Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Michael Jackson taisi olla kuin olikin lapsiinkajoaja

Vierailija
04.05.2025 |

"I would never hurt a child đŸ˜„" sanoo hĂ€n pokkana. Nii, koska ei omasta mielestÀÀn satuta. HĂ€iriintynyt paska oli, ja en kyllĂ€ tiedĂ€ miten enÀÀ ikinĂ€ hĂ€nen musiikkiaan voisi kuunnella.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Asiaa ei ole todistettu koskaan mutta epÀillÀhÀn saa kaikenlaista.

Vierailija
22/35 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tietÀÀ ihan varmuudella. Jacksoniin liittyy paljon hĂ€mĂ€riĂ€ juttuja ja hĂ€nellĂ€ oli myös vaikutusvaltaisia vihamiehiĂ€ viihdeteollisuudessa. Myös PrincellĂ€ oli. 

Oli vihamiehiĂ€ tai ei, niin tĂ€mĂ€ on asia joka on todettu faktaksi 

Michaelilla oli traumaattinen lapsuus ja pahoinpitelevÀ isÀ, siitÀ on usein seurauksena pedofilia. Michaelin suhde niihin pikkupoikiiin ei ollut viaton, vaikka Michael sitÀ vakuuttikin ettÀ olisi normaalia nukkua samassa sÀngyssÀ ym

KÀyttikö isipappa vielÀ hyvÀksi Maikkelia vai tyytyikö vain vÀhÀn "kouluttamaan"??

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulkaa. TeidĂ€n keskuudessannekin on ihmisiĂ€, joista ette koskaan uskoisi. 

EnsimmÀinen "uhri" ilmoittautui. Oletko rahaa vailla??

PelkÀÀtkö kiuasta? 

Vierailija
24/35 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tietÀÀ ihan varmuudella. Jacksoniin liittyy paljon hĂ€mĂ€riĂ€ juttuja ja hĂ€nellĂ€ oli myös vaikutusvaltaisia vihamiehiĂ€ viihdeteollisuudessa. Myös PrincellĂ€ oli. 

Michaelilla oli traumaattinen lapsuus ja pahoinpitelevÀ isÀ, siitÀ on usein seurauksena pedofilia. Michaelin suhde niihin pikkupoikiiin ei ollut viaton, vaikka Michael sitÀ vakuuttikin ettÀ olisi normaalia nukkua samassa sÀngyssÀ ym

KÀyttikö isipappa vielÀ hyvÀksi Maikkelia vai tyytyikö vain vÀhÀn "kouluttamaan"??

No ei tarvi ala-arvoisesti pilaa tehdĂ€ asiasta 

On vakava asia kyseessÀ

Vierailija
25/35 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Halusi nukkua samassa sÀngyssÀ lasten kanssa. Ei kukaan normaali aikuinen mies sellaista halua. Mentiinkö sitten pidemmÀlle, se on toinen kysymys. EhkÀ mentiin, ehkÀ ei.

No en nyt ota kantaa siihen mitĂ€ juuri hĂ€n on tehnyt, mutta musta on ihana nukkua lasten kanssa. Omat lapset on jo 10v  ja 12v mutta tulevat vielĂ€kin vĂ€lillĂ€ iltaisin viereen nukkumaan. Musta on ihana kuunnella heidĂ€n kanssa ÀÀnisatuja ja silittÀÀ kunnes nukahtavat, tehtiin tĂ€tĂ€ usein kun olivat pienempiĂ€. SiinĂ€ rauhoittuu itsekin. Siihen ne jÀÀvĂ€t mun sĂ€nkyyn, itse kömmin viereen yleensĂ€ myöhemmin kun olen saanut kodin hommat hoidettua. Ei siinĂ€ mun mielestĂ€ mitÀÀn ihmeellistĂ€ ole. Saattavat myös keskellĂ€ yötĂ€ tulla mun viereen jos nĂ€kevĂ€t painajaisia. 

Vierailija
26/35 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ Michael Jackson tekee hississÀ??

- Painaa nappulaa

Vierailija
27/35 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvi ala-arvoisesti pilaa tehdĂ€ asiasta 

On vakava asia kyseessÀ

MistÀ puhutaan??

