Tykkään ostaa ns luksusmerkkien ihonhoitotuotteita ja meikkejä
Minusta on ihana että arjessa on vähän ylellisyyttä edes jossain. Ei ne ihan älyttömiä kumminkaan maksa.
Kommentit (28)
hyh, noista "luxusmerkeistä" tulee mieleen vanhat mummot, jotka hakee jostain Tallinnan laivalta jotain haisevaa chanelia tai yves saint laurentia..
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa että kalliit merkkituotteet ovat olleet surkeimpia voiteita, muutaman euron tuotteet huomattavasti parempia.
Ja meillä kaikilla on samanlainen iho.
Tää on ihana mutta se on kuivalle ihotyypille. Mulla on rasvainen ihotyyppi. Käytin sen koska se oli viime vuoden kosmetiikkakalenterissa.
https://www.parfym.fi/starskin/kasvonaamio/the-gold-mask-vip-revitalizi…
Minä ostan sekä- että. Jos luksus tuotemerkeistä löydän hyvän, en välttämättä lähde etsimään korvaavaa muualta. Tosin käytän niin vähön meikkiä, että vaikka jokunen luksusmerkki on mukana, ei hetkauta vuosibudjettia.
Myös joissain halpistuotteissa on hyviä.
Onko kalliit brandit vain brandejä?
Ei kaikissa tuotteissa. Useimmat kalliimmat ovat laadukkaampia, mutta joissain ei eroa yhtään.
Esim. huulipunia tai suihkugeelejä löytyy halvoista merkeistä ihan yhtä hyviä.
Jos varaa, niin miksi ei ostaisi luksusmerkkejä?
Yleensä parempilaatuista ja koostumus parempi pakkausta tai rasiaa myöten. Pelkkä kaunis rasia tai hyväntuoksuinen tuote voi jo olla mageeta. Halpa rasia voi hajota käsiin.
Hohhoijaa kun olen ollut törkeiden huhujen ja mustamaalaamisen kohde, olisi kiva tietää, mitä ne meikkihuhut on sitten olleet?Tuhlaatai tuhlasi meikkeihin?
No, jos näin on ollut, niin siitä on vuosikymmeniä ja miksi ei? Oli rahaa enkä niihin omaisuutta laittanut kuitenkaan. Tietenkin joillekin hirveä ihmettelyn ja hulluuden merkki, jos 20-vuotiaana ostaa Chanelia.
Tuli sitä ostettua halpismerkkejäkin Vaikka olis jättänyt kaikki kalliit tuotteet ostamatta, ei sitä omaisuutta olisi säästetty.
Vainokengissä mukana olevakin ilkkuu että : Nyt ei Marja voi ostaa enää meikkejä kun isä jäi työttömäksi. Haista v!
Et ole varmasn edes tänä päivänä tietoinen kaikista törkeistä rikoksista mitä erääseen liittyy. Sinä ja saastainen rikollisjengisi!
En ilkkuisi yhtään,kun tilanne on huonontunut rikoksin, olkoon kyse ulkonäöstä tai taloudellisesta tilanteesta. Täytyy olla ääliö jos luulee että tuollaiset on oikeita ilkkuminen aihetta , että ihan sabotoiduilla rikoksilla pääsee ilkkumaan?
Useassa kymmenien merkkien kasvovoidetestissä Lidlin Cien-voide on saanut parhaat pisteet ja vain Stockmannilla myytävä 100 euron voide on ollut huonoin tai jokin 350 euron voide on ollut huonoin. Cien maksaa noin 3,50 euroa.
Itse tykkään Diorin ja Chanelin huulipunista ja ripsiväreistä.
mistään kulmakynästä en halua noin korkeita hintoja maksaa.
Oisko paketti tupakkaa ja pullo viinaa. Ei nämä mammat välitä kosmetiikasta, laukuista tai muodista. Vaatteet ovat rättejä joiden pitää maksaa max 1,5e kirpparilla.