Vierailija
39/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on sisäinen rauha

Vierailija
40/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän tarkoittaisi että homomiehet eivät ole minkään arvoisia.

Homomies on 😂🤮😬