Epäilen että mun pojalla on tyttöystävä. Vähän pelottava ajatus.
Tavallaan vähän jopa pelottaa, kun on vielä niin nuori 15v.
Laittautuu paljon kauemmin kun lähtee "kavereille" ja hymyilee hölmösti puhelimelleen jos häntä jossakin näkee.
Ei itse myönnä mitään. Olen koittanut sanoa, että se on ok ja meillekin saa tulla, koska eniten pelkään salailua ja pitkin kyliä luuhailua. Ja tietysti toivoisin tapaavani tämän tytön.
Yleensä meillä on ihan avoimet välit. Toivon että vielä joskus tästäkin olisi helpompi puhua.
Onko kokemusta vastaavista tilanteista ja miten saitte asian ratkaistua?
Kommentit (32)
Laita lapsi asialle ja yksityisetsivä perään
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo näytille koska se on poikaystävä.
Voisi hän yhtälailla siitäkin mulle kertoa. Epäilen kuitenkin 99% varmasti, että se on tyttö, mutta en toki voi tietää.
Ap
Ei ne nussi varmaan vielä. Minä kyllä Panin jo 15 vuotiaana tyttöystävän kanssa. Jopa lintsattiin koulusta jotta voitiin panna kotonani kun vanhemmat oli töissä.
Kertoo sitten jos on jotakin kerrottavaa, eikö niin?
Voi olla tai sitten ei. Tuossa iässä nyt aletaan muutenkin laittautumaan. Ja kyllä minunkin poika ottaa jotain selfieitä puhelimellaan. Mutta kiva jos on.
Minäkin epäilen, että pojallani on tyttöystävä, asuvat yhdessä ja tuli kutsu heidän häihin. Mitähän tässä tekisi, poika on onneksi 26 vuotias
Siitä se lähtee, kohta olet anpoopi ja miniäsi valittaa täällä kuinka teet kaiken väärin.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo sitten jos on jotakin kerrottavaa, eikö niin?
No joo. Olet oikeassa. Jännittää vain, jos hän ei uskalla asiasta mulle kertoa, kun se on niin uusi ja iso. Tätä käytöstä on kuitenkin jatkunut jo pari viikkoa.
Ap
Pyydä tuomaan näytille. Kyllä 15 -vuotiaat opettelee ihan täysillä seksiä. Joskus on jopa ahkerampaa touhuamista kuin vanhemmilla.
Joku vanhempien ahdistusryhmä kun nuoren seurustelu alkaa? Some?
Vierailija kirjoitti:
Näin, on hienoa ja wokea jos takaa löytyykin ihana poikaystävä.
Ylläripylläri vaan sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi hän yhtälailla siitäkin mulle kertoa. Epäilen kuitenkin 99% varmasti, että se on tyttö, mutta en toki voi tietää.
Ap
Nykyään enää tiedä mitä ne on niin sanottu pakka on sekoitettu ja kaikki on sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on pelottava ajatus?
Että pojua karvaperse kutsuu.
Mitä sitten, sehän on kiva asia, että on löytänyt itselleen tyttö/poikaystävän. Se on ihan normaalia tuossa iässä, ennemmin ihmettelisin, jos ei seuraa olisi. Anna pojan seukata ja jos ei kukista ja mehiläisistä ole aiemmin puhuttu, nyt voisi olla aika muistuttaa, samoin siitä, kuinka tyttöjä/naisia kohdellaan.
Ihan normaalia,että 15v pojalla on tyttöystävä.Anna tilaa.Älä kysele.Poika kyllä kertoo,kun haluaa.
No, mun 15-vuotiaalla on ja saimme tietää tämän kolme viikkoa sitten. On ollut jo useamman kuukauden. Aika iisiä menoa. Tyttö on hyvin tiukasta perheestä ja enimmäkseen näkevät koulussa. Nyt tyttö on alkanut vierailla meillä ja tekevät lähinnä kouluhommia yhdessä. Tavallaan se on sellainen verho, että tehdään koulutöitä yhdessä... Lisäksi käyvät pelaamassa välillä korista yhdessä lähikentällä. Tuntuu olevan aika ujoa menoa. Poikahan ei myönnä, että seurustelevat ja esittää, että tässä vaan kouluhommia tehdään, mutta kuulin kaverinsa äidiltä totuuden. Ei kysellä, ei haluta nolostuttaa. Tyttö vaikuttaa reippaalta ja huumorintajuiselta. Lisäksi tiedän, että on luokan paras oppilas.