Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaisa Juuson on kannettava vastuu

Vierailija
03.05.2025 |

...alaisensa sanomisista tämän haukkuessa törkeästi vähäosaisia. 

Jos on Juusolla vähänkään oikeustajua ja moraalia enää jäljellä, niin haukkujalle on annettava potkut. Ei julkisin verovaroin palkattu avustaja voi toimia miten sattuu!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että joku sanoi ääneen sen, mitä kaikki, joiden selkänahasta lơisiminen revitään, ajattelevat.

Huomioikaa kouhkaamisessanne, että ministerin avustaja on aikuinen ihminen, joka itse vastaa sanomisistaan. Juuso ei ole noin sanonut ja siitä on turha syyttää Perussuomalaisia tai ministeriä.

Suomessa on irtisanomissuoja, joka koskee myös ministerin avustajia. Pitää perseillä aika tehokkaasti että olisi potkujen aihe. Miettikääpä jos itse saisitte potkut siitä, mitä nimimerkin takaa huutelette.

Avustajalla oli sentään cojonesit sanoa omalla nimellään.

Siis se irtisanomissuoja, joka on kohta poistumassa? Tarkemmin ajatellen potkulaki tarjoaa myös pieniä valonpilkahduksia. Tuokin herra voisi mennä kokeilemaan onneaan ihan avoimille markkinoille.

Ihan vinkiksi: Suurin osa ihmisistä ei ajattele, että törkyjuttujen kirjoittelu nettiin omal

Loistavasti kommentoitu.

Vierailija
42/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että joku sanoi ääneen sen, mitä kaikki, joiden selkänahasta lơisiminen revitään, ajattelevat.

Huomioikaa kouhkaamisessanne, että ministerin avustaja on aikuinen ihminen, joka itse vastaa sanomisistaan. Juuso ei ole noin sanonut ja siitä on turha syyttää Perussuomalaisia tai ministeriä.

Suomessa on irtisanomissuoja, joka koskee myös ministerin avustajia. Pitää perseillä aika tehokkaasti että olisi potkujen aihe. Miettikääpä jos itse saisitte potkut siitä, mitä nimimerkin takaa huutelette.

Avustajalla oli sentään cojonesit sanoa omalla nimellään.

-

Eli nykyään typeryyksien päästäminen suustaan on ok, ja suunsa kiinni pitäminen ei ole vaihtoehto?! 

Ja toisekseen ihmiset jotka ei ymmärrä kapitalismia ja poliittisia päätösten vaikutuksia, johtavat tätä maata . Ja siltähän tämä just näyttääkin!

Tai edes välittävät... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuson pitäisi sanoa kyseiselle tyypille, että tämä oli tässä, en halua avustajaa, joka puhuu tuollaisia.

Mutta ei, taisi avustaja vain sanoa ääneen sen, mitä mieltä persut on mieltä työttömistä. Ja niin vain ollaan mukamas köyhien  asialla, juu.

Huutelihan Purrakin , että menkää töihin! 

Tätä mieltä persut on, mutta osaavat peitellä mielipidettään parhaansa mukaan, mutta sitten välillä jostain purskahtaa ilmoille tätä kuraa.

Tosin, nyt ei kukaan edes selittele tapahtunutta.

Rasismin kanssa pelaavat samaa peliä. Eivät oikeasti ole muuttaneet kantaansa.

Vierailija
44/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuson avustaja on oikeassa. Köyhät notkuu kotona vaikka töitä olisi. Olen tarjonnut töitä työttömille mutta eivät halua töitä. Kaveri pyysi rahaa lainaksi 100 ja pyysin sitä töihin niin ei kuulemma jaksanut vaikka olisin maksanut 10 euroa tunti. Olisi ollut sorakasa jota olisi pitänyt ojaan lapioida ihan helppoa hommaa mutta ei työ kiinnostanut. Itse olen kaikenlaista hommaa tehnyt ja myös lapiohommia. Laiskuus on köyhyyden syy.

Vierailija
45/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha toivo. Juuso ei kanna muutenkaan yhtään mistään vastuuta ja Orpo on taas yllättynyt tästä ulostulosta.

Eiköhän Juuso taas mene sairaslomalle

Yskää ja selkäkipua.

Vierailija
46/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mikä tyyppi.

Vierailija
47/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuson avustaja on oikeassa. Köyhät notkuu kotona vaikka töitä olisi. Olen tarjonnut töitä työttömille mutta eivät halua töitä. Kaveri pyysi rahaa lainaksi 100 ja pyysin sitä töihin niin ei kuulemma jaksanut vaikka olisin maksanut 10 euroa tunti. Olisi ollut sorakasa jota olisi pitänyt ojaan lapioida ihan helppoa hommaa mutta ei työ kiinnostanut. Itse olen kaikenlaista hommaa tehnyt ja myös lapiohommia. Laiskuus on köyhyyden syy.

Minkä alan töitä olet tarjonnut? Uskot siis, että kaikki työttömät ovat samalla alalla töissä ja sopivat saman alan töihin?

Vierailija
48/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perssuolinkaisilla se kannatuksen romahtaminen aiheuttaa noita huomionhakuisia ulostuloja.

Vierailija
49/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkäporukan trumputtava räkäpuolue.

Vierailija
50/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranki-Juuso ja avustaja voisivat mennä vaihteeksi töihin.

Vierailija
51/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vasemmisto tee tästä taas välikysymystä.

Vierailija
52/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan töitä olet tarjonnut? Uskot siis, että kaikki työttömät ovat samalla alalla töissä ja sopivat saman alan töihin?

Jokainen osaa lapioo käyttää. Olen tarjonnut myös kuljetus ja varastointi töitä mutta ei kelvannut. Minä olen tehnyt kaikenlaista kuten ollut hampurilaisia paistamassa, puutarhatöissä, myyjänä festareilla ja tapahtumissa, olen ollut jalis tuomarina josta sai 10 euroa per peli..

Vierailija
53/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha toivo. Juuso ei kanna muutenkaan yhtään mistään vastuuta ja Orpo on taas yllättynyt tästä ulostulosta.

Eiköhän Juuso taas mene sairaslomalle

Miksi menis jonkun sanomisten takia

Vierailija
54/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen kans tehnyt kaikenlaisia fyysisiä töitä ja ne kelpais edelleen, mutta kun kroppa ei enää kestä. 

Vierailija
55/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat ei jaksa maksaa palkkaa niiin ei jaksa töihin mennä.

Vierailija
56/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kyllä minun pitää nyt jäädä määrittelemättömän mittaiselle sairaslomalle. En kommentoi avustajan mielipiteitä. Kannan täyden poliittisen vastuun.

Vierailija
57/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuson avustaja edustaa Orpon hallituksen arvomaailmaa. Suomessa on nykyisin hyväksyttävää halveksia heikommassa asemassa olevia. Ei siitä mitään seuraa. Korkeintaan kannatuksen nousua. 

Tarkoituksella työttömien halveksimisen pitäisi olla ihan jokaisen arvomaailmaan kuuluva asia.

Tarjoa heille töitä niin ethaaskaa aikaa halveksuntaan, kaikki voittaa.

Vierailija
58/58 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on ukkelille näytetty ovea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän