Michael Jackson taisi olla kuin olikin lapsiinkajoaja
"I would never hurt a child đ„" sanoo hĂ€n pokkana. Nii, koska ei omasta mielestÀÀn satuta. HĂ€iriintynyt paska oli, ja en kyllĂ€ tiedĂ€ miten enÀÀ ikinĂ€ hĂ€nen musiikkiaan voisi kuunnella.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tietÀÀ ihan varmuudella. Jacksoniin liittyy paljon hÀmÀriÀ juttuja ja hÀnellÀ oli myös vaikutusvaltaisia vihamiehiÀ viihdeteollisuudessa. Myös PrincellÀ oli.
Oli vihamiehiÀ tai ei, niin tÀmÀ on asia joka on todettu faktaksi
Michaelilla oli traumaattinen lapsuus ja pahoinpitelevÀ isÀ, siitÀ on usein seurauksena pedofilia. Michaelin suhde niihin pikkupoikiiin ei ollut viaton, vaikka Michael sitÀ vakuuttikin ettÀ olisi normaalia nukkua samassa sÀngyssÀ ym
KÀyttikö isipappa vielÀ hyvÀksi Maikkelia vai tyytyikö vain vÀhÀn "kouluttamaan"??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuulkaa. TeidÀn keskuudessannekin on ihmisiÀ, joista ette koskaan uskoisi.
EnsimmÀinen "uhri" ilmoittautui. Oletko rahaa vailla??
PelkÀÀtkö kiuasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tietÀÀ ihan varmuudella. Jacksoniin liittyy paljon hÀmÀriÀ juttuja ja hÀnellÀ oli myös vaikutusvaltaisia vihamiehiÀ viihdeteollisuudessa. Myös PrincellÀ oli.
Michaelilla oli traumaattinen lapsuus ja pahoinpitelevÀ isÀ, siitÀ on usein seurauksena pedofilia. Michaelin suhde niihin pikkupoikiiin ei ollut viaton, vaikka Michael sitÀ vakuuttikin ettÀ olisi normaalia nukkua samassa sÀngyssÀ ym
KÀyttikö isipappa vielÀ hyvÀksi Maikkelia vai tyytyikö vain vÀhÀn "kouluttamaan"??
No ei tarvi ala-arvoisesti pilaa tehdÀ asiasta
On vakava asia kyseessÀ
Kaffebulla kirjoitti:
Halusi nukkua samassa sÀngyssÀ lasten kanssa. Ei kukaan normaali aikuinen mies sellaista halua. Mentiinkö sitten pidemmÀlle, se on toinen kysymys. EhkÀ mentiin, ehkÀ ei.
No en nyt ota kantaa siihen mitÀ juuri hÀn on tehnyt, mutta musta on ihana nukkua lasten kanssa. Omat lapset on jo 10v ja 12v mutta tulevat vielÀkin vÀlillÀ iltaisin viereen nukkumaan. Musta on ihana kuunnella heidÀn kanssa ÀÀnisatuja ja silittÀÀ kunnes nukahtavat, tehtiin tÀtÀ usein kun olivat pienempiÀ. SiinÀ rauhoittuu itsekin. Siihen ne jÀÀvÀt mun sÀnkyyn, itse kömmin viereen yleensÀ myöhemmin kun olen saanut kodin hommat hoidettua. Ei siinÀ mun mielestÀ mitÀÀn ihmeellistÀ ole. Saattavat myös keskellÀ yötÀ tulla mun viereen jos nÀkevÀt painajaisia.
MitÀ Michael Jackson tekee hississÀ??
- Painaa nappulaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tarvi ala-arvoisesti pilaa tehdÀ asiasta
On vakava asia kyseessÀ
MistÀ puhutaan??
MitÀ Michael Jackson tekee talvella??
- VetÀÀ lapsia pulkassa.
MitÀ Michael tekee ylÀmÀessÀ?
-Laittaa pientÀ sisÀÀn.
NÀmÀ jotka muka puhuu Michaelin syyttömyydestÀ varmaan myös uskoo sen ettÀ Vitiligo sai Michaelin ihon vitivalkoiseksi, vaikka on nenÀleikkauksien kanssa selvÀÀ ettÀ Michael halusi vain eroon kaikista mustan ihmisen piirteistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Halusi nukkua samassa sÀngyssÀ lasten kanssa. Ei kukaan normaali aikuinen mies sellaista halua. Mentiinkö sitten pidemmÀlle, se on toinen kysymys. EhkÀ mentiin, ehkÀ ei.
No en nyt ota kantaa siihen mitÀ juuri hÀn on tehnyt, mutta musta on ihana nukkua lasten kanssa. Omat lapset on jo 10v ja 12v mutta tulevat vielÀkin vÀlillÀ iltaisin viereen nukkumaan. Musta on ihana kuunnella heidÀn kanssa ÀÀnisatuja ja silittÀÀ kunnes nukahtavat, tehtiin tÀtÀ usein kun olivat pienempiÀ. SiinÀ rauhoittuu itsekin. Siihen ne jÀÀvÀt mun sÀnkyyn, itse kömmin viereen yleensÀ myöhemmin kun olen saanut kodin hommat hoidettua. Ei siinÀ mun mielestÀ mitÀÀn ihmeellistÀ ole. Saattavat myös keskellÀ yötÀ tulla mun viereen jos nÀkevÀt painajaisia.
Et ymmÀrrÀ eroa omien ja muiden lasten vÀlillÀ?
Aika harva tietÀÀ ettÀ syytteet Michaelia kohtaan nostettiin juuri silloin kun Michael oli mukana tarjouskilvassa Marvelin kaikista oikeuksista ja kun tiedetÀÀn paljonko rahaa Marvel brÀndi on tuottanut kannattaa miettiÀ mikÀ olikaan motiivi kun yhtÀkkiÀ erilaisia syytteitÀ nostettiin samaan aikaan jolloin Michael hÀvisi tietenkin kilpailun oikeuksista... vastassa oli isoja pelureita joilla oli varaa ja motiivit tehdÀ syytteitÀ Michaelia kohtaan
Miksi mulle tuli mieleen Wille Rydman?
Nico Sheikin poika Laakso ja se Oula JÀmsÀstÀ? MikÀ tÀn toisen Nikon sukunimi olikaan. Alan miehiÀ joka tapauksessa, eikÀ ala ole musiikkibisnes.
Michael Jackson ei ollut psykologisesti terve ihminen. HÀnen leikkautti mm. nenÀÀnsÀ niin monta kertaa, ettÀ se lopulta irtosi pÀÀstÀ. Ei terve ihminen nÀin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Michael Jackson ei ollut psykologisesti terve ihminen. HÀnen leikkautti mm. nenÀÀnsÀ niin monta kertaa, ettÀ se lopulta irtosi pÀÀstÀ. Ei terve ihminen nÀin toimi.
Niin. Jos miettii Michaelin elÀmÀÀ ihan lapsuudesta, niin olihan se traumaattinen eikÀ hÀn edes saanut elÀÀ lapsuutta. KyllÀ hÀn oli erilainen kuin mitÀ aikuiset miehet yleensÀ. Paljon hÀn teki hyvÀntekevÀisyyttÀkin. Minusta noissa pedofiliasyytöksissÀ haiskahtaa pitkÀlti rahastaminen, mutta...
Asiaa ei ole todistettu koskaan mutta epÀillÀhÀn saa kaikenlaista.