Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On toukokuu. Missä aurinko ja lämpö?

Vierailija
03.05.2025 |

Mua masentaa tää keli. Koko talven odottanut lämpöä ja aurinkoa. Ja tiedän kyllä, että tämä on turhaa valitusta, mutta kun se ihan oikeasti harmittaa ihan sikana!!

Ja tiedoksi vielä, että mulla on elämässä ihan oikeitakin, isoja ongelmia.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toukokuu ei ole kesäkuukausi. Helsingissäkin on satanut lunta toukokuussa monena vuotena.

suomessa on talvikuukausia 9.

Vierailija
22/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kaipaan jo lämpöä. Koko talven olen palellut. Meillä on sisällä ollut jäätävän kylmää. Eivät lämmitä tässä talossa yhtään ylimääräistä. Nytkin on kylmä sisällä.

Aurinkokin on ihan kiva mutta voi kun tulisi se lämpö jo myöskin. Olen talvivaatteisiin jo niin kyllästynyt.

Kiva kuulla, että on muita jotka myös odottaa malttamattomana :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aurinko ja lämpö sieltä pikkuhiljaa tulee. Kesällä ehditään valittaa jo tukalasta helteestä.

Mä en ole koskaan valittanut helteistä. Suomessa ei ole vielä ollut ikinä niin lämmin niin pitkään, että olisi ollut tarvetta valittaa.

Vierailija
24/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lauhan talven jälkeen on kolea kesä. Me ollaan Suomessa. Täällä kesä voi olla ihan mitä vaan. Onhan tässä ollut jo monta lämmintä kesää peräkkäin niin en ihmettele jos välillä tulee kylmempi kesä.

Vierailija
25/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiseksi ennustettu ylimillään +6 astetta "lämmintä". Kyllä masentaa. Jos olis mahdollista rahallisesti, lähtisin äkkilähdöllä etelän lämpöön. 

Mulla sama tilanne. Ei mahdollista lähteä lämpimään edes talvella.

ap

Vierailija
26/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toukokuu on kesäloma kuukausi. Nyt ihmiset viettää kesälomia.

Joo mutta ei ole kesäkuukausi. Syyskuussakin vietetään kesälomaa, eikä se ole kesäkuukausi.

Vierailija
27/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päälle ja ulos ruikuttamaan. Saa aivotkin happea. Ihan hyvä sää toukokuun kolmanneksi päiväksi, huhtikuu oli epänormaalin lämmin. Toivottavasti ei vielä helteet tule, ei ne kuulu toukokuiseen luontoon. 

Vierailija
28/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin on liian kylmää ja kohta on liian kuumaa. Ja valitetaan yhdessä. Ja eilen kun satoi oli kastematoja niin paljon että oli vaikea kävellä jalkakäytävällä.

Vierailija
29/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä helteet alkoi toukokuun puolivälissä ja loppui syyskuun puolivälin kieppeillä. Neljä kuukautta yhtä helvettiä, ei yhtään armoa. Hyvä vaan kun on tällainen sopiva ilma.

Vierailija
30/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiseksi ennustettu ylimillään +6 astetta "lämmintä". Kyllä masentaa. Jos olis mahdollista rahallisesti, lähtisin äkkilähdöllä etelän lämpöön. 

voisi tehdä lain missä tuetaan taloudellisesti heitä jotka kärsii kylmästä.

Tämä. Äänestäisin tätä ehdottanutta puoluetta heti. Ja puoluetta, joka vaatisi alimman sallitun sisälämpötilan 23 asteeseen.

Vierailija
31/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aurinko ja lämpö sieltä pikkuhiljaa tulee. Kesällä ehditään valittaa jo tukalasta helteestä.

Mä en ole koskaan valittanut helteistä. Suomessa ei ole vielä ollut ikinä niin lämmin niin pitkään, että olisi ollut tarvetta valittaa.

Mikäs siinä jos ei tarvitse raskasta työtä tehdä ja kotona on ilmalämpöpumppu ja ei ole sairauksia joita helle uuvuttaa.

Vierailija
32/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lauhan talven jälkeen on kolea kesä. Me ollaan Suomessa. Täällä kesä voi olla ihan mitä vaan. Onhan tässä ollut jo monta lämmintä kesää peräkkäin niin en ihmettele jos välillä tulee kylmempi kesä.

Se olisi ihanaa. Voisin pitkästä aikaa nauttia kesästä ja ulkonaolosta. Jos ei olisi kuin kuiviin kierretty rätti syksyn tullessa. 

Vierailija
33/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin on liian kylmää ja kohta on liian kuumaa. Ja valitetaan yhdessä. Ja eilen kun satoi oli kastematoja niin paljon että oli vaikea kävellä jalkakäytävällä.

suomi on elinkelvoton maa. Ihmisen kroppaa ei ole luotu siihen että on valoa 24 tuntia tai sitä ei ole 24 tuntia tai on -30 astetta pakkasta ja 6 kuukauden päästä +30. Aivan liian isot ääripäät.

Vierailija
34/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä helteet alkoi toukokuun puolivälissä ja loppui syyskuun puolivälin kieppeillä. Neljä kuukautta yhtä helvettiä, ei yhtään armoa. Hyvä vaan kun on tällainen sopiva ilma.

Ja sun kämpässä mukavat 25 astetta ympäri vuoden.

Vierailija
35/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos ei tarvitse raskasta työtä tehdä ja kotona on ilmalämpöpumppu ja ei ole sairauksia joita helle uuvuttaa.

liukas jää tappaa enemmän.

Vierailija
36/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään ilmalämpöpumppua. Ja tiedoksesi vaan, että on sairauksia, joille kylmyys ja koleus on pahasta. Sulle on täällä 9 hyvää kuukautta. Mulle tuurilla vain 3. Sulla ei ole mitään syytö valittaa.

Vierailija
37/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat oli.

Vierailija
38/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suomi on elinkelvoton maa. Ihmisen kroppaa ei ole luotu siihen että on valoa 24 tuntia tai sitä ei ole 24 tuntia tai on -30 astetta pakkasta ja 6 kuukauden päästä +30. Aivan liian isot ääripäät.

Jep. Olin eilen ulkona ja ajattelin, että tämä maa on ihan kuin joku Grönlanti. Yhtä kylmä ilmasto ja yhtä ankea ihmisille. Itsemurhaluvut on siellä kuulemma myöskin suuret.

Vierailija
39/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos alkaa sitten kun tulee lämpimät kelit. Nyt uutiset ei kirjoittele mitään siitä kuinka lämmintä suomessa on ja se on ilmastonmuutoksen syy. 

Edelleen persuille muistutukseksi, että sää ja ilmasto ovat eri asioita.

Vierailija
40/88 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, aamupäivällä kans mietin, että kesä olisi kiva ylläri, kun tolle 8v:lle piti kaapista kaivaa taas toppapukua ja kurahousuja ja muita arktisen ilmaston varusteita. Etelä-Suomessa kuitenkin ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi