On toukokuu. Missä aurinko ja lämpö?
Mua masentaa tää keli. Koko talven odottanut lämpöä ja aurinkoa. Ja tiedän kyllä, että tämä on turhaa valitusta, mutta kun se ihan oikeasti harmittaa ihan sikana!!
Ja tiedoksi vielä, että mulla on elämässä ihan oikeitakin, isoja ongelmia.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin on liian kylmää ja kohta on liian kuumaa. Ja valitetaan yhdessä. Ja eilen kun satoi oli kastematoja niin paljon että oli vaikea kävellä jalkakäytävällä.
suomi on elinkelvoton maa. Ihmisen kroppaa ei ole luotu siihen että on valoa 24 tuntia tai sitä ei ole 24 tuntia tai on -30 astetta pakkasta ja 6 kuukauden päästä +30. Aivan liian isot ääripäät.
Minne ajattelit muuttaa?
Ihanaa tämä viileä aika. Nautin.🤗
Kesällä sitten kärsitään parisen kuukautta.
Viime kesä oli ainakin liian kuuma. Toivottavasti kerrankin on normaali kesä eikä mikään +30.
Siihen kuumaan voi varautua 10kk mut ei näytä onnistuvan
Oispa normaali kesä, eikä mikään yltiökuuma. Silloin kesästä voisi nauttiakin.
Usein vappu, ja muutenkin toukokuun alkupuoli on kylmää ja harmaata. Kuun puolenvälin paikkeilla on usein sää muuttunut täydeksi kesäksi, ja pysyy hienona ja aurinkoisena pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Viime kesä oli ainakin liian kuuma. Toivottavasti kerrankin on normaali kesä eikä mikään +30.
Ai? Ehkä jossain päin sitten oli niin. Mun mielestä viime kesänä ei ollut oikein missään vaiheessa kunnolla lämmintä ja aurinkoista.
Vierailija kirjoitti:
Usein vappu, ja muutenkin toukokuun alkupuoli on kylmää ja harmaata. Kuun puolenvälin paikkeilla on usein sää muuttunut täydeksi kesäksi, ja pysyy hienona ja aurinkoisena pitkään.
Toivottavasti näin käy nytkin. En jaksais noita toppatakkeja ja villahousuja enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Ehkä jossain päin sitten oli niin. Mun mielestä viime kesänä ei ollut oikein missään vaiheessa kunnolla lämmintä ja aurinkoista.
Tuusulassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, osassa satoi jatkuvasti ja sitten taas osassa maata tehtiin hellepäivien ennätys :) Asut ilmeisesti lännen suunnassa rannikolla ?
No ei ainakaan jäätiköt sula, vaikka hihulit niin väittääkin.
Lauha talvi tietää aina kylmää kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos alkaa sitten kun tulee lämpimät kelit. Nyt uutiset ei kirjoittele mitään siitä kuinka lämmintä suomessa on ja se on ilmastonmuutoksen syy.
Edelleen persuille muistutukseksi, että sää ja ilmasto ovat eri asioita.
Päteekö se myös silloin kun sattuu olemaan kylmää ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näin käy nytkin. En jaksais noita toppatakkeja ja villahousuja enää.
Eiköhän! Juhannukseksi sitten varmaan taas tulee viileää ja sateista tai puolipilvistä.
Toukokuu ei ole edelleenkään kesäkuukaisi vaan kevään viimeinen kuukausi. Kesä alkaa kesäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Toukokuu ei ole edelleenkään kesäkuukaisi vaan kevään viimeinen kuukausi. Kesä alkaa kesäkuussa.
Kesä alkaa kesäkuussa ja loppuu elokuussa.
Äitienpäivänä päästään auringossa +20 asteeseen. Ennusteessa +18 Länsi-Suomeen. 🤗
Muuten, Suomen keskilämpötilat vastaavat Alaskaa! Siinä sitä on ihmettelemistä.
Jos kesä jää kokonaisuudessaan kylmäksi, myyn mökin ja lähden heti lämpimään.
En mä nyt valitakkaa vaan sitten kesällä kun tukalan kuuma.