Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilttinä miehenä olen saanut naisen.

Vierailija
03.05.2025 |

Mitä ihme juttuja lehdissä on ettei kiltit miehet saa naista. Ovatko ne edes yrittäneet saada naista vaan mariseeko ne vaan netissä ettei naiset tule kotoa hakemaan. Minä olen baareissa käynyt nuorempana paljon ja sain yhden yön juttuja ja olen löytänyt sen jälkeen tyttöystävän. Pitää itse tehdä asialle jotain ja mennä sinne missä naisia voi tavata ja sitten niille pitää mennä puhumaan koska naiset ei tule miehelle puhumaan joten miehen tehtävä aloite.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internet: ei ole mahdollista

Vierailija
2/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Näissä uutisissa sekoittuu usein heikko paha ja vahva kiltti. 

En ole minkään näköinen eikä itsetuntoni ole kaksinen. Olen kuitenkin ystävällinen, seurallinen ja hyvän puolella. Olin itsekin yllättynyt nuorempana kun ihan mukavat naiset saattoivat suostua....ja joskus jopa tarjoutua mukaan. Nyt takana 22 vuotta onnellista parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstoilla, kuten tinderissä, kilttimieget eivät pääse esille. Vain pieni osa miehistä saa suurimman osan naisten huomiosta. Ulkonäkö vaikuttanee tähän. Tosielämän tilanteissa kilttimiehet pärjäävät siinä missä jännämiehetkin, kunhan ei ole liian introvertti.

Vierailija
4/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa yhdenyönjuttuja ei ole ihan kiltti. Sopimalla seukkauksen oikean kanssa, tietysti voi olla kiltti.

Vierailija
5/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kovin ihastunut kilttiin ja lempeään mieheen. Ne oikeasti kiltit ja muita kunnioittavat eivät ulisee katkeruuttaan missään.

Vierailija
6/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kiltti mies.

Vierailija
7/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali kiltti. En huuda enkä räyhää. Osaan käyttäytyä ja humalassa olen normaali hiljainen mies. Silti olen seurustellut lähes koko ikäni.

Vierailija
8/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itse kiltin miehen ihan randomisti kotibileistä kakkospäivänä.

Vierailija
9/9 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileistä tai baarista se kumppani löytyy. Ne jotka ei löydä niin eivät ole edes alotteita tehnyt koskaan.