Mitä mieltä olette? Mitä Musiikkia tuputetaan tuleville vanhuksille?
Olin muutama vuosi sitten reissussa jossain itä-suomen torilla ja sinne oli kärrätty mummoja ja vaareja laulamaan "sinisiä punaisia ruusunkukkia".
Sanoin serkulleni siinä kahvitellessa jotain "edgya" tyyliin: "mut saa tappaa, ennenkuin tollaseen kärrätään". Olin/olen siis henkeen ja vereen rock/heavy ihminen. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Ikää jo plus 40v. Jos tässä saa vanhaksi elää niin lauleskellaankohan mekin sitten jotain typeriä lauluja? Tai laulatetaanko meillä oikeammin?.Ei voi olla kaikilla vanhuksilla sama musiikkimaku millään. Eihän?
Kommentit (23)
Että eivät ole kaikki tietoisia minkälaisista musiikista he pitävät.
40-luvun lopussa ja 50-luvun alussa on paljon eläkeläisiä jotka todellakin kuuntelevat 60-70 luvun musiikkia.
Miksi pitäisi kuunnella tulevaa kun mulla ,löytyy 30-40-50-60-70-80 luvun biisejä tuhansia kappaleita se riittää mulle,laitetaanko Glenn Milleriä soimaan?
Niin ja siis istuttiin siinä torilla kahvilla pidemmän aikaa ja toinen toistaan surkeampia biisejä tuli peräjälkeen.
Teki mieli huutaa:"soittakaa paranoid". Ehkä olen sitten vanhuksena sitä huutamassa tms. ;)
Ap