Miksei työttömät sinkkunaiset tututstu työttömiin sinkkumiehiin?
Voisitte sitten keksiä yhdessä tekemistä. Olen itse työtön ja tyttöystävä ja ollaan kysytty töitä festareilta ja päästy töihin sinne monta juhannusta rakentamaan ja myymään alkoholia vaikka. Kaikenlaisia tapahtumia on jonne otetaan helposti töihin ja rakentamaan.
Kommentit (11)
Työtön nainen ei halua alemman tason työtöntä miestä.
Koska heillä ei ole aikaa tavata toisiaan. Kaikki aika menee työmarkkinoiden käytettävissä olemiseen. Koska tahansa voi tulla puhelu jossa tarjotaan töitä. Ei ole aikaa ihmissuhteille.
Koska tapailen vain varattuja bisnesnaisia.
Ongelma?
Jos työtön mies olisi afrikasta tai lähi-idästä niin se olisi ok.
Kantismiehet jotka ovat työttömiä omaavat usein ongelmia joten niistä pysyn jatkossakin erossa.
Siitä se rikkaus ja rakkaus alkaa kun kaks persaukinaista laittaa hynttyyt yhteen
Itse olen työtön. Olen ollut jo jonkin aikaa. - Jokainen päivä työttömänä on ollut liikaa. Työttömyydestä huolimatta on ollut päiviä, tai hetkeä, jolloin on silti ollut satunnaisia päiviä tai ainakin hetkiä jolloin olen onnekeni voinut kokea tyytyväisyyttä ja elooni ja olooni
Silti tiedostan, että työttömyyteni on luonut kitjaa eritavoin elooni; myös sosiaalisiin suhteisini ja esimerikisi haluuni kysyä ketään treffeille. Pääsääntö onkin, että haluan mahdollsimman pian työttömyydestä eroon ja takaisin työelämään.
Hyvin voin tututustua toiseen työttömänä elävään Työttömyys kun yksistään kertoo aika vähän ihmisestä. Mutta itselleni on hyvin vieras ajatus, että ihminen haluaisi olla ja pysyä nyt ja aina työttömänä sen sijaan, että haluaisi pyrkiä töihin tai vaikka opiskelemaan tai tekemään ylipäätään jotain muuta kuin nimenomaisesti haluaisi toistaiseksi identifioida itsensä nimenomaisesti työttömäksi.
Vaikka olen haaveillut ja toivonut löytäväni ja kohtaavani mahd. parisuhdekumppanin, niin kyllä sitä myös aika montakertaa olen huokaissut, että onneksi olen sinkku, niin riittää, että välitän ja kannan huolta vain lähinnä itsestäni. Ja olen mutkattomammin vapaa taas mahd. muuttamaan työn perässä, jonnekin muualle.
Pätkätöihin tuomittu maisteri
Pakko olla työtön kun telakallakin on pelkästään ulkomaalaisia eikä sinne pääse enää töihin. Ei ole naisystävää edes. Käyn kalassa ajankuluksi ja kotona netissä kulutan aikaa.
En minä halua naista elämääni. Keksin yksinkin tekemistä ja yksin olen onnellisempi.
Miesystäväsi on siis myös työtön?