onko miehen unelma oikeasti nuoren sijaan vanhempi nainen?
Minet vanhemmat miehet katsovat ainakin ylöspäin, jos nuoremmalla jannulla on vanhempi kainalossa.
Kommentit (33)
Kunhan edes olisi nainen mutta kaikilla ei sitäkään.
Jos on vanhempi nainen, niin on varmaan hyvä luonne. Huippua elää hyväluonteisen kanssa, joka ei kiukuttele joka käänteessä.
En mä ainakaan ole kenenkään unelma. En nuorempien, oman ikäisten tai edes vanhempien. Joku Suvi Hartlin varmaan on unelma kaikissa ikäryhmissä.
N43
Omassa suvussa oli tällainen suhde, missä vaimo oli miestä melkein 20 vuotta vanhempi. Siinä suhteessa meni kaikki pieleen, joten oon näin miehenä ajatellu, etten halua lähteä samaan.
Minusta saa unelmoida ihan vapaasti 😂 60+
Tietyn tyyppisillä miehillä se voi olla suunniteltua, mutta uskon, ettei se ole yleistä. Tiedän yhden miehen, josta kerrottiin minulle, että hän oii suunnitellut vaihtavansa vaimonsa nuorempaan 50-vuotiaana. Hän teki näin. Uudeksi vaimoksi hän otti vähän päälle 20-vuotiaan naisen.
Miehet kuolevat nuorempina, joten käytännön kannalta parasta olisi, jos naiset olisivat miehiä 5-10 vuotta vanhempia.
Kyllähän tämä yleistymään päin on, että naisilla muutaman vuoden nuorempi mies.
Juurihan täällä oli ketju jossa keski-ikäiset naiset kertoivat ettei seksi kiinnosta.
Joten mitä järkeä ottaa vanhempi nainen??
Ei ainakaan minun. Itse haaveilen teini-ikäisistä tytöistä.
M57
Mistäs nyt tuulee. Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä?
20-vuotiaana mies usein haluaa olla ikäistään kypsempi, ja jos löytyy 30v+ naisystävä, niin se todistaa hänen olevan ikäistään kypsempi.
Ei ole, vaan brasilialainen transnainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vanhempi nainen, niin on varmaan hyvä luonne. Huippua elää hyväluonteisen kanssa, joka ei kiukuttele joka käänteessä.
Niin siis sillä nuorella miehellä vai vanhalla naisella? Vanhat naisethan ovat kiukkuisempia kuin nuoret.
Vierailija kirjoitti:
20-vuotiaana mies usein haluaa olla ikäistään kypsempi, ja jos löytyy 30v+ naisystävä, niin se todistaa hänen olevan ikäistään kypsempi.
Itse pidän todennäköisempänä sitä, että mies pelkää saavansa hylkäyksen, jos yrittää oman ikäisiä tai nuorempia. Siksi on vanhemman kanssa. Eli hän on aivan muuta kuin kypsä.
Vierailija kirjoitti:
Juurihan täällä oli ketju jossa keski-ikäiset naiset kertoivat ettei seksi kiinnosta.
Joten mitä järkeä ottaa vanhempi nainen??
Aivan sama mitä täällä kerrotaan, mutta biologinen fakta on se, että naisen libido kasvaa vaihdevuosien yhteydessä. Johtuu ihan siitä, että kun estrogeenin määrä kehossa laskee rajusti, testosteronin suhteellinen määrä nousee. Siksi naisella kannattaa olla nuorempi mies tuossa vaiheessa, koska miehillä taas käy toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän todennäköisempänä sitä, että mies pelkää saavansa hylkäyksen, jos yrittää oman ikäisiä tai nuorempia. Siksi on vanhemman kanssa. Eli hän on aivan muuta kuin kypsä.
No varmemminhan ne pakit vanhemmalta tulee :D harva on mikään puuma kuitenkaan ja lisäksi naisia muutenkaan kiinnosta useinkaan parisuhde enää sen jälkeen, kun sitä on ehditty jo kokeilla.
Nuorempana se ainakin lisäsi miehekkyyttä ja toiset miettivät että seksiä varmasti heillä on.