En ole kuunnellut Bara bada bastua
Yritin yhden kerran mutta en vaan pystynyt! Muutama sekuntti riitti.
Kommentit (23)
Minä kuuntelin 2 kertaa ja ekalla kerralla olin niin yllättynyt että oli kuunneltava uudestaan, että ehdin tajuta kaikki biisin vivahteet. Tykkäsin,
Minä olen kuunnellut ja katsonut sen kerran ,ei hassumpi biisi ,menee varmasti pitkälle Euroviisuissa.
Ei ole mikään mieleenpainuva biisi. Ärsyttävä rallatus.
Kuuntelin ja katsoin pari kertaa. Ei mielestäni aineksia voittoon. Vaan.pianhan se saadaan tietää.
Ei kannatakaan kuunnella, jos ei halua, että se jää päähän soimaan jatkuvasti. Jopa ABBAn Björn sanoi sitä korvamadoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään mieleenpainuva biisi. Ärsyttävä rallatus.
Joo kyllä se Rock Hallelujaaaaaaaaaaa,muistuu mieleen vielä sadan vuodenkin päästä,tulevat sukupolvet kuuntelevat sitä.
Bastuut ja Erikan perse on jo nähty. Aivan sama viisuille, kun ei mitään katsottavaa. Irwin osasi hommansa Syksyn sävelessä: "En ole humalassa, minähän pystyn puhumaan." Viimeisellä minuutilla "Ai Ai kun nuori ois" tipahti kakkos sijalle.
Mulla ollu n. kuukauden korvamatona. Yöllä heräsin niin heti alkoi soimaan.
Olen kuullut ihmisten laulavan kertosäettä. Kuulosti riittävän yksinkertaiselta.
En ole minäkään koskaan kuullut. Aika jännää.
Vierailija kirjoitti:
Järjettömän kiinnostavaa, kiitos kun jaoit, AP!
Ole hyvä. Israelin biisi on paras.
Ap
En o kuunnellu. Ei kiinnosta, ei sitten yhtään.
Mä kuulin autoradiossa. Oli niin kammottavaa renkutusta ja saman lauseen hokemista, että oli pakko kääntää kanavaa.
Toivottavasti KAJ pärjää, etteivät ruotsalaiset pety. Moniko suomalainen olisi äänestänyt ruotsalaista bändiä, esim. jotain meän kielellä laulavaa.
En minäkään, en sen puoleen ole kuunnellut mitään muutakaan tämän vuoden viisurallatusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti KAJ pärjää, etteivät ruotsalaiset pety. Moniko suomalainen olisi äänestänyt ruotsalaista bändiä, esim. jotain meän kielellä laulavaa.
Toivon että KAJ voittaa, mikä sen hienompaa että Ruotsi järjestäisi seuraavat kisat eikä meidän Yle ! Ajatelkaa nyt kustannuksia, niistähän aina valitetaan. KAJ on jo nyt voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että KAJ voittaa, mikä sen hienompaa että Ruotsi järjestäisi seuraavat kisat eikä meidän Yle ! Ajatelkaa nyt kustannuksia, niistähän aina valitetaan. KAJ on jo nyt voittaja.
Meidän paras tsäänssi voittoon on KAJ tai siis sen lähemmäs ei Suomi voittoa pääse kuin miten hyvin Ruotsi pärjää. Erika tulee pärjäämään huonommin ja todennäköisesti melko selkeästikin huonommin.
Järjettömän kiinnostavaa, kiitos kun jaoit, AP!