Miellän avoliitossa elävät sinkuiksi
Itse olen naimisissa ja minusta avoliitossa elävät ovat sinkkuja. Minulla on välillä sivusuhteita ja niiihin kelpuutan ainoastaan sinkut tai sitten avosuhteessa olevat. Naimisissa oleviin en koske.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet vaan kateellinen. Surullista."
"Usko mitä haluat, reppana."
Tuollaisia ulostuloja suoltavako pitäisi uskoa joksikin "akateemiseksi" paremmalta asuinalueelta? Sori vaan mutta kielenkäyttösi perusteella en usko sinua edes täysi-ikäiseksi.
No se on sinun oma asiasi. Älä turhaan häpeä alaluokkaista taustaasi.ap
Ihan miten vaan satusetä.
Olen nainen.
ap
Arvaa uskonko sinun valheitasi? No en usko. Voit satuilla niin paljon kuin haluat mutta sillä ei tosiaan ole mitään merkitystä mihinkään suuntaan. Haaskaat vain omaa aikaasi.
Ap, voit aivan rauhassa mieltää ihan mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole siinä asemassa että hänen mielteillään olisi jotain merkitystä.
Olen akateeminen omistusasuja Helsingistä. Asumtolaina jo maksettu, muuten. Entäs sinulla, oletko jostain työläisperheestä?
ap
Kyllä, isä oli sinikaulusväkeä, äiti kotirouva. En muuten usko että olet mikään "akateeminen" koska akateemisen loppututkinnon suorittaneet eivät käytä tuota sanaa, se on vain mammapalstan jankuttajien sanastoa.
Minun isäni väitteli Hgin yliopistosta fysiikasta, äitini Kauppakorkeasta johtamisesta. Usko mitä haluat, reppana.
ap
Sinulla on selvästi paha olla. Siihen auttaa paremmin itsestä huolehtiminen, kuin toisten kiusaaminen.
En kai minä sinua kiusannut? Olet varmasti saanut itsellesi korkeakoulututkinnon vanhempiasi paremmin tienaavien verorahoilla. Ole kiitollinen, hyvä ihminen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet vaan kateellinen. Surullista."
"Usko mitä haluat, reppana."
Tuollaisia ulostuloja suoltavako pitäisi uskoa joksikin "akateemiseksi" paremmalta asuinalueelta? Sori vaan mutta kielenkäyttösi perusteella en usko sinua edes täysi-ikäiseksi.
No se on sinun oma asiasi. Älä turhaan häpeä alaluokkaista taustaasi.ap
Ihan miten vaan satusetä.
Olen nainen.
ap
Ihan miten vaan satutäti.
Kyllä joillakin ihmisillä on myös koulutetut vanhemmat, uskokaa tai älkää. Ei kannata turhaan hävetä työväeluokksista taustaa, vaikka se aina olemuksesta ja käytöksestä välittyykin :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joillakin ihmisillä on myös koulutetut vanhemmat, uskokaa tai älkää. Ei kannata turhaan hävetä työväeluokksista taustaa, vaikka se aina olemuksesta ja käytöksestä välittyykin :)
Ap
Jankuta trolli jankuta. Sori vaan mutta tämä oli nyt 0/5 ja paskainen nauru päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen omistusasuja Helsingistä. Asumtolaina jo maksettu, muuten. Entäs sinulla, oletko jostain työläisperheestä?
ap
Daiju luuserin paska sä olet
Vierailija kirjoitti:
Jankuta trolli jankuta. Sori vaan mutta tämä oli nyt 0/5 ja paskainen nauru päälle.
Itsehän sinä jankutat sitä sun trollia koko ajan. Ei ole minun vikani, että asut neukkukuutiossa ja isäsi oli bussikuski.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Se on yksinomaan sinun ongelmasi.
Ei ongelma, vaan ratkaisu. Avosuhteessa olevat eivät ole sitoutuneita kumppaniinsa, joten heiltä saa helposti.
ap
Mutta sinä olet naimisissa ja sinulta saa helposti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelma, vaan ratkaisu. Avosuhteessa olevat eivät ole sitoutuneita kumppaniinsa, joten heiltä saa helposti.
ap
Olen naimisissa. Minulta ei saa helposti. Monilta miehiltä kyllä saa helposti.
ao
Vierailija kirjoitti:
He itse eivät miellä.
Mutta muut mieltävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ao
Miehiltä saa helposti olivat he sitten naimisissa tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Sinä se aina jaksat nostaa ketjuja 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ao
Aika löyhässä tuo sinun pillusi kuulostaa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ao
Aika löyhässä tuo sinun pillusi kuulostaa olevan.
Toiveajattelua. Haluat kokea niin, koska olet puutteessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Daiju luuserin paska sä olet
Onko sulla vielä paljon asuntolainaa jäljellä?
ap
Aloittajan sairas huumori. Hän pettää puolisoaan . Hän pettää puolisoaan. Pettää puolisoaan.