Käykö muijasi ystävä tai sisko sinun kanssasi
alasti paljussa tai saunassa. Vai käyttekö eri aikaan tai uikkarit päällä.
Kommentit (26)
Eri kaupungeissa käydään, joten en tiedä osuuko samaan aikaan. Minä käyn alasti, en tiedä miten hän ja kiihottaisiko häntä tieto minun alastomuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama No ei todellakaan ole ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut alasti saunassa samaan aikaan muijani ja hänen iso rintaisen kaverinsa kanssa. Kieltämättä oli vaikea pitää katse pois hänen rinnoista...
Varmasti tukala paikka
Aina kaikki alasti,saunassa ja paljussa joskus pestään toistemme selätkin
Meillä käy leskirouva neljä kertaa vuodessa kyläilemässä ja silloin saunotaan yhdessä alasti ja paljon muutakin...
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy leskirouva neljä kertaa vuodessa kyläilemässä ja silloin saunotaan yhdessä alasti ja paljon muutakin...
Mitä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta?
Syödään makkaraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta?
Nautinnollista seksiä
Vierailija kirjoitti:
Aina kaikki alasti,saunassa ja paljussa joskus pestään toistemme selätkin
Onko hyvät tissit ja onko ollut posliinia.
Minä käyn ex-mieheni kanssa alasti saunassa ja paljussa. Ollaan ihan kahdestaan, ei tarvita siihen kummankaan siskoja, veljiä tai kavereita tuijoteltaviksi.
Naisellani 2 nuorempaa siskoa ja me käydään niiden kanssa yhdessäkin alasti saunassa. On siinä näky kun molemmat hyvä runkoisia ja kiinteät tissit...huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muijalla siskoa!
Ei ole muijaa enää. Onneksi. Tapailunainen on, jonka kanssa harrastetaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisellani 2 nuorempaa siskoa ja me käydään niiden kanssa yhdessäkin alasti saunassa. On siinä näky kun molemmat hyvä runkoisia ja kiinteät tissit...huh huh.
On siinä varmaan hyvät näkymät.
Eipä tuo vaimon siskon perhe koskaan täällä käy edes kylässä, saati saunassa. Mielenkiintoinen ajatus silti... Joitakin vuosia sitten oltiin siellä yökylässä, ja hän näki minut boksereissani kun oltiin menossa yöpuulle. No ei kai siinä mitään, mutta seuraavana aamuna hän oli kahvinkeitossa virkanaisen yläosassa ja pikkuhousut alaosana. Oliko muutenkin tapana vai annoinko vähän inspiraatioita, arvoitukseksi jäänee.
Fantasioin kyllä joskus, että hän tulisi meidän mökille jotain metsähommaa varten, hänellä kun on pieni palsta siinä lähellä. Olisin päivän metsähommissa auttelemassa, ja raskaan raivaussahailun jälkeen pitäisi laittaa saunaa tai paljua lämpimäksi. Menisin ja ilmoittaisin mennessäni että uikkareita ei nyt tullut mukaan, että toivottavasti ei haittaa pieni nakuilu tässä. Odottaisin tuleeko perässä ja millaisessa asussa, katseleeko minua kiinnostuneena, antaako itsekin näkyä, mihin suuntaan jutut menee... Homma ei fantasiassani mene seksiin, mutta kiihottunut ilmapiiri ja rohkeaksi menevät puheet kutkuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi pian tuskaista olla jos tuommoisia alasti näkyvillä ja tuskin pystyy oleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta?
Nautinnollista seksiä
Tuollaiset kimppakivat toimii fantasian tasolla muttei oikeasti.
Miespuoleiset ei osaa tehdä kerralla kuin yhtä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muijalla siskoa!
Osanottoni. Helpompi olisi suhtautua, jos olisi edes ollut.
Olen ollut alasti saunassa samaan aikaan muijani ja hänen iso rintaisen kaverinsa kanssa. Kieltämättä oli vaikea pitää katse pois hänen rinnoista...