Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valmistautua treffailukumpanin luokse menemistä varten?

Vierailija
04.05.2025 |

Ollaan tavattu kuusi kertaa julkisesgi ja on ollut aina hauskaa mutta on ollut erittäin haastavaa tavata jomman kumman luona koska molemmilla on kämppikset. Tosin tällä kertaa saatiin nyt sovittua aika kun minä (mies) menen hänen luokseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsuja mukaan ainaki kolme ja liukkarii myös jos tyttö ö jännittää

Vierailija
2/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese muna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese muna.

tämä on hyvä neuvo

Vierailija
4/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä kummempia sukimisia tarvita. Suihkussa käyt ja laitat puhtaat vaatteet päälle.

Ei kannata seksiä odottaa, mutta tietysti tilaisuuteen voi tarttua, jos neiti osoittaa kiinnostusta aktiviteettiin.

Vierailija
5/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä kummempia sukimisia tarvita. Suihkussa käyt ja laitat puhtaat vaatteet päälle.

Ei kannata seksiä odottaa, mutta tietysti tilaisuuteen voi tarttua, jos neiti osoittaa kiinnostusta aktiviteettiin.

Miten kannattaa tunnustella?

Vierailija
6/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait siinä

Vierailija
7/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumeja ja paljon nii ei lopu kesken

Vierailija
8/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein mitenkään. Jos vaikka elokuvaa katsotte, niin kannattanee viereen pyrkiä istumaan. Antaa neidin tehdä liikkeitä, jos on sillä päällä.

Vierailija
9/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina mersussa yöpakkaus mukana hammasharjoineen ja puhtaine kalsareineen.

Vierailija
10/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein mitenkään. Jos vaikka elokuvaa katsotte, niin kannattanee viereen pyrkiä istumaan. Antaa neidin tehdä liikkeitä, jos on sillä päällä.

Mä tartun kyllä kaukosäätimen jälkeen heti tissiin.

Vierailija
11/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tartun kyllä kaukosäätimen jälkeen heti tissiin.

Sulavaa.

Vierailija
12/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie tuliaisia, kukkia, viiniä, suklaata tms. Itse ilahduin kun deittikumppani tuli ekaa kertaa kylään ja toi mulle DVD:n leffasta josta oltiin juteltu. Tuo deittikumppani on nykyisin aviomies.

Vierailija
13/24 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie tuliaisia, kukkia, viiniä, suklaata tms. Itse ilahduin kun deittikumppani tuli ekaa kertaa kylään ja toi mulle DVD:n leffasta josta oltiin juteltu. Tuo deittikumppani on nykyisin aviomies.

Saiko sulta pesää sinä iltana?

Vierailija
14/24 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylö

Vierailija
15/24 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pese muna.

tämä on hyvä neuvo

Myös kassit ja pyllyr.eikä. meinaan se dunkkis kyllä haittaa.

Vierailija
16/24 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saiko sulta pesää sinä iltana?

Kaikkia kolmea.

Vierailija
17/24 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä se, ennen kun soitat ovikelloa työnnä kalu postiluukusta sisään, jos olet oikea romantikko askartele punaisesta silkkinauhasta nätti pieni rusetti siihen kaluun.

Vierailija
18/24 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIMYM-sarjasta tuttu Naked man-kuvio kehiin.

Vierailija
19/24 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etu- ja keskisormella

Vierailija
20/24 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meet "iltaa istumaan", suihkussa käynti, dödöä, joku pieni kiva tuominen. Jos puhetta yökylästä, hammasharja messiin. Avoin mieli ja jos neito tekee aloitteen tai vihjaa jotain, siitä voi sitten lähteä viemään tilannetta eteenpäin. Kortsut mukaan taskuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi