Uskotko, että se mikä tapahtuu, tapahtuu aina syystä?
Entäs, jos itse avittaa tapahtumia? Tapahtuuko silloinkin jotain tarkoitettuna, vai onko vasn sotkenut kohtalon polkua? Olen miettinyt viimeisen parin vuoden aikana näitä asioita paljonkin. Jokin pieni asia voi saada aikaan aivan valtavan tapahtumien sarjan, jonka seuraukset on lopulta aivan musertavia. Mitäs jos tätä pienen pientä asiaa ei olisi tapahtunut? Täytyykö vaan uskoa, että kaikella on tarkoitus vaikka kaikki olisi alkujaan ulkopuolisen aiheuttama ja vain sinä saisit kärsiä ???
Kommentit (5)
Ei ole syitä eikä kohtaloita. Asiat tapahtuu useimmiten täysin sattumalta, ja itse voi vaikuttaa niihin vain vähän.
Uskon että kaikella on tarkoituksensa, niin hyvällä kuin pahalla. Itse voi yrittää toimia asioiden eteen, joskus sattuma sotkee kaiken ja kohtalo ohjaa loput.
Jossitella voi, mutta se ei korjaa asioita. Asiat menevät niin kuin menevät. Muuta se mitä voit ja yritä hyväksyä mitä et voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kaikella on tarkoituksensa, niin hyvällä kuin pahalla. Itse voi yrittää toimia asioiden eteen, joskus sattuma sotkee kaiken ja kohtalo ohjaa loput.
Jossitella voi, mutta se ei korjaa asioita. Asiat menevät niin kuin menevät. Muuta se mitä voit ja yritä hyväksyä mitä et voi muuttaa.AA
Ei tietenkään ole syytä. Mutta itse voi ja kannattaa keksiä syy ja elää joustavasti kohti uusia suuntia.