Onko ketään joka pitää vaatteiden shoppailusta?
Tänään pitkästä aikaa pakosta sovittamassa vaatteita ja ihan hikinen ja uupunut sen jälkeen. Onneksi löysin mutta tajusin taas kuinka vastenmielistä puuhaa on.
Kommentit (14)
Onhan se raskasta. Tykkään käyttää kauniita vaatteita mutta kyllä niiden hankkiminen käy jo työstä.
Ennen vanhaan kyllä, kun sopivaa vaatetta löytyi helposti. Nykyään tuntuu, että joutuu kiertämään miljoona putiikkia ennenkuin löytää esim. istuvia housuja.
Se on kivaa vain teoriassa. Kaupassa on ehkä pari vaatetta, joita voisi ajatella, mutta sitten kun sovitat, niin ei mitenkään.
Siksi kiertelen kauppoja suhteellisen usein ja ostan, kun tulee eteen. Nimittäin jos jonkin tilaisuuden alla lähdet hakemaan, niin leviää pää ennen kuin vaate löytyy.
Puhumattakaan, miltä sitä aina näyttää pukukopin peilissä... en tykännyt nuorena ja nättinäkään.
Tykkäsin kun olin nuori ja hoikka. Nyt keski-ikäisenä kun on mahaa keetynyt niin en tykkää. On todella harvinaista jos löytyy vaate, joka ei kiristä eikä purista ja on lisäksi tyylikäs ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kaikki naiset rakastaa sitä
Olet varmaan katsonut liikaa telkkaria ja jenkkileffoja. Luultavasti taustalla on misogynia ja halu esittää naiset pinnallisina tuhlureina. Toisaalta taas viihde yrittää aivopestä naiset ajattelemaan, että heillä pitää olla koko ajan uusia vaatteita, jotta kuluttaisimme enemmän.
Tykkäsin vielä 20 vuotta sitten kun ei tarvinnut kuin kävelläkaupungin trendimyymälään ja aina löytyi paljon kaikkea kivaa. Nykyään tarjonta on lähinnä laatikkomaisia halpis t-paitoja ja muuta roskaa. Eikä ne näytä hyvältä kenenkään päällä.
No minulla on ongelma että shoppailen liikaakin vaatteita netistä, niin helppoa eikä tarvitse juosta kaupoissa sovittamassa vaatteita.
Pidän vaatteiden shoppailusta vain, jos on paljon rahaa, paljon aikaa ja kauppa, josta löytyy kaikki haluttu.
Jotain shoppailukierroksia ja hikistä, tuskaista ja turhauttavaa hakemista en jaksa. Enkä sitä, jos välttämättä tarvii jotain ja sen ostamisen takia on talous taas tiukilla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se raskasta. Tykkään käyttää kauniita vaatteita mutta kyllä niiden hankkiminen käy jo työstä.
Etenki jos haluaa niiden vaatteiden olevan laadukkaat materiaalinsa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
No minulla on ongelma että shoppailen liikaakin vaatteita netistä, niin helppoa eikä tarvitse juosta kaupoissa sovittamassa vaatteita.
Sopivatko kaikki netistä tilatut vaatteet? En kyllä tilailisi yhtään kun ei voi sovittaa tai pitäisi palauttaa ja laatuakaan ei voi mitenkään kuvan perusteella tietää.
Joo, minä tykkään.