Minkänimisiä ihastuksia sinulla on ollut elämän varrella?
Aloitan: Ville, Timo, Markus, Mikko, Pasi, Jani. On niitä muitakin kyllä, mutta tuossa joitakin.
Kommentit (21)
Liian monta pettymystä, että olen jo alkanut pelkäämään, että vaikka kovasti haluaisin ihastua ja mahdollsiesti vielä joskus rakastuakin ja löytää ja kohdata oman rakkaani ja erityiseni, jonka kanssa saattaisin edetä parisuhteeseen.
Pelkään, että jos joskus vielä osoittaisikin, että saattaisi olla aidosti ja oikeasti minusta kiinnostunut niin pintaan nosuee omaepäluulosiuuteni ja arkailuni, joka kyselee, että miksi kuvittelisin ja luulsin juuri hänen olevan itsestäni aidosti ja oikeasti kiinnostunut, kun ei ole ollut tähänkään asti.
Se miksi oma kohtalon on ollut ikisinkun kphtalo on asia, jonka perimmäsitä syytä en tiedä. Tuskin siihen en edes on vain yhtä syytä; kuullostaa ainakin työsältä vain sanoa, että kun on ja on ollut aina niin huono tuuri. - Jos se nyt on oikeastaan huono tuuri, että on joutunut olemaan aina sinkkuna; jokuhan vosii sana, että se on suuri onni ja ihanuus kun voi olla ja elää aina sinkkuna. - No. Olen minäkin sen verran oppinut ja tiedostanut, että parempi se onkin elää sinkkuna kuin kovin tylsässää ja ikävässä parisuhteessa mutta tällaisen ääriesimerkistä muistuttaminen taas tuntuu vähän tylsältä kun sitä mielessään kuitenkin haluais tuntea. että suurin osa parisuhteista on tai olsi enemmän myönteisiä jkuin kovin kielteisiä.
Mutta sen olen ainakin oppinut ja tiedostanut, että elämäänsäei kannata pelkästään parisuhdekumppnain varaan laskea; hän olkoon elooni vain bonus joka toivon mukaan kuten minäkin hänelle tosin ja antaisin vain lisäarvoa kuin jokin sellainen, jota ilman eloni tai elomme olisivat korkeintaan puolinaisia ja merkittävästi arvottomampia.
Jussi ,Ami , Jaskan kanssa menin naimisiin, Hakan.
Saku, Kalle, Aleksi, Aki, Markus, Kari, Toni, Jukka, Ismo, Ulla ja Seppo
Johanna, Liisa, Diina, Laura, Maryam, Sheila, Marta
👋 Pidän periaatteestani kiinni.
Ei nimiä. Ei edes ekoja vokaaleja.
Eikä konsonanttejakaan. 😄
Vierailija kirjoitti:
Oikea nyrkki, vasen nyrkki.
Kyllikkihän se.
Oliko se nimi Dave Liebkind. Ringo Star.
Marion. Sauli, Sauli, joka valitettavasti menehtyi, upea ääni tangokuningas.
Ajattelin musiikki-ihastuksia. Koulussa tietysti ja vaklattiin, se oli hauskaa ja sallittua.
Jari, Jussi, Tomi, Mika. Aika tavallisia nimiä oli aikoinaan. Ei olisi kannattanut.
Melko erikoinen etten kerro. Alkaa J
Vierailija kirjoitti:
Poika nimeltä Päivi.
Minä inhosin aina tuota rallatusta jossa nimeni mainittiin.
Oikea nyrkki, vasen nyrkki.