Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole mitään järkeä muuttaa kotoa liian aikaisia ns itsenäistymään

Vierailija
04.05.2025 |

Ne taidot pitää olla kunnossa kun asuu omillaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap:ta kotona opetettu?

Mikä v itun aapeeta?!?!????? Ei jumalauta voi olla noin vaikeaa taivuttaa 🙄🙄

Oletpa tyhmä kun et ymmärrä mitä aapee tarkoittaa ja myös siksi kun kiroilet. Et ole valmis muuttamaan vielä pois kotoa.

Vierailija
22/27 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok jos ei pysty    itse maksamaan elämistään ja asumistaan , vaihtoehtoisesti vanhemmat maksaa sen, silloin se ok.Yhteiskunnan eli  KELA:n piikkiin asuminen ja eläminen ei ole ok.Silloin parempi jatkaa kotona .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että makaa törkyisessä yksiössä nälkä kurnien tuuliajolla ei ole itsenäisyyttä vaan heitteillejättö. Toki joskus on niin hirveitä tilanteita että paras lähteä. 

Sama pätee kaikkeen asumiseen. 

Vierailija
24/27 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että makaa törkyisessä yksiössä nälkä kurnien tuuliajolla ei ole itsenäisyyttä vaan heitteillejättö. Toki joskus on niin hirveitä tilanteita että paras lähteä. 

Sama pätee kaikkeen asumiseen. 

Itse on päättänyt asua siellä törkyisessä yksiössä nälässä, joten miten se voi olla heitteillejättö?

Vierailija
25/27 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin 19 vuotiaana omilleni ja osasin siivota,tehdä ruokaa yms.Veroilmoituksen teko ,sähkösopimuksen hommaaminen ja sen sellaiset oli myös hallussa. Olen siis niin vanha,että veroilmoitus tehtiin paperilla. 

Vierailija
26/27 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on pakko. T. 16-vuotiaana pois kotoa

Vierailija
27/27 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemaan on pakko lähteä. Toinen aste loppuu 19 vuotiaana. Sen jälkeen työelämään ja omilleen tai lähtö korkeakouluun. Esikoiseni lähti 15 vuotiaana toiselle paikkakunnalle asuntolaan ja kouluun. Toinen lapsi lähti opiskeleen armeijan jälkeen 21 vuotiaana. Nyt kolmas toivottavasti lähtee opiskeleen 20 vuotiaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme