Fairy astianpesuainetta testataan eläimillä
https://thegoodshoppingguide.com/brand-directory/fairy-washing-up-liqui…
Mikä on tekosyysi tukea tätä yritystä? Hyvä vaihtoehto on esim. Lv tai Kiilto jotka molemmat vegaanisia.
Kommentit (40)
Parempi kun testaavat elukoilla eikä asiakkailla.
Mielummin eläimillä kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Fairysta on nykyään muitakin versioita. Itse käytän Fairy Originalia, joka on testattu jo kymmeniä vuosia sitten.
Enkä tue mitään yrityksiä, ostamalla jotain tiettyä tuotetta, vaan tuen ostoilani ihan vain omaa talouttani. Halvat lirut tulevat kalliimmaksi, koska niitä kuluu enempi.
Ihan samalla tavalla tuo Originalkin on testauksessa ja tuotekehitettelyä on tehtävä kuten uusimpien tuotteiden kohdalla. Ei se ole sama tuote kuin on joskus ollut.
Mutta näinhän se on. Tuet omaa talouttasi eläinten kärsimyksen kustannuksella.
Voi ääh. Käytin vuosia muita, ekologisempia merkkejä, mutta palasin jokin aika sitten Fairyyn, koska nuo ekologiset eivät irrota rasvaa kunnolla. Jenkki-/monikansallisten firmaa en mielelläni tue, mutta varsinkin eläinkokeet ovat ihan ehdoton ei. Ei siis enää Fairyä meille. Osaisiko joku suositella eettisempää vaihtoehtoa, jolla saa silti rasvaiset paistinpannut ym. oikeasti puhtaaksi?
Vierailija kirjoitti:
75 vuotta vanha tuote, eiköhän se ole testattu joskus kauan sitten
Luuletko etteivät kehitä tuotetta koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Fairy on paras. Sitä olen aina käyttänyt ja käytän myös jatkossa. Yhyy.
Olet oksettava.
Luitko ap edes koko tekstiä, jonka linkitit:
For which criteria does Fairy perform poorly?
Fairy received a poor ranking for political donations, Toxic chemicals policy, vegan products and animal welfare. As required by law, the parent firm of Fairy claims to test its products on animals, and it is listed on PETAs list of businesses that use animal testing.
At least 17 federal lawsuits allege that some of Procter & Gambles antiperspirant sprays are tainted with hazardous levels of cancer-causing chemicals.
mitä tekemistä poliittisilla lahjoituksilla ja pääyrityksen antiperspiranteillamon astianpesuaine Fairyn kanssa?
Kaikki markkinoille päätyvät kemikaalit testataan tai on testattu jossain vaiheessa eläimillä.
Vierailija kirjoitti:
Luitko ap edes koko tekstiä, jonka linkitit:
For which criteria does Fairy perform poorly?
Fairy received a poor ranking for political donations, Toxic chemicals policy, vegan products and animal welfare. As required by law, the parent firm of Fairy claims to test its products on animals, and it is listed on PETAs list of businesses that use animal testing.
At least 17 federal lawsuits allege that some of Procter & Gambles antiperspirant sprays are tainted with hazardous levels of cancer-causing chemicals.
mitä tekemistä poliittisilla lahjoituksilla ja pääyrityksen antiperspiranteillamon astianpesuaine Fairyn kanssa?
Aivan vtun paska validointi jos mä käytän astianpesuainetta, niin mua ei pätkääkään vaikuta tuotemerkin omistavan pääomistajan poliittiset toimet tai miten yrotyksen muut tuotteet pärjää missäkin testissä.
kas kun ette ala kreditoimaan kauppoja epäeettiset tulitikut, koko kaupan tuotteet siis epäeettisiä, ei vegaanisia ja toksisisia
Miten nää maailmanparantajat toimii jos sairastuvat vakavasti? Lääkkeet testataan eläimillä.
Kai se on turvallista testata kun ihmisetkin käyttävät tuota Fairya.
Vierailija kirjoitti:
Miten nää maailmanparantajat toimii jos sairastuvat vakavasti? Lääkkeet testataan eläimillä.
Maailmaa parannetaan silloin, kun se itse sopii vähän sama kuin uskovaisilla toteutetaan itse sopivia ja teilataan muut
Vegaaninen ei tarkoita, etteikö tuotetta tai sen ainesosia olisi testattu eläimillä. Sama meikkien kanssa. Kyselin Sokoksella tuotteita, joita ei ole testattu eläimillä. Ehdottivat vegaanista tuotetta merkistä, joka testaa eläimillä. Järkyttävää, ettei myyjilläkään ole tietoa. Tarkistakaa Animalian ja Petan listoilta merkit. Itse käytän astianpesuaineena Methodin pesuainetta. On toiminut.
En ole koskaan ostanut Fairya, koska en pidä hajusteista ja Fairy haisee. Käytössä Lv ja Lidlin hajusteeton astianpesuaine, ostan yleensä halvimman hajusteettoman. Jos paljastuisi eläinkokeita käyttämistäni tuotteista lopettaisin oston siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Astianpesuaineissa on useita vaihtoehtoja, joten on helppoa valita eettinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
On tärkeää pyrkiä tekemään niin paljon hyvää kuin kukin pystyy.
Kiitos ap, kun levität tietoutta! Olet tärkeä <3
Fairysta on nykyään muitakin versioita. Itse käytän Fairy Originalia, joka on testattu jo kymmeniä vuosia sitten.
Enkä tue mitään yrityksiä, ostamalla jotain tiettyä tuotetta, vaan tuen ostoilani ihan vain omaa talouttani. Halvat lirut tulevat kalliimmaksi, koska niitä kuluu enempi.