Ei ole mitään järkeä muuttaa kotoa liian aikaisia ns itsenäistymään
Ne taidot pitää olla kunnossa kun asuu omillaan.
Kommentit (27)
Ei ole ok jos ei pysty itse maksamaan elämistään ja asumistaan , vaihtoehtoisesti vanhemmat maksaa sen, silloin se ok.Yhteiskunnan eli KELA:n piikkiin asuminen ja eläminen ei ole ok.Silloin parempi jatkaa kotona .
Se että makaa törkyisessä yksiössä nälkä kurnien tuuliajolla ei ole itsenäisyyttä vaan heitteillejättö. Toki joskus on niin hirveitä tilanteita että paras lähteä.
Sama pätee kaikkeen asumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Se että makaa törkyisessä yksiössä nälkä kurnien tuuliajolla ei ole itsenäisyyttä vaan heitteillejättö. Toki joskus on niin hirveitä tilanteita että paras lähteä.
Sama pätee kaikkeen asumiseen.
Itse on päättänyt asua siellä törkyisessä yksiössä nälässä, joten miten se voi olla heitteillejättö?
Minä muutin 19 vuotiaana omilleni ja osasin siivota,tehdä ruokaa yms.Veroilmoituksen teko ,sähkösopimuksen hommaaminen ja sen sellaiset oli myös hallussa. Olen siis niin vanha,että veroilmoitus tehtiin paperilla.
Joskus on pakko. T. 16-vuotiaana pois kotoa
Opiskelemaan on pakko lähteä. Toinen aste loppuu 19 vuotiaana. Sen jälkeen työelämään ja omilleen tai lähtö korkeakouluun. Esikoiseni lähti 15 vuotiaana toiselle paikkakunnalle asuntolaan ja kouluun. Toinen lapsi lähti opiskeleen armeijan jälkeen 21 vuotiaana. Nyt kolmas toivottavasti lähtee opiskeleen 20 vuotiaana.
Oletpa tyhmä kun et ymmärrä mitä aapee tarkoittaa ja myös siksi kun kiroilet. Et ole valmis muuttamaan vielä pois kotoa.