Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millainen mies aiheuttaisi turvattoman olon suhteessa?

Vierailija
04.05.2025 |

Ja miksi? 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen. Emotionaalisesti epävakaa ihminen. Näin oli minulla.

Vierailija
2/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen, alkoholisti, huumeidenkäyttäjä, mt-ongelmainen, narsisti jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen, kontrolloiva, mt ongelmainen. Ja myös mies, jolla on liikaa silmää muille naisille ja jonka uskollisuus ei ole 100%.

Vierailija
4/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ollessaan riitaisalla päällä uhkailee, hajottaa paikkoja tai esimerkiksi kaahaa autolla tai käyttäytyy muulla tavoin fyysisesti uhkaavalla ja voimiaan korostavalla tavalla.

Vierailija
5/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lähtisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka aiheuttaisi turvattoman olon.

Vierailija
6/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tulee pahoja muistoja kun lukee näitä.

Vierailija
7/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temperamenttinen, kontrolloiva, draamakuningas, tylyttäjä, itsekeskeinen, epäluotettava.

Vierailija
8/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitseva ihminen. Eli sellainen, joka arvostelee muita. En tuntisi oloa turvalliseksi ja rennoksi hänen seurassaan.

Vierailija
9/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä lähtisi suhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka aiheuttaisi turvattoman olon.

Tuskin tietoisesti kukaan muukaan. Usein rakastuneena ei näe kuinka paha ihminen voi todellisuudessa olla.

Vierailija
10/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma-kylmä, ennalta arvaamaton, alahtelevainen.

Ja tietysti kaikki jo mainittu. 

Vierailija
11/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei auta jos sairastuu vakavasti tai vammautuu. Minulla katkesi käsi niin puoliso ei auttanut kotitöissä,kaikki piti itse tehdä. Yhdellä kädellä. Muutama vuosi myöhemmin minulle tuli aivoverenvuoto. En ollut silloin mieheni seurassa. Jälkikäteen ajateltuna olisinko enää elossa jos olisin ollut miehen kanssa kahdestaan.

Vierailija
12/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senpä takia mitään noista jutuista ei tehdä ensimmäisten kuukausien aikana. Touhu alkaa, kun väkivaltainen mies kokee panostaneensa suhteeseen, esim. yhteenmuuton, naimisiinmenon, ensimmäisen lapsen odotuksen tai jonkin muun sitoutumisen ilmauksen merkeissä. Tämän takia on niitä tuoreita nyksiä, jotka ovat vakuuttuneita, että se eksä (nainen) tosiaan oli hullu.

Vierailija
13/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Vierailija
14/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, jos pitää kysellä, että miksi jokin ominaisuus tuottaa turvattomuutta. Ikään kuin se olisi joku outo juttu tyyliin tykkää lihapullista. Kyllä sen luulisi kaikkien ymmärtävän, että riidanhalu, syyttely, uhkailu, haukkuminen, huutaminen, esineiden paiskominen, väkivalta, arvaamaton käytös, päihteet, rikollisuus jne. aiheuttavat pelkoa, eikä siihen tarvita mitään perusteluja tai selityksiä. 

Vierailija
15/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaikki miehet.

Uuhh mitä miesvihaa!! Aaaahhh.

Vierailija
16/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken jo mainitun lisäksi sanon rauhattoman / levottoman joka naputtaa pöydänkulmaa, vatkaa jalkaa, huokailee, puhuu tauotta joko mulle tai puhelimeen, kävelee ikkunasta toiseen, vaihtaa jatkuvasti telkkarikanavaa jne.

Tuollainen levottomuus tai ihan vain ekstroverttiys on mulle liikaa eikä suhteessa ole hyvä ja turvallinen olo.

Vierailija
17/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin puolisoni olevan kallioni, turvasatamani ja hänen kanssaan olisin täysin turvassa. Soitin hänelle aina ensimmäisenä ja tukeuduin häneen ongelmatilanteissa.

Vuosien jälkeen hän paljastuikin sarjapettäjäksi. Kaikki mureni, maa katosi alta ja sairastuin keskivaikeaan masennukseen. Oloni oli todella turvaton tuon tiedon jälkeen. Lähes puoli vuotta yritettiin vielä yhdessä, mutta epäilin häntä aamusta iltaan ja kaikki hirveät asiat tuli myös uniini. En ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät toiselle tällaista.

Vierailija
18/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka komentaa, karjuu, uhkailee, katsoo tuimalla ilmeellä tahalleen pelotellen silmiin, rikkoo paikkoja tms. Vetää kännit ja örisee eikä ole lempeä. 

Vierailija
19/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin puolisoni olevan kallioni, turvasatamani ja hänen kanssaan olisin täysin turvassa. Soitin hänelle aina ensimmäisenä ja tukeuduin häneen ongelmatilanteissa.

Vuosien jälkeen hän paljastuikin sarjapettäjäksi. Kaikki mureni, maa katosi alta ja sairastuin keskivaikeaan masennukseen. Oloni oli todella turvaton tuon tiedon jälkeen. Lähes puoli vuotta yritettiin vielä yhdessä, mutta epäilin häntä aamusta iltaan ja kaikki hirveät asiat tuli myös uniini. En ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät toiselle tällaista.

Edellinen mieheni oli alkoholisti ja rehellisesti epäluotettava. Tiesin, mitä oli tulossa, joten en ollut koskaan yllättynyt. Siksi vaihdoinkin hänet "muka-luotettavaan", joka osoittautuikin ihan muuksi kuin mitä esitti.

Vierailija
20/64 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisaggressiivinen en kuule mitä sanot ( koska ei kiinnosta), en näe mitä tarvitset( elämäni pyörii oman navan ympärillä )ja mökötän viikkoja (koska et osaa lukea ajatuksiani) - mies sai olon kyllä turvattomaksi ja haavoittuvaksi, vaikka yhtään mustelmaa en saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi