Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fairy astianpesuainetta testataan eläimillä

Vierailija
04.05.2025 |

https://thegoodshoppingguide.com/brand-directory/fairy-washing-up-liqui…

Mikä on tekosyysi tukea tätä yritystä? Hyvä vaihtoehto on esim. Lv tai Kiilto jotka molemmat vegaanisia.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairysta on nykyään muitakin versioita. Itse käytän Fairy Originalia, joka on testattu jo kymmeniä vuosia sitten.

Enkä tue mitään yrityksiä, ostamalla jotain tiettyä tuotetta, vaan tuen ostoilani ihan vain omaa talouttani. Halvat lirut tulevat kalliimmaksi, koska niitä kuluu enempi.

Vierailija
22/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun testaavat elukoilla eikä asiakkailla.

Vierailija
24/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin eläimillä kuin minulla.

Vierailija
25/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fairysta on nykyään muitakin versioita. Itse käytän Fairy Originalia, joka on testattu jo kymmeniä vuosia sitten.

Enkä tue mitään yrityksiä, ostamalla jotain tiettyä tuotetta, vaan tuen ostoilani ihan vain omaa talouttani. Halvat lirut tulevat kalliimmaksi, koska niitä kuluu enempi.

Ihan samalla tavalla tuo Originalkin on testauksessa ja tuotekehitettelyä on tehtävä kuten uusimpien tuotteiden kohdalla. Ei se ole sama tuote kuin on joskus ollut.

Mutta näinhän se on. Tuet omaa talouttasi eläinten kärsimyksen kustannuksella.

Vierailija
26/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ääh. Käytin vuosia muita, ekologisempia merkkejä, mutta palasin jokin aika sitten Fairyyn, koska nuo ekologiset eivät irrota rasvaa kunnolla. Jenkki-/monikansallisten firmaa en mielelläni tue, mutta varsinkin eläinkokeet ovat ihan ehdoton ei. Ei siis enää Fairyä meille. Osaisiko joku suositella eettisempää vaihtoehtoa, jolla saa silti rasvaiset paistinpannut ym. oikeasti puhtaaksi?

Vierailija
27/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75 vuotta vanha tuote, eiköhän se ole testattu joskus kauan sitten

Luuletko etteivät kehitä tuotetta koko ajan?

Vierailija
28/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fairy on paras. Sitä olen aina käyttänyt ja käytän myös jatkossa. Yhyy.

Olet oksettava.

Vierailija
29/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko ap edes koko tekstiä, jonka linkitit: 

For which criteria does Fairy perform poorly? 

Fairy received a poor ranking for political donations, Toxic chemicals policy, vegan products and animal welfare.  As required by law, the parent firm of Fairy claims to test its products on animals, and it is listed on PETAs list of businesses that use animal testing.

At least 17 federal lawsuits allege that some of Procter & Gambles antiperspirant sprays are tainted with hazardous levels of cancer-causing chemicals.

mitä tekemistä poliittisilla lahjoituksilla ja pääyrityksen antiperspiranteillamon astianpesuaine Fairyn kanssa?

Vierailija
30/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki markkinoille päätyvät kemikaalit testataan tai on testattu jossain vaiheessa eläimillä.

Vierailija
31/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko ap edes koko tekstiä, jonka linkitit: 

For which criteria does Fairy perform poorly? 

Fairy received a poor ranking for political donations, Toxic chemicals policy, vegan products and animal welfare.  As required by law, the parent firm of Fairy claims to test its products on animals, and it is listed on PETAs list of businesses that use animal testing.

At least 17 federal lawsuits allege that some of Procter & Gambles antiperspirant sprays are tainted with hazardous levels of cancer-causing chemicals.

mitä tekemistä poliittisilla lahjoituksilla ja pääyrityksen antiperspiranteillamon astianpesuaine Fairyn kanssa?

Aivan vtun paska validointi jos mä käytän astianpesuainetta, niin mua ei pätkääkään vaikuta tuotemerkin omistavan pääomistajan poliittiset toimet tai miten yrotyksen muut tuotteet pärjää missäkin testissä. 

kas kun ette ala kreditoimaan kauppoja epäeettiset tulitikut, koko kaupan tuotteet siis epäeettisiä, ei vegaanisia ja toksisisia

Vierailija
32/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää maailmanparantajat toimii jos sairastuvat vakavasti? Lääkkeet testataan eläimillä. 

Vierailija
33/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on turvallista testata kun ihmisetkin käyttävät tuota Fairya.

Vierailija
34/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nää maailmanparantajat toimii jos sairastuvat vakavasti? Lääkkeet testataan eläimillä. 

Maailmaa parannetaan silloin, kun se itse sopii vähän sama kuin uskovaisilla toteutetaan itse sopivia ja teilataan muut

Vierailija
35/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaninen ei tarkoita, etteikö tuotetta tai sen ainesosia olisi testattu eläimillä. Sama meikkien kanssa. Kyselin Sokoksella tuotteita, joita ei ole testattu eläimillä. Ehdottivat vegaanista tuotetta merkistä, joka testaa eläimillä. Järkyttävää, ettei myyjilläkään ole tietoa. Tarkistakaa Animalian ja Petan listoilta merkit. Itse käytän astianpesuaineena Methodin pesuainetta. On toiminut. 

Vierailija
36/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut Fairya, koska en pidä hajusteista ja Fairy haisee. Käytössä Lv ja Lidlin hajusteeton astianpesuaine, ostan yleensä halvimman hajusteettoman. Jos paljastuisi eläinkokeita käyttämistäni tuotteista lopettaisin oston siihen paikkaan.

Vierailija
37/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astianpesuaineissa on useita vaihtoehtoja, joten on helppoa valita eettinen vaihtoehto.

Vierailija
38/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tärkeää pyrkiä tekemään niin paljon hyvää kuin kukin pystyy.

Vierailija
39/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, kun levität tietoutta! Olet tärkeä <3

Vierailija
40/40 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän