Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä ajattelet konservatiivisista nuorista miehistä?

Vierailija
04.05.2025 |

Mitä ajatuksia tulee mieleen?

Kommentit (313)

Vierailija
41/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä konservatiiviset nuoret miehet saa naisilta miesvihaa... Sairasta.

Entä jos nuori mies on liberaali? Silloinko naiset lopettaa miesvihan?

Nuorilla miehillä on oikeus olla oikeistolaisia. Piste. Se ei oikeuta naisia miesvihaan. Juuri tuo miesviha on liberaalien naisten ongelma.

Vierailija
42/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaajia jotka ovat pudonneet kehityksen kelkasta. Näillä miehillä ei ole tulevaisuutta. 

Taantuneita olioita, joiden mielestä valkoinen mies pitäisi pitää kaiken muun yläpuolella.

Huono itsetunto vaatii sitä. Hyvä itsetunto sallii erilaisuutta.

Sinä taas et salli konservatiivisuutta. Millä ei muuten ole mitään tekemistä ra sismin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen ilmiö. Ei pidetä naista ihmisenä vaan enemmänkin esineenä.

Näinhän se EI ole. Intersektionaali pääsi tuikkaan heti alkuun valheensa.

Vierailija
44/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa edes kuvitella miksi nainen pitäisi konservatiivisia arvoja hyvänä asiana. Haluavatko he laillistaa taas vaimon rai*kaamisen vai mitä ihmettä? Kielletäänkö ehkäisy ja naisilta pankkikortit?

Miksi nuo olisivat asioita, joita joku konservatiiviksi itseään kutsuva haluaisi? Mä ajattelen, että konservatiivisiin arvoihin kuuluu perhekeskeisyys. Ja nuorella miehellä se olisi sitten sitä, että sen sijaan, että liihoteltais kukasta kukkaan, yritettäisiin sitten etsiä sitä ihmistä, jonka kanssa perustaa perhe.

Vai siis onko sun mielestä vaikkapa Suomessa sellaista konservatiivista liikehdintää, joka tähtäisi noihin mainitsemiisi asioihin, vai keksitkö ne vain itse?

On. Etkö ole huomannut?

En ole.

Mihin nainen tarvitsis pankkikorttia, jos mies on ainut, joka käy töissä? Luontokortti on silloin naisen ainut maksuväline.

Vierailija
45/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mihin nainen tarvitsis pankkikorttia, jos mies on ainut, joka käy töissä? Luontokortti on silloin naisen ainut maksuväline."

Suomessa tuo on aika utopiaa, että vain toinen kävisi töissä. 

Vierailija
46/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillä on oikeus olla oikeistolaisia. Piste. Se ei oikeuta naisia miesvihaan. Juuri tuo miesviha on liberaalien naisten ongelma.

Kyllä. Minä todellakin vihaan konservatiivisia miehiä jotka veisivät minun ihmisoiketeni jos kykenisivät. Vihaan palavasti. Onneksi naiset ennen minua ovat taistelleet puolestani ja minulla on keinoja jatkaa sitä taistelua.

Vierailija
47/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain hyvä, jos ei ole heti sokeana menossa mukaan mihin tahansa uuteen hömpötykseen tai trendiin.

Vierailija
48/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä menee jotenkin niin, että muslimi on ok, mutta jos valkoinen poika ajattelee vähän kuin muslimi, niin se on sika.

Liberaalit naiset haluaa Hesan täyteen muslimeita.

Tuskin. Ne kun tuppaa olemaan täsmälleen samanlaisia konservatiiveja.

Vierailija
49/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mihin nainen tarvitsis pankkikorttia, jos mies on ainut, joka käy töissä? Luontokortti on silloin naisen ainut maksuväline."

Suomessa tuo on aika utopiaa, että vain toinen kävisi töissä. 

Mitä perhearvot sitten tarkoittaa naisen näkökulmasta? Jos miehelle ne tarkoittavat etsiä nainen, jonka kanssa perustaa perhe. Lapsi on syntynyt. Miten tarina jatkuu siitä eteenpäin?

Vierailija
50/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Minä todellakin vihaan konservatiivisia miehiä jotka veisivät minun ihmisoiketeni jos kykenisivät. Vihaan palavasti. Onneksi naiset ennen minua ovat taistelleet puolestani ja minulla on keinoja jatkaa sitä taistelua.

Mitä ihmisoikeuksia teillä naisilla ei ole Suomessa vuonna 2025, joita miehillä on? -eri

Vierailija
51/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihan hirveän vähän näkee missään puhetta siitä, minkälaisia näiden nuorten miesten tulisi itsensä olla. Arvostaa avioliittoa, olla uskollisia, kunnioittaa puolisoaan ja pitää tämän ja perheen hyvinvointia kunnia-asianaan. Kantaa vastuuta. Kovin hanakasti ollaan kyllä kertomassa mitä naisten tulisi tehdä.