Vierailija
28/35 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ Michael Jackson tekee talvella??

- VetÀÀ lapsia pulkassa.

Vierailija
29/35 |
13.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ Michael tekee ylÀmÀessÀ?

-Laittaa pientÀ sisÀÀn.

Vierailija
30/35 |
14.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀmÀ jotka muka puhuu Michaelin syyttömyydestÀ varmaan myös uskoo sen ettÀ Vitiligo sai Michaelin ihon vitivalkoiseksi, vaikka on nenÀleikkauksien kanssa selvÀÀ ettÀ Michael halusi vain eroon kaikista mustan ihmisen piirteistÀ.

Vierailija
31/35 |
29.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Halusi nukkua samassa sÀngyssÀ lasten kanssa. Ei kukaan normaali aikuinen mies sellaista halua. Mentiinkö sitten pidemmÀlle, se on toinen kysymys. EhkÀ mentiin, ehkÀ ei.

No en nyt ota kantaa siihen mitĂ€ juuri hĂ€n on tehnyt, mutta musta on ihana nukkua lasten kanssa. Omat lapset on jo 10v  ja 12v mutta tulevat vielĂ€kin vĂ€lillĂ€ iltaisin viereen nukkumaan. Musta on ihana kuunnella heidĂ€n kanssa ÀÀnisatuja ja silittÀÀ kunnes nukahtavat, tehtiin tĂ€tĂ€ usein kun olivat pienempiĂ€. SiinĂ€ rauhoittuu itsekin. Siihen ne jÀÀvĂ€t mun sĂ€nkyyn, itse kömmin viereen yleensĂ€ myöhemmin kun olen saanut kodin hommat hoidettua. Ei siinĂ€ mun mielestĂ€ mitÀÀn ihmeellistĂ€ ole. Saattavat myös keskellĂ€ yötĂ€ tulla mun viereen jos nĂ€kevĂ€t painajaisia. 

Et ymmÀrrÀ eroa omien ja muiden lasten vÀlillÀ?

Vierailija
32/35 |
29.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika harva tietÀÀ ettĂ€ syytteet Michaelia kohtaan nostettiin juuri silloin kun Michael oli mukana tarjouskilvassa Marvelin kaikista oikeuksista ja kun tiedetÀÀn paljonko rahaa Marvel brĂ€ndi on tuottanut kannattaa miettiĂ€ mikĂ€ olikaan motiivi kun yhtĂ€kkiĂ€ erilaisia syytteitĂ€ nostettiin samaan aikaan jolloin Michael hĂ€visi tietenkin kilpailun oikeuksista... vastassa oli isoja pelureita joilla oli varaa ja motiivit tehdĂ€ syytteitĂ€ Michaelia kohtaan 

Vierailija
33/35 |
29.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi mulle tuli mieleen Wille Rydman?

Nico Sheikin poika Laakso ja se Oula JÀmsÀstÀ? MikÀ tÀn toisen Nikon sukunimi olikaan. Alan miehiÀ joka tapauksessa, eikÀ ala ole musiikkibisnes.

Vierailija
34/35 |
29.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Michael Jackson ei ollut psykologisesti terve ihminen. HÀnen leikkautti mm. nenÀÀnsÀ niin monta kertaa, ettÀ se lopulta irtosi pÀÀstÀ. Ei terve ihminen nÀin toimi.

Vierailija
35/35 |
29.06.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Jackson ei ollut psykologisesti terve ihminen. HÀnen leikkautti mm. nenÀÀnsÀ niin monta kertaa, ettÀ se lopulta irtosi pÀÀstÀ. Ei terve ihminen nÀin toimi.

Niin. Jos miettii Michaelin elÀmÀÀ ihan lapsuudesta, niin olihan se traumaattinen eikÀ hÀn edes saanut elÀÀ lapsuutta. KyllÀ hÀn oli erilainen kuin mitÀ aikuiset miehet yleensÀ. Paljon hÀn teki hyvÀntekevÀisyyttÀkin. Minusta noissa pedofiliasyytöksissÀ haiskahtaa pitkÀlti rahastaminen, mutta...