Naisilla on aina selitys miksi mies ei saa haluta seksiä
Oli se mies tai nainen, miksi seksuaalisesti aktiivisen pitäisi tyytyä suhteeseen jossa seksiä ei ole? Nuoria lainatakseni "YOLO" ja en halua elää parisuhteessa jossa ei ole seksiä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No eroa sitten?
Olen jo eronnut ja se ei ollut pointti.
Ketkä naiset? Minulla on komemusta vain yhdestä naisesta ja hänen mielestä miehen pitää haluta seksiä ja näyttää se. Lähinnä pelkää etten enää haluaisi pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eroa sitten?
No mikä se ongelma siis on? Kuka on sanonut että et saa haluta seksiä? Kannattaa varmaan deittailla sellaisia ihmisiä, jotka haluavat seksiä sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eroa sitten?
No mikä se ongelma siis on? Kuka on sanonut että et saa haluta seksiä? Kannattaa varmaan deittailla sellaisia ihmisiä, jotka haluavat seksiä sinun kanssasi.
Enemmistö naisista sanoo niin.
Mistä otannasta tämä mainostamasi enemmistö on?
Vierailija kirjoitti:
Ketkä naiset? Minulla on komemusta vain yhdestä naisesta ja hänen mielestä miehen pitää haluta seksiä ja näyttää se. Lähinnä pelkää etten enää haluaisi pillua.
Olisit enemmän huolissasi siitä, että pillu ei enää halua sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eroa sitten?
Enemmistö naisista sanoo niin.
Enemmistö terveistä naisista haluaa seksiä.
On aina halunnut.
Seksi on ihmisen perustarpeista ja vieteistä.
Miehillä on aina selitys miksi nainen ei muka halua seksiä.
Jos nainen ei halua seksiä juuri sinun kanssasi, hän melko varmasti kyllä haluaisi sitä jonkun muun kanssa. Naiset tarvitsevat parisuhdeseksissäkin enemmän vaihtelua ja virikkeitä kuin miehet, joille riittää vaan jonkinlainen seksi säännöllisin väliajoin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä otannasta tämä mainostamasi enemmistö on?
Älä nyt kyseenalaista, ap on yhden parisuhteen ja katkeran eron kokemuksella pätevä asiantuntija kaikkien naisten seksuaalisuudessa :D Hänet on vaan julmasti pakotettu olemaan ikuisesti seksittä, koska YOLO. Ai ai häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit enemmän huolissasi siitä, että pillu ei enää halua sinua.
Miksi olisin huolissani pillusta joka pelkää ettein enää haluasi saada kulliani sinne?? Vaimolle seksi = yhdyntää, suuseksi vain esileikkiä sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eroa sitten?
Miksi sitten sanoit että "miksi pitäisi tyytyä suhteeseen jossa seksiä ei ole"? Ja että sinä itse et "halua elää parisuhteessa ilman seksiä", jos et edes elä?
Mutta pointti oli tietysti se tavallinen "buuuu naiset ovat huonoja", joten ihan ymmärrettävää tuo sinun kommentointisi.
No eroa sitten?