Tämä! Konservatiivisuus on näille sitä mitä naisen pitää olla; itse saa tehdä mitä huvittaa.

Toisin sanoen ne haluavat naiset orjiksi. Ja yrittävät saada naiset uskomaan että se olisi positiivinen asia.

Vierailija
52/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään äitisi ei nuollut pippeliäsi.

Vierailija
53/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa edes kuvitella miksi nainen pitäisi konservatiivisia arvoja hyvänä asiana. Haluavatko he laillistaa taas vaimon rai*kaamisen vai mitä ihmettä? Kielletäänkö ehkäisy ja naisilta pankkikortit?

Miksi nuo olisivat asioita, joita joku konservatiiviksi itseään kutsuva haluaisi? Mä ajattelen, että konservatiivisiin arvoihin kuuluu perhekeskeisyys. Ja nuorella miehellä se olisi sitten sitä, että sen sijaan, että liihoteltais kukasta kukkaan, yritettäisiin sitten etsiä sitä ihmistä, jonka kanssa perustaa perhe.

Vai siis onko sun mielestä vaikkapa Suomessa sellaista konservatiivista liikehdintää, joka tähtäisi noihin mainitsemiisi asioihin, vai keksitkö ne vain itse?

On. Etkö ol

Mihin nainen tarvitsis pankkikorttia, jos mies on ainut, joka käy töissä? Luontokortti on silloin naisen ainut maksuväline

Tämäkin on jotain jenkkihömppää. Suomalaiset naiset ovat käyneet töissä teollistumisesta lähtien. Maatiloilla ei äiti pyörinyt pirtissä lapset helmoissa, kuten nämä uuskonservatiivit kuvittelevat, vaan raatoi pellolla. Koko maa on rakennettu kahden palkansaajan mallille. Jos sen haluaa muuttaa, jenkkilästä on tuotava myös (ex)vaimon elatus. 

Vierailija
54/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä, jotka ovat niin heikkoja ja pelokkaita, että tarvitsevat konservatiivisia "arvoja" kilvekseen ja itsensä pönkittämiseen. Ei uskalleta elää tasa-arvoisina tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, vaan yritetään kaikin keinoin alistaa ja kahlita toinen sukupuoli. Surkeita ressukoita.

Milleniaali

Vierailija
55/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää miesvihana ja suvaitsemattomuutena sitä, että nainen tekee itse omat valintansa. 

Vierailija
56/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että nuoret miehet taantuvat. Ei se ihme ole, ettei perheitäkään enää synny. Ketä naista kiinnostaa paluu jonnekin 50-luvun perseeseen?

Vierailija
57/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmisoikeuksia teillä naisilla ei ole Suomessa vuonna 2025, joita miehillä on? -eri

Miksi saavutetuista oikeuksista ei saisi jatkossakin pitää kiinni? 

Pitäisi vissiin vaan antaa konservatiivien kääntää kelloa taaksepäin.

Vierailija
58/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämäkin on jotain jenkkihömppää. Suomalaiset naiset ovat käyneet töissä teollistumisesta lähtien. Maatiloilla ei äiti pyörinyt pirtissä lapset helmoissa, kuten nämä uuskonservatiivit kuvittelevat, vaan raatoi pellolla. Koko maa on rakennettu kahden palkansaajan mallille. Jos sen haluaa muuttaa, jenkkilästä on tuotava myös (ex)vaimon elatus. "

Minun isoäitini kävi tehtaassa töissä elättääkseen kaksi lastaan. Isä oli hylännyt perheen. Alle kouluikäiset lapset olivat keskenään kotona. Arvaa onnistuuko tänä päivänä?

Vierailija
59/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin ihmisiä, jotka ovat niin heikkoja ja pelokkaita, että tarvitsevat konservatiivisia "arvoja" kilvekseen ja itsensä pönkittämiseen. Ei uskalleta elää tasa-arvoisina tasa-arvoisessa yhteiskunnassa, vaan yritetään kaikin keinoin alistaa ja kahlita toinen sukupuoli. Surkeita ressukoita.

Milleniaali

On tosiaan aika hurjaa tajuta että koko konservatiivisuus-aate pyörii pääosin naisten nitistämisen ympärillä. Ne vihaavat naisia niin paljon.

Vierailija
60/313 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi hyvä selventää, mitä konservatiivisuudella tarkalleen tarkoitetaan. Jos se viittaa esimerkiksi vahvoihin perhearvoihin, se voi toki olla positiivinen asia. Kuitenkin konservatiivisuus valitettavasti usein ilmenee myös ahdasmielisyytenä ja jyrkkinä, aikansa eläneinä näkemyksinä.

Ehkä sinä voisit selventää, mitä tarkoittaa vahvat perhearvot. Ei sekään ole yksiselitteistä, vaikka tunnut niin luulevan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme