Italialainen tuttavani ei suostunut syömään tekemääni pastaa
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Antoi kunnolla ymmärtää, ettei sinusta ainakaan italialaiseksi pastantekijäksi ole. Joten mitä sitten, vaikka ei pasta kelvannut. Et sinä kerran mikään italialainen pastanvalmistaja ole. Tudkin hänkään kunnon suomalaista läskisoosia osaa tehdä.
Ai mitä sitten? No sitä että tuo italialainen oli täysi moukka. Ei tarjotusta ruoasta kieltäydytä kun ollaan vierailulla.
Kyllä voi kieltäytyä. Vaikka väität, että se on pastaa...niin jokainen näkee ja haistaa, että se on täyttä pask##.
olet lisäksi outo hyypiö, ja olet rasite koko ihmiskunnalle. Häpeä, sinä huono ihminen.
Tee seuraavalla kerralla suomalaiselle tuttavalle joka syö pastasi ja vielä kehuu ruuanlaittotaitoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sinulle. Tee seuraavan kerran oikeaa suomalaista ruokaa eli kastikkeen lisäksi perunaa. En itse kuvittelekaan, että muualla maailmassa minulle tarjottaisiin suomalaista ruokaa, sama pätenee myös toisin päin.
Peruna on peräisin Amerikasta, sitä on syöty Suomen alueella vasta noin 300 vuotta ja yleisemmin vielä vähemmän aikaa. Eli se ei ole suomalaista ruokaa.
Nauriita syötiin täällä. Perunaa kai yllättävän vähän vielä 1800-luvun alkupuolella.
Eikös pasta (spagetti, makarooni, jne) ole kiinalainen keksintö, aikoinaan arabit toivat sen Italiaan, vai miten sen asian kanssa nyt oikein on?
[minä vaan kysyn]
Pasta on peräisin Kiinasta, ei mistään retardi saapasmaasta.
Nk kun ne vetää pastaa lähes raakana niin suomalaiset eivät jätä sitä niin kovaksi että hwille kelpaisi. En tarjoaisi italialaisille pastaa missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Pasta on peräisin Kiinasta, ei mistään retardi saapasmaasta.
Kyllä, ja venäläiset kehittivät kierremakaroonin.
Se on kätevä ruuvata perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset tekee pastan yleensä päin viddua.
Italiassa saa useammin pitkäksi keitettyä mössöä kuin Suomessa. Italialaiset eivät myöskään hallitse maustamista ruuissaan. Kaikki pastat maistuvat samalle vetiselle ja suolattomalle maulle, vaikka resepti olisi miten hieno ja vanha tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Antoi kunnolla ymmärtää, ettei sinusta ainakaan italialaiseksi pastantekijäksi ole. Joten mitä sitten, vaikka ei pasta kelvannut. Et sinä kerran mikään italialainen pastanvalmistaja ole. Tudkin hänkään kunnon suomalaista läskisoosia osaa tehdä.
Ai mitä sitten? No sitä että tuo italialainen oli täysi moukka. Ei tarjotusta ruoasta kieltäydytä kun ollaan vierailulla.
Kyllä hitossa kieltäydytään!
No moukat tekevät niin.
Sekö on parempi, jos syö yökkäämällä?
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset saavat sydärin, jos spagetin keitettäessä katkaisee puoliksi. Se vasta on suuri katastrofi.
Ei sitä pidä katkaista Suomessakaan. Kokonaisina ne voi huoletta kiertää haarukan ympärille, puolikasta ei. Ilmeisesti sinä syöt kuin siat sotkien, jos et osaa käsitellä spagettia niin kuin on paras tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sinulle. Tee seuraavan kerran oikeaa suomalaista ruokaa eli kastikkeen lisäksi perunaa. En itse kuvittelekaan, että muualla maailmassa minulle tarjottaisiin suomalaista ruokaa, sama pätenee myös toisin päin.
Peruna on peräisin Amerikasta, sitä on syöty Suomen alueella vasta noin 300 vuotta ja yleisemmin vielä vähemmän aikaa. Eli se ei ole suomalaista ruokaa.
No naurista sitten, pölkkypää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauriita syötiin täällä. Perunaa kai yllättävän vähän vielä 1800-luvun alkupuolella.
Perunasta tuli jokapäiväistä ruokaa vasta 1950-luvulla, kun saatiin tauti- ja hallakestäviä lajikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri lähi-idästä ei suostunut syömään naudanlihaa, kun sitä ei ollut kidutettu ennen murhaamista. Nyt vihervasemmisto ja SDP on alkanut ajamaan eläinten kiduttamisen puolesta, jotta muslimit olisivat onnellisia.
Persun harhat ovat voimakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan tehnyt suomalaista perinneruokaa eli makaroonilootan.
Se on pasta al forno italiaksi. Italialaisten omilla resepteillä tehdyt makaronilaatikon ovat koko perheelle maistuvaa ruokaa Italiassa.
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset saavat sydärin, jos spagetin keitettäessä katkaisee puoliksi. Se vasta on suuri katastrofi.
Jep. Ja jos joku turisti tilaa capuccinon iltapäivällä, tai hui saatana, illalla, niin saavat aivan totaalisen paskahalvauksen ja tarvitsevat kuukauden hoitojakson hermoparantolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se katsottiin myrkylliseksi, kun erehdyttiin syömään niitä tomaatinnäköisiä hedelmiä. Niinkuin ne toki ovatkin, myrkyllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunasta tuli jokapäiväistä ruokaa vasta 1950-luvulla, kun saatiin tauti- ja hallakestäviä lajikkeita.
Tuo on niin paksu vale kuin voi olla. 30-luvulla syntyneet isäni ja äitini ovat sanoneet, että pula-aikoinakin sai ainakin perunaa syödäkseen pienissä maalaistölleissäkin. Tuon ajan lasten herkku on ollut suoraan puuhellan levyjen päällä paistetut perunaviipaleet eli tavallaan aikansa perunalastuja.
Jos ei olisi huomannut, miten tehty ja väitetty naapuri leski-italiarouvan tekemäjsi, olisi uponnut kuin sula veitsi voihin