Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On toukokuu. Missä aurinko ja lämpö?

Vierailija
03.05.2025 |

Mua masentaa tää keli. Koko talven odottanut lämpöä ja aurinkoa. Ja tiedän kyllä, että tämä on turhaa valitusta, mutta kun se ihan oikeasti harmittaa ihan sikana!!

Ja tiedoksi vielä, että mulla on elämässä ihan oikeitakin, isoja ongelmia.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aurinko ja lämpö sieltä pikkuhiljaa tulee. Kesällä ehditään valittaa jo tukalasta helteestä.

Mä en ole koskaan valittanut helteistä. Suomessa ei ole vielä ollut ikinä niin lämmin niin pitkään, että olisi ollut tarvetta valittaa.

Mikäs siinä jos ei tarvitse raskasta työtä tehdä ja kotona on ilmalämpöpumppu ja ei ole sairauksia joita helle uuvuttaa.

Ei mulla ole mitään ilmalämpöpumppua. Ja tiedoksesi vaan, että on sairauksia, joille kylmyys ja koleus on pahasta. Sulle on täällä 9 hyvää kuukautta. Mulle tuurilla vain 3. Sulla ei ole mitään syytö valittaa.

En mä nyt valitakkaa vaan sitten kesällä kun tukalan kuuma.

Vierailija
42/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin on liian kylmää ja kohta on liian kuumaa. Ja valitetaan yhdessä. Ja eilen kun satoi oli kastematoja niin paljon että oli vaikea kävellä jalkakäytävällä.

suomi on elinkelvoton maa. Ihmisen kroppaa ei ole luotu siihen että on valoa 24 tuntia tai sitä ei ole 24 tuntia tai on -30 astetta pakkasta ja 6 kuukauden päästä +30. Aivan liian isot ääripäät.

Minne ajattelit muuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tämä viileä aika. Nautin.🤗

Kesällä sitten kärsitään parisen kuukautta.

Vierailija
44/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesä oli ainakin liian kuuma. Toivottavasti kerrankin on normaali kesä eikä mikään +30.

Vierailija
45/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kuumaan voi varautua 10kk mut ei näytä onnistuvan

Vierailija
46/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa normaali kesä, eikä mikään yltiökuuma. Silloin kesästä voisi nauttiakin.

Vierailija
47/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vappu, ja muutenkin toukokuun alkupuoli on kylmää ja harmaata. Kuun puolenvälin paikkeilla on usein sää muuttunut täydeksi kesäksi, ja pysyy hienona ja aurinkoisena pitkään. 

Vierailija
48/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesä oli ainakin liian kuuma. Toivottavasti kerrankin on normaali kesä eikä mikään +30.

Ai? Ehkä jossain päin sitten oli niin. Mun mielestä viime kesänä ei ollut oikein missään vaiheessa kunnolla lämmintä ja aurinkoista. 

Vierailija
49/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein vappu, ja muutenkin toukokuun alkupuoli on kylmää ja harmaata. Kuun puolenvälin paikkeilla on usein sää muuttunut täydeksi kesäksi, ja pysyy hienona ja aurinkoisena pitkään. 

Toivottavasti näin käy nytkin. En jaksais noita toppatakkeja ja villahousuja enää.

Vierailija
50/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? Ehkä jossain päin sitten oli niin. Mun mielestä viime kesänä ei ollut oikein missään vaiheessa kunnolla lämmintä ja aurinkoista. 

Tuusulassa oli. 

Vierailija
51/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, osassa satoi jatkuvasti ja sitten taas osassa maata tehtiin hellepäivien ennätys :) Asut ilmeisesti lännen suunnassa rannikolla ?

Vierailija
52/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan jäätiköt sula, vaikka hihulit niin väittääkin.

Vierailija
53/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jussiksi.

Vierailija
54/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥶

Vierailija
55/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauha talvi tietää aina kylmää kesää.

Vierailija
56/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos alkaa sitten kun tulee lämpimät kelit. Nyt uutiset ei kirjoittele mitään siitä kuinka lämmintä suomessa on ja se on ilmastonmuutoksen syy. 

Edelleen persuille muistutukseksi, että sää ja ilmasto ovat eri asioita.

Päteekö se myös silloin kun sattuu olemaan kylmää ?

Vierailija
57/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti näin käy nytkin. En jaksais noita toppatakkeja ja villahousuja enää.

Eiköhän! Juhannukseksi sitten varmaan taas tulee viileää ja sateista tai puolipilvistä.

Vierailija
58/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu ei ole edelleenkään kesäkuukaisi vaan kevään viimeinen kuukausi. Kesä alkaa kesäkuussa.

Vierailija
59/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toukokuu ei ole edelleenkään kesäkuukaisi vaan kevään viimeinen kuukausi. Kesä alkaa kesäkuussa.

Kesä alkaa kesäkuussa ja loppuu elokuussa.

Vierailija
60/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä päästään auringossa +20 asteeseen. Ennusteessa +18 Länsi-Suomeen. 🤗

Muuten, Suomen keskilämpötilat vastaavat Alaskaa! Siinä sitä on ihmettelemistä.

Jos kesä jää kokonaisuudessaan kylmäksi, myyn mökin ja lähden heti lämpimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi