Epäilen että mun pojalla on tyttöystävä. Vähän pelottava ajatus.
Tavallaan vähän jopa pelottaa, kun on vielä niin nuori 15v.
Laittautuu paljon kauemmin kun lähtee "kavereille" ja hymyilee hölmösti puhelimelleen jos häntä jossakin näkee.
Ei itse myönnä mitään. Olen koittanut sanoa, että se on ok ja meillekin saa tulla, koska eniten pelkään salailua ja pitkin kyliä luuhailua. Ja tietysti toivoisin tapaavani tämän tytön.
Yleensä meillä on ihan avoimet välit. Toivon että vielä joskus tästäkin olisi helpompi puhua.
Onko kokemusta vastaavista tilanteista ja miten saitte asian ratkaistua?
Kommentit (32)
Harrastaa seksiä ja tyttöystävä voi pamahtaa paksuksi ja sinusta tulee mimmi. Siitä se lähtee, anoppius. Onko kivaa päästä haukkumisen kohteeksi sitten? Olisi pelottavaa olla poikien äiti kun on lukenut täällä ketjuja, joissa kammottavat miniät haukkuvat anoppejaan aivan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo sitten jos on jotakin kerrottavaa, eikö niin?
No joo. Olet oikeassa. Jännittää vain, jos hän ei uskalla asiasta mulle kertoa, kun se on niin uusi ja iso. Tätä käytöstä on kuitenkin jatkunut jo pari viikkoa.
Ap
Ei kyse välttämättä ole siitä ettei uskaltaisi, vaan siitä ettei asia ole vielä niin pitkällä että olisi syytä kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä se lähtee, kohta olet anpoopi ja miniäsi valittaa täällä kuinka teet kaiken väärin.
Miksei appi?
Miksei 15-vuotias saa luuhailla kylillä?
Minkä ikäisenä aloittaja alkoi luuhailla kylillä, milloin kerroit tyttöystävästäsi vanhemmillesi?
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa seksiä ja tyttöystävä voi pamahtaa paksuksi ja sinusta tulee mimmi. Siitä se lähtee, anoppius. Onko kivaa päästä haukkumisen kohteeksi sitten? Olisi pelottavaa olla poikien äiti kun on lukenut täällä ketjuja, joissa kammottavat miniät haukkuvat anoppejaan aivan kaikesta.
Aloittajasta tulee mimmi, jos poika luuhaa kylillä eikä ole kotona
?
Melko pitkään meilläkin kesti, ennen kuin poika toi tyttöystävän kotiin näytille. Eikö varmaan olisi tuonut silloinkaan, mutta kollegani tunnisti autoni, joka oli harvinaisen usein hänen naapurissaan. Kerroin pojalle, että voivat hyvin olla välillä meidän ruoissa eikä aina vaan tytön kotona. Ihanan tytön poika toikin näytille ja ensi kesänä pääsen anopiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on pelottava ajatus?
Että pojua karvaperse kutsuu.
Mitä vanhemmat sille asialle voivat, mikä kutsuu mitäkin?
Voi olla ihastus/säätö, ei vielä seurustelukumppani
Pistä pojan isä juttelemaan pojalle kukista ja mehiläisistä.
Ostakaa kortsuja pojalle.
Ja jos teidän pojalla on poikakaveri niin myös liukkaria.
Ryppyreikä tarttee extra liukastetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on pelottava ajatus?
Että pojua karvaperse kutsuu.
Eikö pelota jos tyttöä karvaperse kutsuu?
Pojalla on rietas homostelusuhde itseään huomattavasti vanhemman nahkahomon kanssa. Pojan peppu on kovilla :D