Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa ihmistä, joka ei halua seksiä tai parisuhdetta toisen ihmisen kanssa?

Vierailija
05.05.2025 |

Hän on kaiken lisäksi mies, kyllähän miehet haluvat seksiä!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä välttämättä *vaivaa* yhtään mikään. Hän vain sattuu olemaan sellainen ihminen. Oletko kuullut esim. aseksuaaleista?

Vierailija
2/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan vaan halua niitä sinun kanssasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan vaivaa yhtään mikään. Lapset on jo hankittu. Viihdyn paremmin ilman parisuhdetta. 

Vierailija
4/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on JÄRKEVÄ ihminen.

Vierailija
5/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on vaivaamisesta, niin veikkaan masennusta. 

Vierailija
6/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ke hi tys vam mai suus. Tai no, nekin haluaa mutta se menee mölinäksi ja kiukutteluksi ja hoituu SSRI-lääkityksellä.

Kuten kaikille miehille voitaisiin hyvin tehdä. Pitää valikoida siitokseen vain älykkäimmät ja henkisesti terveimmät. 

Kun ääliöt on päästetty hommiin, tulos näkyy ulilaudalla ja iltapaskojen kommenteissa sekä täällä. VHL ylikuormittuu, samoin poliisi, akuuttilääketiede ja sossu.

Vierailija
7/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöntänyt tappion...naiset leikkiköön ihan vaan keskenään. Minä väsyin ihmisuhdepeleihin.

Vierailija
8/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä toisen pään sisälle näe, eikä välttämättä voi uskoa toisen sanomisiinkaan.

Voi olla, että halua on, mutta samalla löytyy vielä enemmän pelkoa.

Vierailija
9/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä työ, lapseni ja harrastukseni täyttävät kalenterini mukavasti. En koe tarvetta olla parisuhteessa , joten en tee mitään pariutuakseni. Kun ei kukaan ole kotoa tullut hakemaan, niin olen tyytyväine sinkkuna. Seksi jonkin tuntemattoman kanssa ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
10/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan vaan halua niitä sinun kanssasi. 

Eikö kaikki naiset saakaan parisuhdetra/seksiä sormia napsauttamalla?

Halkeileeko tasoteorian valesokkeli?

Vierailija
11/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jos on petetty tai vaikka hyväksikäytetty tarpeeksi usein niin usko ihmisen rehellisyyteen on karissut. Toiset ei halua pelkkiä panoja ilman mitään läheisyyttä 

Vierailija
12/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myöntänyt tappion...naiset leikkiköön ihan vaan keskenään. Minä väsyin ihmisuhdepeleihin.

Se ei ole peli. Se on ihan vain lajityypillistä sanallista viestintää. Sinä olet niitä jotka vain murahtelee?

Vierailija
13/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä toisen pään sisälle näe, eikä välttämättä voi uskoa toisen sanomisiinkaan.

Miehet on pelkureita.

Vierailija
14/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan syödä nyt aamiaista,  mutta en oleta, että kaikki haluaisivat syödä nyt aamiaista. Eli minä ainakin tiedän, että vaikka minä haluan jotain, niin e se tarkoita, että kaikki haluaisivat.

Vierailija
15/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole peli. Se on ihan vain lajityypillistä sanallista viestintää. Sinä olet niitä jotka vain murahtelee?

Yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä. 

Vierailija
16/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 48v mies. Erosin avioliitosta 4 vuotta sitten, yhteishuoltajuus. En tiedä sattuiko minulle huono vaimo vai mikä on syynä, menetin kaiken mielenkiinnon seksiin, en tyydytä edes itseäni. Toisaalta olen pettynyt myös avioliittoon ja naisiin yleensäkin.

Kyllä työpaikalla olen huomannut etteivät kaikki ole minä-minä -tyyppejä, mutta. No, minä väsyin olemaan se palvelija. Kun on yksin, on vain yksinkertaisia ongelmia. Toki lasten huolet päälle, mutta ne painakin vielä pystyn käsittelemään. En haaveile seksistä, en parisuhteesta, minulle riittää kapakkakierros kerran kuussa, muuten koira, lapset ja yrittäjyys täyttävät päivät.

Vierailija
17/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jos on petetty tai vaikka hyväksikäytetty tarpeeksi usein niin usko ihmisen rehellisyyteen on karissut. Toiset ei halua pelkkiä panoja ilman mitään läheisyyttä 

Kuten naiset ei halua vainoharhaista, väkivaltaista miestä, joka ei puhu, ei kuuntele vaan murahtelee.

Taidat olla uniikki lumihiutalemies. "Petetty, hyväksikäytetty, öhö öhö". Ei kuitenkaan raiskattu ja puolikuoliaaksi hakattu, saatana.

Vierailija
18/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei vaan kiinnosta parinmuodostus. Ja sen mukanaan tuomat velvoitteet ja velvollisuudet. Myöskään huono, tunteeton seksi ei välttämättä kaikkia innosta. 

Vierailija
19/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on pelkureita.

Toki, jos mittatikku on se, ettei saisi pelätä mitään eikä koskaan.

Vierailija
20/64 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku mies antanut pakit sinulle viime aikoina?